Kdo s koho (knižní projekt)

by - 11/06/2015



Blogerka z Knižního světa přišla se zajímavým nápadem, který se mi ihned zalíbil. Jelikož připojila i výzvu k zapojení prořípadné zájemce, neváhala jsem a rozhodla se jít do toho. V tom projektu se vše točí kolem milostných trojúhelníků. Snad každému už pod rukama prošla nějaká ta kniha, ve které se rozvíjel komplikovaný vztah nikoliv mezi dvěma hrdiny, ale rovnou třemi. Dva mladící se rvou o jednu dívku... To je nám všem dobře známý motiv. A jak už to bývá, čtenář je obvykle situací donucen vybrat si jednu stranu, jednoho hrdinu, kterému bude v jeho milostném snažení fandit. Je těžké zůstat nestranný.

V následujícím článku jsem si vybrala tři knihy či série obsahující milostný trojúhelník a u každé z nich vybrala svého favorita a svůj výběr samozřejmě okomentovala.

1) Smečka - Shay vs. Ren



Tady zvítězil Shay. Jeho charakter se mi celkově líbil víc, i jeho vztah s Callou. Ale musím dodat, že občas jsem i zaváhala a při určitých scénách se víc přikláněla právě k Renovi. Důvodem, proč jsem se nakonec dala k týmu Shay, je fakt, že vztah s Renem už měla chudák Calla předurčený předem (konkrétní od narození) a takovéto typy domluvených svazků mě neskutečně vadí, i když se jedná pouze o příběh v knize.

2) Selekce - Maxon vs. Aspen



Třetí, závěrečný díl, mám sice ještě před sebou, ale o to zvědavější mohu být, jak to nakonec s Maxonem a Aspenem dopadne. K Selekci a Elitě mám asi milion výtek, ale jedná věc se autorce výjimečně podařila. Vůbec není jisté, koho si America nakonec vybere. Raději si nebudu ani tipovat, abych se svým špatným odhadem neztrapnila před těmi, kdo už mají celou sérii přelouskanou.
Každopádně tady je volba mého favorita o trošku složitější. Celé to komplikuje právě America a její nesnesitelné chování a nerozhodná povaha. Vždycky jsem víc fandila princi Maxonovi, ale jelikož se mi po přečtení Elity America jeví značně nesympaticky, nejsem si moc jistá, jestli bych někoho takového dobrosrdečnému princi přála. Dost se divím, že nad ní ještě nezlomil hůl. Ach, ta láska..

3) Virus - Ben vs. Jason



Zde je milostný trojúhelník naznačen pouze jemně. A je také zvláštní tím, že oba kluci - Ben a Jason - mají sice o Tory zájem, ale ona o ně už tolik ne. Kromě toho se v dílech neřeší na každé druhé straně, jak to u některých extrémistických případů bývá, ale autorka do děje občas vsune vhodnou a místnou zmínku.
Nicméně vybrat si jen jednoho kluka je pro mě neuvěřitelně náročný úkol. První dva díly jsem fandila Jasonovi, momentálně se spíš přikláním k Benovi, jelikož on to myslí s Tory opravdu vážně a má ji moc rád. Tak hodně, že je pro to ochoten udělat šílené činy (více v Šife ;))

To jsou moji tři favorité. Pokud jste knihy četli, pochlubte se, komu fandíte vy :)

You May Also Like

12 komentářů

  1. Tenhle projekt je zkrátka skvělý. :) Bohužel jsem četla jenom První a Elitu a ostatní knihy, o kterých píšeš vůbec. :) Musím ale říct, že zatím jsem rozhodně tým Maxon. :) A tak nějak nejsem tým America. Nevím proč, ale vážně ji nesnáším. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme na tom úplně stejně! Tým America nejsem a asi nikdy ani nebudu .. :D

      Vymazat
  2. Super článek :D U Smečky se neshodneme. Četla jsem sice jenom první díl, ale fandila jsem Renovi :D Shaye jednoduše nesnáším :D
    U Selekce jsem jednoznačně team Maxon. Ten je prostě lepší :D
    Virus jsem ještě nečetla, ale chystám se :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je na tomhle projektu právě super, že každý může mít úplně jiný názor! :)

      Vymazat
  3. Já z knih četla jenom selekci a elitu, na první se chystám, takže envím, jak to dopadne, ale o trošku raddši mám Maxona, ale Aspena mám taky moc ráda :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  4. Jediné co jsem četla byla selekce s elitou. Jinak nic. Na virus se chystám.

    OdpovědětVymazat
  5. Selekce a Elita jsou skvělé, už abych si mohla přečíst první

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nedokážu pochopit, co přesně ti na nich přijde skvělého, ale někomu se prostě líbí :)

      Vymazat
  6. Nečetla jsem ani jednu sérii, tak nemůžu nic dodat. :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)