Unboxing #6

by - 11/30/2015

Ahoj, moji milí!
Jsem si vědoma toho, že moje aktivita na blogu není zrovna nejlepší, ale věřte mi, že se jen málokdy zastavím, natož abych si pak ještě našla hodinku na blog, protože některé články jako například recenze či úvahové výtvory vyžadují, aby jim člověk věnoval dost času. Nejde jen o školu a neustálý kolotoč písemek, ve hře jsou i taneční - konkrétně věneček a ples v bílém.

Ale nechci tu jen žehrat na svoji situaci. Spíš chci upozornit na to, že s příchodem prosince můžete snad očekávat pořádnou smršť článků všeho druhu. Hlavně snad konečně hnu s recenzí na Temné bratrstvo, je to pro mě menší oříšek.

Dnes, jak jste jistě pochopili, jsem neoodolala a chci se vám pochlubit s novým přírůstkem do knihovničky, který jsem obdržela v rámci spolupráce s webem vaseliteratura.cz! Samozřejmě jsem chtěla natočit unboxingové video, ale to bych musela čekat i na nějaké další balíčky a to se mi vůbec nechtělo.
Takže konec řečí, jdeme na to. Upozorňuji, že unboxing je tentokrát laděn trochu vánočně.



Podotýkám, že adventní věnec jsem vyráběla já. Občas mám prostě takové tvořivé chvilky, nebo - li DIY chvilky, jak by možná řekla nějaká super beauty v/blogerka :p


Co pak to tu máme?


Zúčtování je pátým a zároveň posledním dílem ze série o Tory Brennanové a virátech. Trojku i čtyřku mám doma a ted mi přibyl i závěrečný díl. Jsem moc zvědavá, jaké bude rozuzlení, protože Únos (to jest čtyřka) měl velice zajímavý, ba přímo šokující dovětek!

"Viráti jsou zpět, jenomže už nejsou jedinou smečkou ve městě. V posledním pokračování úspěšné série musí Tory se svou smečkou z Morrisu vypátrat Trojici – skupinu zákeřných protivníků, kteří se nakazili supervirem díky Chancei Claybourneovi. Rudoocí viráti vyhlásili Toryině smečce otevřenou válku a pro konečné vítězství udělají cokoli. Navíc se o tajemství superschopností začala zajímat tajná organizace vybavená nejmodernější technikou. Jak to všechno přežít? Tory, Ben, Hiram i Shelton si budou muset tentokrát sáhnout až na samé dno. "


Za knihu bych chtěla moc poděkovat webu vaseliteratura.cz! Četli jste tuto knihu? Podle mě je celá série docela málo známá a to je škoda.

 ***

Jinak soutěž o záložky vyhrála Anika Demková z blogu  faylotte.blogspot.sk. Výhru pošlu co nejdříve :)

A poslední věc: Spousta lidí, co normálně potkávám v osobním životě, říká, jak objevilo můj blog a četlo moje články, popřípadě, že moje články už delší dobu čtou. Na jednu stranu mě z toho vždycky trochu zamrazí, protože nevím no, ale ze začátku mi šlo dost o anonymitu a ten pocit odhalení... Ale na druhou stranu jsem strašně moc ráda, hlavně když mě někdo pochválí, že pěkně píšu, hned mám pocit, že moje snaha nevyznívá úplně do prázdna. Jde ale o to, že málokdo z nich zanechá komentáře, vlastně nikdo. A věřím, že se to týká i dalších návštěvníků zdejších. Nechci vás do ničeho nutit, ale věřte mi, že vaše komentáře mě jednak potěší, jednak mě ale především obohatí. Nebojte se napsat svůj názor nebo jakoukoliv radu, pomůže mi to .

To je pro dnešek asi vše, přeji pěkný zbytek týdne :)

You May Also Like

17 komentářů

  1. Moc hezká knížka. :) Sice ji neznám, ale docela dost mě zaujala. Každopádně si ji užij a potom se budu moc těšit na recenzi. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Knizka me zaujala☺asi bych si ji taky mohla precist

    OdpovědětVymazat
  3. Na tuhle autorku už se chystám už pěkně dlouho, že bych se k ní konečně dokopala? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Kniha má opravdu pěknou obálku, však nejsem si tak úplně jistá, že by to pro mne byl ten pravý šálek čaje, ae i tak jsem zvědavá na tvou recenzi :)

    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem kdysi četla první díl, překvapilo mě, že jsem se do knihy tolik začetla, protože detektivky také moc nemusím :)

      Vymazat
  5. Od autorky jsem ještě nic nečetla, ale už jsem o ní slyšela. Těším se na recenzi! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý začátek. Třeba si od ní třeba někdy i něco přečteš :)

      Vymazat
  6. Také jsem vyráběla adventní věnec :) Ten tvůj je naprosto nádherný! :) Knihu neznám, ale když bude recenze, moc ráda si ji přečtu a třeba mě kniha zaujme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Věřím, že tobě se také povedl :)
      Doufám, že ano :)

      Vymazat
    2. Můžu se jen zeptat: Máš ty nějaký blog? Já si totiž nejsem úplně jistá :p

      Vymazat
  7. Knihu nepoznám, každopádne určite urobila veľkú radosť. Prajem príjemné čítanie :-)b A adventný veniec vyzerá super! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný přírůstek :) Na tuhle sérii se taky chystám, od autorky jsem už jednu knížku četla a byla výborná :) Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  9. U mě komentuje už asi jeden, max. dva lidé, takže tě chápu.:( Ale můžu si za to sama, že jo -_- Potřebovala bych trošku zvednou návštěvnost...

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)