Život knihomola (April, May)

by - 6/07/2015


Ahoj! Od posledního článku Život knihomola uběhly již dva měsíce (pff, prý měsíční shrnutí...) a já usoudila, že nastal nejvyšší čas informovat čtenáře blogu o tom, co vše jsem za tak dlouho dobu přečetla a nashromáždila za literární skvosty. A tentokrát je toho opravdu mnoho.



Přečetla jsem...

Cinder (Marissa Meyer), Zom - B (Darren Shan), Arkádie - procitnutí (Kai Meyer), Dárce (Lois Lowry), Démanty noci (Arnošt Lustig), Archiv (Victoria Schwab), Zakázaná hra - Lovec (L. J. Smith), Dveře do prázdnoty (Victoria Schwab), Píseň zvěrokvarka (Jasper Fforde), Tlukot mého srdce (Alf Kjetil Walgermo), Železný muž (Ted Hughes), Past (Andrew Fukuda), Chvíle před koncem (Lauren Oliver)

To tedy činí 13 knih + 1 nedočtenou (Golema a džin v New Yorku). To činí opravdu hodně moc stránek (jo, jsem fakt líná to počítat...)

Hodnotím... 


Geniálně propracovaný svět budoucnosti. Neobvyklý příběh klasické Popelky ve futuristickém hávu. Čtivé, napínavé, já doporučuji! Recenze zde


Tato kniha mě mile překvapila, od Darrena jsem se totiž zatím dočkala jen zklamání. Velmi čtivá, svižné tempo, skvělá hrdinka. Škoda jen, že se zombie objeví na scéně až v druhé polovině knihy.


Zajímavý, i když trochu podivný nápad. Zpracování už horší. Doporučuji jako oddechovku pro lidi s trojími nervy - hlavní hrdinka je prostě příšera. Recenze zde


Krásná, jemná a nevtíravá knížka, která ovšem jasně ukáže svoji myšlenku. Doporučuji všem věkovým kategoriím.


Povinná četba, kterou jsem přečetla jen s vypětím všech sil.


Hodně napínavá a čtivá kniha s dobrým nápadem a ještě lepším zpracováním. Doporučuji!

Nakonec se z knihy vyklubalo slušné dílko - pěkně čtivé s pořádnou dávkou romantiky. Podle mě taková lehčí oddechovka.


Vezměte si napětí z prvního dílu, vynásobnete ho dvě. A dostaneme přesně tu porci, která vás v knize čeká. Pořádně děsivý a ještě o kus lepší druhý díl slibné série.


Roztomile výstřední kniha. Hlavní hrdiny si zamilujete a s nimi i všechny ztřeštěné odlišnosti jejich země. A taky autorův slovník bohatý na cizí slova, ze kterých jde hlava kolem.


Ani nevíte, jak jsem se u tohohle přihlouplého a naivního románu nasmála. Respektive při jeho dramatickém ztvárnění v podání našich klučičích přátel. Někteří z nich se ukázali jako těžcí romantici. :D Ale vážně - radši to nečtěte, nápad pěkný, ale jinak hrůza.


Knížka tak akorát na jedno čekání u zubaře. Je tenká, ale především krásná s jasným poselstvím. Ačkoliv je spíš pro mladší čtenáře, mě se moc líbila a určitě doporučuji :)


Velice zdařilé zakončení úžasné série. Čtivé a napínavé až do konce. Recenze zde


Místy trochu zdlouhavé, že jsem se do čtení musela nutit, ale nakonec jsem moc ráda, že jsem se pročetla až do zdařilého závěru.

Ulovila jsem...


A nakonec tady máte ještě fotku všech knih, které za celé dva měsíce různými cestami doputovaly až do mé khihovničky. Ještě bych měla zmínit e - booky Arkádie - procitnutí a Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel.
 

A to je pro dnešek vše :)

You May Also Like

26 komentářů

  1. Páni, to je teda úlovků :-) Nedávno jsem četla od Lustiga Modlitba pro Kateřinu H. a ta byla celkem fajn, dobře se to četlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modlitbu pro Kateřinu H. nám učitelka doporučovala, takže bych si ji jednou určitě ráda přečetla :)

      Vymazat
  2. Tyjo, to je skvělý, že tak hodně čteš! Já dřív také tak četla, ale teď už na to nemám tolik času. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na tom taky nejsem už nejlíp, třeba minulý rok jsem četla ještě víc, ale teď už také nemám tolik času, co jsem dříve mívala :)

      Vymazat
  3. Polovinu knih z tvého výběru jsem četla a na tu druhou se chystám, takže za mě parádní výběr :D A abych nezapomněla, pěkné úlovky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já jsem z téhle hromádky zatím četla jen jedinou knihu - Past :o Bohužel...

      Vymazat
  4. Prečítala si veľa kníh, ja som z tohto tvojho zoznamu čítala iba Cinder a ZOM-B, obe knihy sa mi páčili :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle případě musím souhlasit, obě knihy se mi též líbily :)

      Vymazat
  5. Chvíli před koncem jsem také četla mně se moc líbila :) donutí to zamyslet se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně donutí, líbí se mi, že to je na jedné straně sice young adultová kniha, ale na druhé straně má i hlubokou myšlenku :)

      Vymazat
  6. No teda, kde bereš tolik času na to, abys to všechno přečetla. Ale je to spousta skvělých knih. Cinder jsem četla taky, stejně jako Past. Obě knížky se mi moc líbily, tak doufám, že i ty sis je užila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ví, že užila! :3 Zrovna tyhle dvě knížky byly jedny z nejlepších :)

      Vymazat
  7. Páni, přečetla jsi jsi toho opravdu hodně. :) Žádnou z knížek jsem bohužel nečetla, ale na většinu z nich se jednou chystám. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Obdivuhodný výkon. Kam se na tebe hrabu a to si říkám knihomol :D Četla jsem z tvého seznamu Cinder a Chvíle před koncem a obě se mi hodně líbily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oproti některým svým kamarádkám toho čtu strašně malinko :D
      Souhlasím, obě knížky jsou moc pěkné :)

      Vymazat
  9. Tak jsem zase tu.
    Cha, já přečtu jednu knihu měsíčně a to si říkám knihomol. :D Ta přezdívka pro mě teď ztrácí význam.:D
    To jsi tu Past přečetla tak rychle? No, že se divím. Když je něco čtivý, tak je to čtivý. Jen mi pořád nejde na mozek, jak. Prostě, jak jsi to stihla. Teda pochopila jsem správně, že tohle jsi přečetl za dva měsíce? :D
    Ale žádnou knihu z uvedených jako takovou neznám. Což je asi chyba, některý mě vážně zaujaly.:3
    Pěkný design, mimochodem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to jsou knížky za dva měsíce, za jeden bych to opravdu nestihla :D Zase takový super čtenář nejsem :D
      Děkuju, jsem ráda že se ti líbí :)

      Vymazat
  10. Fakt pekny cislo, tolik knih. Lovec me moc prekvapil, byla to super kniha, stejne tak Past.
    Chvile pred koncem a Cinder me laka.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  11. Já četl Arkádii, Dárce i Cinder, s hodnocením naprosto souhlasím ^^ :D

    OdpovědětVymazat
  12. Četla jsem Tlukot a Chvíli, a jako... Tlukot byl hovadina, s prominutím, a Chvíle... To se číst dalo. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Hmm! Slušné, mohla bys číst iza mě, poslední dobou ztrácím náladu na čtení:)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)