čtvrtek 28. ledna 2016

Kathy Reichs: Zúčtování

ZúčtováníKathy Reichs / Viráti - 5. díl / 312 stran

Vydáno r. 2015 / BB Art / pevná vazba

Fantasy / Dobrodružství

Zúčtování - to je název pátého a zároveň posledního dílu série o Tory Brennanové a její partě kamarádů z ostrova Morris. Kromě přátelství je spojuje ještě něco dalšího. Jsou viráti, smečka. Dlouhou dobu byli jedinou smečkou v Charlestonu, ale to se nenávratně změnilo. Závěr předchozího dílu přinesl šokující odhalení o existenci rudookých virátů. Říkají si Trojice, supervirem se nakazili kvůli pokusům Chance Claybourna a jde jim o jediné. Zničit Toryinu smečku. A pak jsou tu ještě tajemní vládní agenti, kteří se nezastaví před ničím. Virátům z ostrova Morris dochází, že jde o život.

Celou recenzi najdete na webu Vaše literatura - zde

A nezapomeňte se zapojit do soutěže!



12 komentářů:

Karamelka řekl(a)...

knihu jsem dostala pod stromeček, ale teď jsem se učila na zkoušky... ale těším se už, až se na ni vrhnu :)) mrzí mě, že už bude konec... oblíbila jsem si je :))

Casion řekl(a)...

O knihe ani o sérii som ešte nepočula :-) Námet nevyzerá zle, ale na či sa k sérii niekedy dostanem ťažko povedať :D

Lory Humble řekl(a)...

Knížku vůbec neznám, předchozí díly jakbysmet.
Anotace zní docela zajímavě, ale bohužel si nemyslím, že by mě tohle téma bavilo číst.

Knižní Svět řekl(a)...

Super recenze! :) Já už se dopracovala k tomu, že jsem si koupila Virus a Poklad, ale ještě jsem se nedostala k přečtení :D

►Nadush řekl(a)...

Super recenzia :) knihu som ešte nevidela, ale určite sa musím po nej pozrieť, lebo si rozširujem knižnicu ! :)

Veronika Burešová řekl(a)...

Á, už se na ni tak těším! :D

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Jasně, ty příšero :P

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

To já si knihovničku moc rozšiřovat nemůžu, skoro nemám knihy kam dávat :D

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Ale už je máš doma a to důležitý krok! :D

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

To je škoda, je to hodně povedená série :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Já věřím, že ano :D

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Tomu rozumím. Přesně, taky jsem si je oblíbila a navíc ten konec je takový... poměrně otevřený. Další díl by mi nevadil :D

Okomentovat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)

 
Blogger Templates