Knižní úlovky #2 a vyhodnocení Knižní soutěže

by - 6/11/2015


Ahojky,
po hodně dlouhé době tu máme článek tohoto typu. Nejde o to, že by knihy nepřibývali průběžně, jen já se nikdy nedostala k tomu, abych nějak více informovala. Navíc na dnešní úlovky jsem obzvláště hrdá. 
 Upozorňuji, že pod článkem naleznete vyhodnocení Knižní soutěže k Dni dětí :)

Nechci vás dlouho napínat, proto vám odhalím, které dvě knížky jsem si zakoupila a následně odnesla domů. Tady jsou:



Ano, ano, je to tak, ulovila jsem 1. a 2. díl ze série Nebe. Ta mě zaujala už před hodně dlouhou dobou, a proto jsem ráda, že jsem si knihy mohla zakoupit k sobě domů.
Obě knihy mají ke všemu ještě opravdu nádherné obálky, které se na světle všelijak barevně lesknou. Škoda, že nemám závěrečný díl, doufám, že ho brzy seženu.

Tady jsou fotky jednotlivých knížek - povedlo se mi celkem obstojně zachytit krásu a lesk obálek.
Už se moc těším na čtení.


A teď VYHLÁŠENÍ KNIŽNÍ GIVEAWAY!


Zúčastnilo se vás poměrně hodně, za což jsem moc ráda. Včera soutěž skončila, proto jsem se dnes vrhla do vytváření lístečků s jmény účastníků a následného losování. Původně jsem chtěla použít svoji růžovou kšiltovku Adidas jakožto čepici, ze které budu vytahovat výherce, ale jelikož jsem ji nemohla najít, použila jsem nakonec bráchovu. Snad se to nedozví :D

A kdo je tedy ten šťastlivec?


Katka Milovník knih


Vítězce samozřejmě moc gratuluji, kniha Černý sníh bude brzy její. Zároveň prosím o zaslání adresy přes e-mail.

To je pro dnešek ode mě vše, užívejte si červnové dny :)

You May Also Like

22 komentářů

  1. Krásné úlovky, tyhle knížky si chci už docela dlouho přečíst. Jinak, Katce blahopřeji. :)

    OdpovědětVymazat
  2. O této sérii taky přemýšlím :-D Gratuluji výherkyni! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem se do ní nestihla pustit, ale už jenom podle těch obálek ji mohu doporučit :)

      Vymazat
  3. Krásný úlovky, taky už po nich nějakou dobu pokukuju :-) Škoda, že jsem soutěž prošvihla (no jo, to moje navštěvování blogů...:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promííííň, mohla jsem tě informovat, ale nějak jsi mi proklouzla :/ Tak snad příště :)

      Vymazat
  4. Skvělé přírůstky :D Nebe je úžasná série, přeji, ať se ti dobře čte... a vítězce gratuluji :D

    OdpovědětVymazat
  5. Supe úlovky, přeji příjemné počtení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné úlovky :) Připomněla jsi mi, že mám tuhle sérii rozečtenou :) Tak ať se ti líbí :) A gratulace vítězce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé úlovky :) a výgerkyni blahopřeju :D

    OdpovědětVymazat
  8. Na těchto knížkách strašně žeru ty obálky :3 Ale prý to je nic moc, takže pak prosím napiš recenzi, ať se rozhodnu jestli si je mám sehnat nebo ne ^^ A gratuluji výherci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, mohla bych se na ně koukat pořád :D
      Určitě napíšu :)

      Vymazat
  9. Pekné knižné úlovky a gratulujem výherkyni :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tieto knihy som nečítala, ale viem o nich a rozhodne znie tá séria zaujímavo, hádam sa ti bude aj páčiť..

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji... :)

    No, nevím, jak moc jdou červnové dny užívat. :D Minimálně ta první polovina je na prd...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, třeba zrovna tenhle týden stojí na starou bačkoru... :/ :D

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)