Čísla: Na útěku (rc)

by - 11/24/2015

Rachel Ward / Egmont / 320 stran
Vydáno r. 2009 (VB) a 2011 (ČR) / Čísla - 1. díl / Měkká vazba
Sci - fi / Fantasy

Jem už od malička vidí v očích lidí čísla. Co ta čísla vlastně znamenají, pochopí v den matčiny smrti – jsou to data, dny, kdy lidé, kterým se dívá do očí, zemřou.
Život je pro Jem těžký, dokud nepotká kluka, kterému říkají Pavouk. Svět je náhle mnohem krásnější.
Ale cestou do Londýna Jem pozná, že se blíží veliké neštěstí, které navždy otřese jejich životy… 
Od chvíle, kdy zemřela její matka, Jem věděla o číslech. Věděla o nich už mnohem dřív, vlastně odmalička. Když se podívala někomu do očí, registrovala v nich číslo. Ale jeho význam zjistila v den, kdy její matka zemřela na předávkování drogami. Číslo znamenalo datum úmrtí.




Recenze psána pro web vaseliteratura.cz - dostupná zde

You May Also Like

6 komentářů

  1. Pěkná recenze. :) O knížce jsem neslyšela, ale možná si ji i přidám na seznam četby poté, co jsem četla tvoji recenzi.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká recenze :) Já už o knize slyšela před časem, ale úplně jsem ji přehlížela... no nevypadá to jako špatná kniha, a ten nápad se mi fakt docela líbí :D Tak snad si někdy přečtu. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  3. Moc povedená recenze :) Knížku jsem četla před pár lety :) Četla jsem i lepší knihy, ale Čísla se mi stejně líbily, byl to zajímavý nápad :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)