středa 2. prosince 2015

EDIT: Listopadová čtecí výzva (+Život knihomola)



Máme tu začátek prosince (neuvěřitelné, jak ten čas letí!), proto by bylo vhodné přihodit nějakou tu zmínku o Listopadové čtecí výzvě, které jsem se zúčastnila.
Jelikož tímto článkem vlastně shrnu, co jsem za tento měsíc přečetla, rozhodla jsem se z tohoto článku udělat zároveň trochu netradiční listopadový Život knihomola.

Za cíl jsem si dala pět knih. Tuto hranici se mi nakonec podařilo splnit. Dobře, budu upřímná, v té páté knize mi chybí do konce pár stran, ale jelikož není zrovna tenká, rozhodla jsem se ji započítat mezi přečtené.

Která díla jsem tedy přelouskala a co na ně říkám?



1. Čísla #2 - Chaos  (Rachel Wardová)

Tato série se mi jeví jako čím dál tím slibnější. Chaos byl zase o kus lepší než předchozí díl především co se týče autorčina stylu psaní, který se mi zdál vyzrálejší. Příběh byl napínavý a děj ubíhal rychle až do samého konce knihy. Rozuzlení mi přišlo sice trochu zmatené, ale přesto zajímavé. Obecně se dá říct, že v místech, kde autorka minule chybila, se napravila, ba dokonce ještě zlepšila.
Mohu tedy jen doporučit.

2. Posměšky a jízlivosti (Marcus Valerius Martialis)

U této sbírky plné satir a epigramů jsem se skvěle pobavila. Jako četba do školy se mi to zdá skvělé. I Římané měli fakt dobrý humor :D

3. Mrakodrapový trůn #1 - Syn Londýna (Tom Pollock)

Tohle je rozhodně objev roku... aspoň pro mě. Do Pollockova fantastického městského světa plného prazvláštních a děsivých bytostí z těch nejhlubších zákoutí lidské fantazie jsem se ihned zamilovala stejně jako do hlavním aktérů Beth a Filiuse. Příběh byl svižný, sotva uvěřitelný a pořádně napínavý, konec ovšem až trýznivě krutý! 
Kdo nečetl, chybil!

4. Horror school #2 - Podivné sestry (Jonathan Pushnik)

Druhý díl byl pro mě opět příjemným oddechovým čtivem. Knížku jsem přelouskala za jeden den a i když je pro mladší čtenáře, nenudila mě.

5. Temné bratrstvo #1 - Temné bratrstvo  (Luke Scull)

Tohle je trochu oříšek. Nejvýraznějším rysem knihy je pořádná "dark" atmosféra a všelijaké nechuťárny. Litrům prolité krve, useknutým hlavám a jiným částem těla, vyhřezlým vnitřnostem apod. se určitě nevyhnete. Více se dozvíte v připravované recenzi.


To je tedy velká pětka knih za měsíc listopad. Do knihovničky mi přibyla pouze jediná knížka, a sice Zúčtování od Kathy Reichs (unboxing níže). Celkem jsem přečetla kolem 1812 stran. Nutno podotknout, že Posměšky a jízlivosti mají 576 stran a na každé je jen pár řádků :D

Jak jste si vedli vy?


13 komentářů:

Knižní Svět řekl(a)...

Tak na tuhle výzvu jsem úplně zapomněla :D Tak se budu muset zpětně mrknout, jak jsem dopadla :D Ale tobě gratuluji ke krásnému počtu knih :)

Casion řekl(a)...

Zaujímavé knihy, nečítala som ani jednu z nich, každopádne vyzerajú zaujímavo :-)

AdeellR řekl(a)...

Zajímavé knihy:)
Nevím jestli se nebudu opakovat, ale já bych tak rychle nestihla přečíst tolik knih:D Asi bych zkusila přečíst číslo 3. Zapůsobilo to na mě nejvíce:)
ADEEL

Kate řekl(a)...

Tak to ti závidím, já za listopad přečetla dvě knihy.. :D Není vůbec čas při té škole. Z knih jsem nečetla ani jednu a nejspíš to ani nemám v plánu, ale znějí zajímavě :)

Kate řekl(a)...

Já teď skoro vůbec nečetla. :( Mimochodem, hledala jsem seznam AFFS, jestli tam ještě pořád jsem, a nemohla jsem ho najít? Zrušila jsi je?

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Děkuji :)
Vzhledem k tomu, jaké jsi čtenářka, jsi musel určitě dopadnout skvěle :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Mrakodrapový trůn si určitě přečti, mně se moc líbil! :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Já už Affs nevedu, asi jsem ti to zapomněla říct, ale někam jsem to určitě psala, že je ruším. Mnoho lidiček totiž přestalo být aktivních a vůbec to bylo celé složité, takže jsem je nakoec zrušila.

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

I to není vůbec špatné, vždycky lepší něco než nic :D

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Třeba se k nim někdy dostaneš :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Třeba se k nim někdy dostaneš :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Já už Affs nevedu, asi jsem ti to zapomněla říct, ale někam jsem to určitě psala, že je ruším. Mnoho lidiček totiž přestalo být aktivních a vůbec to bylo celé složité, takže jsem je nakoec zrušila.

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Mrakodrapový trůn si určitě přečti, mně se moc líbil! :)

Okomentovat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)

 
Blogger Templates