Knižní soutěž ke Dni dětí

by - 6/01/2015


Ahoj, 
jistě jste si už stihli všimnout, že dnes je 1. června, a tudíž Mezinárodní den dětí. Možná vám už je tolik let, že tento den nijak neslavíte, nebo jste ho třeba neslavili nikdy a 1. červen pro vás znamená pouze fakt, že do prázdnin zbývá už pouhý měsíc.

Ať už je to jakkoliv, rozhodla jsem se, že u této příležitosti jednoho šťastlivce obdaruji knížkou pro zpříjemnění červnových večerů. Můžete si vybrat ze dvou knih, přičemž vítezem se stane jeden člověk. Obě knížky jsem do soutěže poskytla já, jsou nečetné, v perfektní stavu.


Kterou z těchto dvou knih si vyberete? Stačí jen vyplnit formulář a rázem může být jedna z knih vaše (+malé překvapeníčko).

FORMULÁŘ

Vítěze vyberu starým dobrým způsobem - losování z klobouku. Celý proces samozřejmě zdokumentuji.

Soutěž probíhá od 1.6 (20:00) do 10.6 (23:59)
Následně vylosuji vítěže a snad nejpozději 15.6 se bude moci radovat z výhry :)

You May Also Like

12 komentářů

  1. Neviem či sa môžem zúčastniť, aj keď som zo Slovenska, každopádne formulár som vyplnila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá soutěž! :) Knížky mám doma, ale jinak bych se hned zúčastnila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybych neměla doma hafo knížek, hned se účastním. Takhle aspoň budou mít ostatní větší šanci... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky doma hafo(nepřečtených!) knížek, takže pořádám giveaway :D

      Vymazat
  4. Což,ještě není pozdě tak bych se zúčastnit mohla :) Super nápad

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec si nepamatuju, jestli jsem se účastnila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že spíš ne :D I když taky už jsem to vypustila z hlavy :p

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)