sobota 17. ledna 2015

Jak to bude dál?

Jak to bude dál? Celkem dobrá otázka, řekla bych...

hello animated GIF

Ano, můj nový blog zeje prázdnotou. Kromě jednoho uvítacího článku byste cokoliv dalšího hledali marně. Samozřejmě, že to plánuji napravit, ale nejdřív asi dojde k přesunu některých článků ze starého blogu. Recenze a jednorázové povídky. Kapitolové ne, protože stejně většinu z nich přepisuji (ok, zatím se o to jen snažím - ty dvě stránky Hradeb mezi námi není zrovna moc). Kdybyste měli zájem o to, aby přesunula i jiné články, napište :)

Chtěla jsem toho tolik říct, ale nějak se mi to vykouřilo z hlavy, takže radši tenhle článek rychle ukončím, než tady začnu plácat hlouposti. V dalších dnech očekávejte maximálně recenze ze starého blogu a nějaké použitelné jednorázovky. A já, zatímco tu budou přibývat věci již jednou zveřejněné, já do sebe budu hustit chemii, děják a mnoho dalších podobných žblebtů a zároveň se budu snažit popasovat se s nějakou kapitolovkou a též vykoumat jisté věci tady na bloggeru, které jsem ještě zatím nevykoumala.

Kdyby to někoho moc zajímalo, affs rozhodně neruším, snad již brzy se tu objeví nezměněný seznam.

Mimochodem, já vím, že to bude znít hloupě, ale nevíte někdo bloggeru znalý, jak mám docílit takového toho menu s jednotlivými rubrikami (př. Recenze, příběhy, spřátelení...), které by se nacházelo přesně po názvem blogu a obrázkem? Tápu a pídím se po tom už pár dní... A taky bych se moc ráda dozvěděla, jak zařídit, aby se na úvodní stránce nezobrazoval článek celý, ale jen jeho určitá část a zbytek až po kliknutí na název.

Díky, díky moc :)

8 komentářů:

Kačíí řekl(a)...

tak jsem si přepsala tvou adresu:) ráda bych ti poradila, ale vůbec to s blogspotem neumím:DD těším se na všechny tvoje články:)

Eliz řekl(a)...

Super, díky :) To nevadí :D Snad se najde někdo, kdo je zkušenější než já :)

Lůc z Knižního světa řekl(a)...

Supér, už se moc těším na recenze a vůbec na všechny články :-) Jo to s těma rubrikama...musíš si najet na "Rozvržení", pak klikneš na ten modrý text v tom přerušovanym rámečku "Přidat gadget" a pak se ti objeví taková tabulka a tam je spoustu věcí jako třeba "Štítky, Seznam odkazů, Aktuality" atd...- je tam toho hodně, vybereš si co bys chtěla na blogu mít umístěný a klikneš na to. Ty "Štítky" to je právě to menu jestli sem tě pochopila dobře, no a pak si tam zvolíš ak si to chceš nastavit(jestli to chceš abecedně, podle četnosti atd...), dáš "Uložit" a potom si to můžeš různě přemístit, podle toho kde chceš abys to měla(nahoře pod názvem blogu, vedle v tom sloupečku apod...). Doufám že tomu aspoň trochu rozumíš, mám to tak blbě napsaný že je v tom omáčka :D Jinak já nejdřív taky vůbec nevěděla kde co se jak dělá ale časem jsem na to přišla :D Taky na to přijdeš :-)

Eliz řekl(a)...

Jsi úžasná! Moc, moc děkuju! :) Hned to jdu vykoumat :)

Kate řekl(a)...

Tak s tímhle ti bohužel moc nepomohu. :(

warca řekl(a)...

Jen tak.. jak je u hledání to: Kdo hledá, ten najde
Nechtěla bys tam dát: Hledejte a naleznete :3 Ty víš z čeho to je a pokud ne, tak ti to řeknu ve škole ...

Eliz řekl(a)...

Jasně, že vím, z čeho to je.... :D Dobrej nápad :D

Eliz řekl(a)...

Nevadí :)

Okomentovat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)

 
Blogger Templates