Halloweenský read-a-thon (vyhodnocení)

by - 11/03/2015


Ahoj,

včera skončil můj poupravený Read-a-Thon. Na Dušičky. Hned na začátku vás upozorňuji, že jsem měla velmi nabité prázdniny, spoustu cestování, brigádničení. Najít si čas na čtení bylo složitější, než jsem si myslela.

To v překladu znamená, že všechno nešlo úplně podle plánu. Přesto jsem s počtem přečtených knížek a stran celkem spokojená. Udělala jsem kus práce :)


Splněno:

Dočetla jsem Boj o poklad bájné pyramidy. Pravda, zbývalo mi asi 50 stran, takže jsem knihu dočetla ještě v úterý. Knížka mě překvapivě bavila.

Dále jsem se rozhodla pustit do druhého dílu z této série, byť bylo na pořadu dne věnovat se recenznímu ebooku od Hostu (Temné bratrstvo). Jenomže Strážce visutých zahrad mě v dané situaci lákal o trošku víc. Do knihy jsem se tedy pustila, četbě jsem se věnovala hlavně ve středu při cestě autem na hřbitov.
Knihu jsem ale za ten den dočíst nestihla, takže jsem se jí věnovala i ve čtvrtek, hlavně při brigádničení, když jsem měla chvilku oddechu.
Posledních pár stran  jsem nakonec dočítala i v pátek.
A mohu říct, že dvojka je o mnoho lepší než první díl a já si čtení náramně užila.

Do recenzní e-knihy se mi pořád nějak nechtělo. To bych hlavně musela najít čtečku, že? Místo ní jsem zahrabala ve své knihovničce a vytáhla Chaos (Čísla 2). Na to, že jsem si tuhle sérii pořizovala už před necelým rokem, mi přišlo skoro ostudné, že ji ještě nemám přelouskanou. Nedávno jsem se díky spolupráce s internetovým magazínem Vaše literatura pustila do prvního dílu, takže jsem v sérii chtěla pokračovat, dokud ji mám v paměti stále čerstvou.
Této knize jsem se nakonec věnovala po zbytek prázdnin a pondělí. Nedivte se, rozečetla jsem ji v pátek, v sobotu jsem se k ní dostala jen v autobusem, jinak jsem celý den cestovala po horách. V neděli se ukázalo, že učení mám víc, než jsem předpokládala a včera... No, času nebylo zrovna dvakrát hodně. Dnes dočítám posledních stran, takže si myslím, že tuto knihu mohu považovat za splněnou. Mimochodem, obálku má moc pěknou! A je taky pořádně napínavá!

Celkem jsem tedy přečetla zhruba 725 stran.

Nesplněno:


To máme za sebou tu lepší část. Teď se pojďme podívat na cíle, které jsem během Read-a-thonu nestihla splnit.
Samozřejmě je tu již zmiňované Temné brarstvo. Měla jsem za úkol rozečtenou e-knihu dodělat, ale k tomu jsem se bohužel nedostala. Jakmile dokončím Chaos, mám v plánu se na ni vrhnout. Můžete se těšit na recenzi.
K knihám, které byly pouze v plánu, kdybych náhodou byla rychlejší, než jsem si myslela, pochopitelně nedošlo. Jen pro osvěžení paměti, jednalo se o Magistérium: Železná zkouška a Čísla: Nekonečnost .


Byť jsem neodvedla žádný heroický výkon, sama jsem s sebou spokojená. Read-a-Thon byl pro mě zajímavou zkušeností, hlavně to naplánování dopředu a následný závod s časem :D Určitě se chci zúčastnit i nějakého příštího.


A co vy? Jak jste si vedli se čtením přes prázdniny? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Cez prázdniny som stihla prečítať jednu útlu knihu a pokročila som v povinnom čítaní do školy, tak aspoň niečo, tiež nebolo veľa času :D Ty si na tom tiež dobre, knihy vyzerajú zaujímavo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Povinná četba mě čekala až trochu déle, takže jsem se mohla věnovat těm, které jsem si sama vybrala :)

      Vymazat
  2. Já mám čtecí krizi,což mě nehorázně štve,každopádně sérii Čísla mám doma také,ale ještě jsem se nedostala ani k prvnímu dílu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtecí krize jsou zlo! Doufám, že se z ní brzy dostaneš :)

      Vymazat
  3. To je skvělé, náhodou jsi dost dobrá! :) Já tolik knih přečtu za měsíc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hecla jsem se a hlavně knížky byly úžasně čtivé :)

      Vymazat
  4. Sice ne všechno, ale alespoň něco ne? :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)