Vítejte, poutníci :)

středa 14. ledna 2015

Ahoj,
Marně přemýšlím, jak jsem vedla svoji úvodní řeč na mém prvním blogu, protože nějak nevím, co tu budu plácat... A ano, je to tak, jak to vypadá. V blogování nejsem žádný nováček, je tomu už více jak rok a půl, co jsem úplně poprvé spustila svůj blog na webnode.cz

history-fantasy-blog.webnode.cz

Začátky byly takové všelijaké, když jsem nedávno koukala, jak jsem blog kdysi vedla, dost jsem se děsila, ale nakonec se ukázalo, že blogování mě opravdu baví a já se do toho vrhla naplno. Což samozřejmě přineslo jisté komplikace. Můj názor je, že webnode.cz se dá použít spíš pro začátečníky, pokud se chcete víc rozjet, nedovolí se vám to, dokud nezačnete platit spoustu korunek a to je v mém případě zhola nemožné. Kromě toho mám pocit, že mezi blogery webnode.cz není moc ceněné. Dlouho jsem uvažovala, že to zkusím na blog.cz, ale zjistila jsem, že to není nic pro mě. A pak jsem objevila blogger a věděla, že přesně tam se bude odvíjet další děj. To je ta pravá scéna pro můj blog.

To ovšem taky znamená, že na bloggeru jsem teď nováček a asi ještě chvíli budu. Jo, přiznejme si, že současná podoba blogu je docela dost děsná, ale zatím se asi na víc nezmůžu. Už jenom tomuhle hrdinskému výkonu předcházelo spousta situací, kdy jsem hlavou mlátila do klávesnice a nadávala jak špaček, proč je to tak složitý. V nejslabších chvilkách jsem přemýšlela nad tím, že se raději vrátím k webnode.cz. Nestalo se. Pomaloučku polehoučku rozjíždím Wallet of Infinity a bude to ještě doba, než se propracuji k dokonalosti. Zatím budu pendlovat mezi tímto blogem a tím starým, protože musím přesunout všechny (použitelné) články a k tomu se ještě rozloučit s původním blogem. Věřte, že tohle bude asi ta nejtěžší část. Teď si uvědomuji, jak moc svůj první blog mám ráda. Už teď se mi stýská, já vždycky hrozně lpím na starých věcech, doma nejsem třeba ani schopná vyhodit svoji čmáranici z páté třídy, protože mi to je líto.

Možná během tohoto celkem nudného výkecu dumáte nad názvem blogu. Ne, radši si ho nepřekládejte do našeho mateřského jazyka, protože Peněženka Nekonečnosti (fuj, jak to můžu vůbec napsat?) zní dost děsně! To ovšem neplatí pro anglickou podobu. Spojení Wallet of Infinity se mi neskutečně líbí nehledě na český překlad. Když už jsme u těch názvů, history-fantasy-blog je taky hrůza a děs, nakonec jsem se s ním ale smířila, stejně jako se za chvíli budu muset smiřovat s Peněženkou :D

Takže konec řečí, všechny vás vítám na mém blogu, předem děkuji za vaše návštěvy, třeba se někdy i vrátíte. Měla bych psát referát na češtinu a místo toho dělám na tomhle článku. Achjo... Mno, nic, enjoy it!

PS.: Nezapomeňte nakrmit moje rybišky, mají pořád hlad :D

8 komentářů:

  1. Páni, ani jsem nepostřehla, že se na přesun blogu chystáš a najedou... Každopádně držím palce ať bloggeru přijde na kloub a zabydlíš se na nové adrese co nejrychleji :).
    Rybičky jsem nakrmila ;) :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, bylo to takový náhlý, to uznávám :D
      Díky moc :D

      Vymazat
  2. Eliz, blahopřeji tobě i sobě!
    Tobě k úspěšnému založení blogu a mně, že jsem tenhle blog našla :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)
      Musím uznat, že to hledání bylo opravdu náročný :D

      Vymazat
  3. Tak doufám, že si na blogspotu zvykneš :) Kdybych neměla na blogu tolik článků, tak bych se asi taky přestěhovala... možná jednou :D :) Tak ať se ti tu líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, články mi dělají starost. Něco bych ráda přesunula jsem, to hlavně recenze a jednorázovky, abych nezačínala úplně od nuly, ale nevím no...
      Děkuju :)

      Vymazat
  4. Přeji hodně štěstí s novým blogem. :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS