Život knihomola (September, October)

by - 11/10/2015


Jako vždy se zpožděním, ale Život knihomola za měsíce září a říjen je tady!
Ten příští už bude natočený, ale teď jsem vás nechtěla nechat čekat :) A navíc času je zoufale málo.
Ale nebudu vám tu žehrat,který student toho teď nemá málo, že?
Užívejte si článek :)

Přečetla jsem...


Hodnotím...

Únos od Kathy Reichs je už čtvrtým díle ze série o Tory Brennanové. Pořídila jsem si ho domů, protože předchozí díly byly perfektní. Ani tento nezklamal, bohužel jsem si ho neužila tolik, protože se mi prostě špatně soustředilo na čtení, takže v (ne)dohledné době plánuji re-reading. Vzdor (Sarah Crossan), druhý a zároveň poslední díl si vedl podobně jako jednička. Námět je ohromující, ale zpracování silně pokulhává, neboť vypravěčem se mohla stát snad každá z postav a to mi rozhodně neusnadňovalo orientaci v ději. Silo od Hugha Howeye je skvělým zástupcem postapokalytického žánru. Nemůžu si ji vynachválit aneb více naleznete v recenzi (zde). Selekce a Elita (Kiera Cass) - všichni kolem mě o této sérii básnili tak dlouho, až jsem se do ní taky pustila. Selekce byla celkem fajn, oddechovka akorát tak k válení na pláži (:D). V Elitě to však už začalo pokulhávat, občas jsem měla vážný pocit, že musím Ameriku něčím přetáhnout po hlavě. Vyloženě překlenovací díl plným opakujících se motivů a situací. Erebos naopak nezklamal. Ursula Poznanski zkrátka napínavé knihy umí. Doporučuji nejen milovníkům počítačových her ;). Marissa Meyer je taky pořádný spisovatelský talent. Scarlet mi přišla ještě lepší než první díl, ostatně více v recenzi (zde).  Marissa Meyer je taky pořádný spisovatelský talent.Mysterium Tremendum jsem si vybrala hlavně kvůli obrovské reklamě. Byl to trošku unáhlený krok (recenze zde). Čísla - Na útěku (Rachel Wardová) jsem označila čtyřmi hvězdičky. Brilantní nápad doprovázelo i dobré a chytlavé zpracování, ale kniha měla své drobné mouchy, které by bylo třeba vychytat. 21. den od Kass Morgan je druhým dílem ze série Prvních sto. Byť se autorka opět věnovala spíše řešením vztahů mezi postavami, které převážně spočívaly opakovaném naštvávání se a usmiřování, naštěstí psala dostatečně poutavě, že jsem knihu snadno přelouskala. A nakonec jsem přečetla Boj o poklad bájné pyramidy a Strážce visutých zahrad. Je docela škoda, že u nás další díly nevydají, protože tato série se mi navzdory malém očekávání zalíbila.

Statistiky...

Přečetla jsem 12 knih, nebo - li 3966 stran, což jsou skoro 4 tisícovky.
Dvě knihy jsou v mém vlastnictví, další dvě jsou recenzními výtisky/ebooky, 2 jsem si stáhla z internetu a 6 knih si vypůjčila v knihovně. Jednu sérii (Dech) jsem dočetla, ale tři jsem naopak rozečetla.

Ulovila jsem...



Putování měsíčního stínu (koupila jsem si), Ready player one (vyhrála jsem!), Hra věží (opět zakoupeno), Scarlet (recenzní výtisk) a Dávná kletba (původně dárek pro bráchu, ale nakonec skončila u mě v knihovničce)


Mysterium Tremendum a Temné bratrstvo (oboje jsou recenzní ebooky)

A to je pro dnešek vše. Jak už jsem slibovala na začátku, příští Život knihomola už bude natočený, třeba se ho dočkáte hned příští měsíc :)



You May Also Like

20 komentářů

  1. Pěkné knihy!
    Selekce a Elita jsou skvělé knihy, ale asi nejvíc se mi líbila První :3
    Erebos jsem četla tak před rokem a nic moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První mám teprve před sebou, tak doufám, že si u mě povede lépe než Elita :)

      Vymazat
  2. Přečetla jsi toho vážně hodně :) Na Selekci a Elitu se taky chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama se divím :D
      Tak doufám, že se ti bude líbit víc než mně :)

      Vymazat
  3. Nějakou knihu od Kathy Reich si chci už dlouho přečíst, ale stále nějak nenacházím čas :/ Selekce se mi líbila, ale Elita mě zklamala a já se po negativních recenzích bojím otevřít První :D
    Silo mám taky na wishistu už hodně dlouho, ale nemůžu se k ní dostat. A stejně tak Měsíční kroniky.
    Ready player one je úžasná kniha. I když sci-fi moc nečtu, tahle kniha se mi hodně líbila a určitě ti ji doporučuju si přečíst :)
    Hru věží mám momentálně půjčenou z knihovny a nemůžu se dočkat, až ji začnu číst. Už jen ta první věta mě naplňuje zvědavostí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Série o Tory Brennanové a virátech můžu jedině doručit, první dva díly jsem četla dokonce dvakrát :D
      S První jsme na to úplně stejně :D
      To je super, že Ready player one všichni chválí, to abych se do ní už pustila! :)
      Asi tak.. :D

      Vymazat
  4. Přečetla jsi toho opravdu dost:) Dříve jsem také četla takhle hodně, ale nedávno jsem se začala věnovat i jiným aktivitám, a čtení nějak upadlo.
    Nejvíc mě zaujala Selekce, kterou si chci už dlouho přečíst:) Já mám takové oddechovky ráda, takže by to byla přesně pro mě:D
    ADEEL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě dalších aktivit taky přibývá, až se děsím, jak to všechno budu za chvíli zvládat...
      Určitě jako oddechovku doporučuji :)

      Vymazat
  5. To jsi si vedla opravdu velmi dobře, já jsem toho přečetla tyto měsíce poskrovnu. Především na Erebos se chystám už velm dlouho dobu. Doufám, že se do něj přes Vánoce pustím :)

    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ani nedivím, jak přišla škola, je toho najednou hodně :)
      To já se taky na Erebos chystala strašně dlouho :D

      Vymazat
  6. Přečetla si toho doopravdy hodně. A všechno jsou to dost zajímavé tituly.

    OdpovědětVymazat
  7. Ready Player One! Jeden z knižních klenotů, který by si zasloužil větší pozornost :)
    Těším se na recenzi, jestli bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, to jsou silná slova! Na knihu se fakt moc těším :)

      Vymazat
  8. No páni. :) Na Erebos se také chystám a podle toho, co jsi napsala, to bude opravdu dobré. :) Vážně pěkné tituly. :)

    Kdybys měla třeba zájem, zde je můj blog. Pokud se ti tam něco zalíbí, budu ráda za komentář, případně se můžeš připojit k pravidelným čtenářům. :)
    http://knihomolka01.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, to je knih. :D Mimochodem, mám podobnou čtečku. :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)