Unboxing #14

by - 5/06/2016


Ahoj,
taky vám přišel tento týden pořádně náročný? Já jsem se skoro ani nezastavila a vyhlídky na další dny nejsou moc příznivé. Lenošení mě rozhodně nečeká. Nicméně rozbalování mého prvního recenzního výtisku od Martinusu mi dalo alespoň na chvíli zapomenout na všechny úkoly a povinnosti a já se upřímně radovala z nového přírůstku do knihovničky.
Kterou knížku jsem v balíčku objevila?



Tato zásilka na mě jednoho krásného, neskutečně upršeného dne čekala doma. Neváhala jsem ani o minutku déle a pustila se do ní.


Následovalo urputné dobývání se dovnitř.


Očekávala jsem, že objevím knihu. Ale z balíčku toho vypadlo mnohem víc!

Kromě Smolné sezóny, jejíž obálka mě stále nepřestala fascinovat, mi Martinusáci přibalili i krásné záložky, visačku na dveře, samolepky, darovací pohlednici s dvěma hodinami času na čtení a hlavně milý vzkaz, který mi ihned vykouzlil úsměv na tváři!


Neodpustím si ještě jednu fotku Smolné sezóny. Uznejte sami, že obálka je zkrátka perfektní. Snad nikoho nerozčílí moje přiznání, že jsem si knihu vybrala také trošku kvůli vzhledu. Na příběh jsem též nesmírně zvědavá a těším se, až pověsím na dveře visačku, sáhnu po jedné ze záložek, vezmu knihu a pustím se do čtení.

Za recenzní výtisk a drobné dárečky děkuji nakladatelství Martinus!

Už jste Smolnou sezónu četli? Nebo se na ni chystáte?

Mimochodem... Kdo z vás plánuje dorazit na Svět knihy? Já tam totiž pojedu, letos to bude moje premiéra, takže jsem trochu nervózní, protože pořádně nevím, jak to na veletrhu chodí! Ale ráda bych tam potkala některé z vás naživo. Chystám se v sobotu na celý den, takže určitě napište, abychom se třeba mohli potkat :)

You May Also Like

30 komentářů

  1. Páni. Já bych se z takového balíčku radovala jako malé děcko. :) Knížku jsem nečetla, nicméně souhlasím, že obálka je naprosto parádně zpracovaná. Tak hlavně ať je stejně pěkná i obsahově.

    Co se týče Světu knihy, tak si ho moc užij! Já jsem nad ním taky přemýšlela, ale "bohužel" si budu zrovna válet zadek v Anglii, takže to zkusím třeba příští rok.

    Krásnou sobotu přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tos měla vidět můj úsměv od ucha k uchu! :D Musela jsem všem doma ukázat, co mi v balíčku přišlo :)

      Vymazat
  2. Krásná knížka. :) Já recenzáky od Martinusu miluju, vzdycky s tim posilaji spoustu drobnosti. Me sice Smolna sezona moc nelaka, ale preji at se ti libi.

    Ja jdu na Svet knihy tretim rokem, asi taky v sobotu, tak doufam, ze se uvidime. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na balíčcích si dávají opravdu záležet :)

      Já měla premiéru :) Ale škoda, že jsme se minuly :/

      Vymazat
  3. Ell: Jééé, Smolná sezóna! Mě se ta obálka taky moc líbí, miluju vlčí máky :)Moje sestřička má taky spolupráci s Martinusem a trošku jí závidím :) Hlavně ty dopisy jsou vážně roztomilé!
    A Svět knihy si užij, mi jsme tam se setřičkou byly minulý rok, kdy jsme si byly poslechnout skvělou Petrusovou a polejt se vajíčkem u Destrukčního deníku :) Když to srovnám s minulým rokem, tak mi letošek přijde o dost slabší. Takže to vypadá, že letos asi vynecháme... Tak snad příští rok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsem s nimi mohla navázat spolupráci :)

      Třeba se příští rok potkáme :)

      Vymazat
  4. Gratuluji ke spolupráci! :) Já si balíčky od Martinusu nemůžu vynachválit. Tento rok se na Svět knihy nechystám, ale příští rok, bych to moc ráda napravila.

    OdpovědětVymazat
  5. Smolná sezóna bude skvělá, teda aspoň doufám, plánuji si jí přečíst :)
    Na Svět knihy bohužel kvůli brigádám a škole nedorazím, ale těším se na reporty a snad vyrazím na příští :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá, vyzkoušeno osobně :)

      To je smůla, snad to příští rok dopadne :/

      Vymazat
  6. Na Smolnou sezónu jsem také zvědavá :D Přeji pěkné čtení a těším se na recenzi :D
    Já snad na Svět knihy dorazím a také to bude moje premiéra :D

    OdpovědětVymazat
  7. Smolnou sezonu mám teď na poště (miluji ty naše ''dlouhé'' otevírací doby) :-D
    Jsem moc zvědavá na Tvou recenzi a přeji pěkné čtení! :)
    Jo a bohužel na Svět knih nedorazím :/ Nějak mi to nevyšlo, tak snad příští rok :/
    Štve mě to, protože jsem se tam chtěla s hromadou lidí potkat :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, na pobočce, kam chodím, taky mají víc zavřeno než otevřeno ;D
      Já jsem tam jela a potkala sotva jednu blogerku, takže.. :p

      Vymazat
  8. Smolnou sezónu bych si taky chtěla přečíst :D Snad se ti bude líbit! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbila jsem mi, doufám, že i ty se k ní brzy dostaneš :)

      Vymazat
  9. :) Smolná sezóna vypadá překrásně! Přeji ti příjemné čtení! ☺

    Měj se moc hezky, Mimozemšťanka
    U Mimozemšťanky

    OdpovědětVymazat
  10. I můj týden byl náročný, hold je nějaké divné období. Knížku znám, ale zatím ještě váhám, jestli se do ní pustím :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Školní rok se blíží ke konci, není divu :/
      Neváhej! ;)

      Vymazat
  11. Dobrá volba. Stále nevím, co si o knize myslet, ale je příjemně tenká:D

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný balíček hodně ti závidím já bych skákala radostí :D A knížka vypadá také skvěle. :)
    Reading With Lucy/Cooking With Lucy

    OdpovědětVymazat
  13. Mockrát blahopřeji k navázání spolupráce s Martinusem! Na knihu se valí recenze ze všech stran, já se ale tak trochu obávám, že to není čtení úplně pro mě.
    Na Svět knihy se taky chystám, taky poprvé a taky v sobotu. Třeba na sebe budeme mít štěstí :)
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně moc ti děkuji! :)
      Je pravda, že není úplně pro každého, to jsem úspěšně zjistila :D
      Bohužel jsme neměly :/ Třeba příště :)

      Vymazat
  14. Smolná sezóna mě taky jako první zaujala obálkou, opravdu se jim povedla. Knížku mámmomentálně objednanou v knihovně, tak snad dorazí brzo.:)
    Na Svět knihy se letos taky chystám poprvé, ale dostanu se tam jen v pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V CooBoo dělají stále lepší a lepší obálky, nemyslíš? :)

      Vymazat
  15. Gratuluji k navázání nové spolupráce :) Martinus je opravdu štědrý :) Všechno to vypadá skvěle, hlavně kniha. Máš pravdu, obálka je prostě úžasná :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)