středa 15. června 2016

Filmová TOP 5, když... #1 | mám chuť na Marvel


Ahoj,
ti z vás, kdo můj blog navštěvují pravidelně nebo velmi často, si určitě právě teď říkají, že něco takového zde ještě neviděli. Ano, máte pravdu. Opět mě postihla tvůrčí nálada a ačkoliv se účastním pěkné řádky mých nebo cizích projektů a sérií, rozhodla jsem se pro velký úspěch rozjet další.
Na mušce se mi tentokrát  neocitli knihy, obálky ani nic podobného. Do světla reflektorů se totiž dostaly filmy.


V čem spočívá Filmová TOP 5?

Princip není nikterak složitý. V každém článku série naleznete 5 filmových tipů, jejichž výběr ovšem nebude zcela náhodný, naopak je bude pokaždé spojovat určité téma. Na úvod jsem si zvolila podtitul Když mám chuť na Marvel a o kus níž se s vámi podělím o svých pět nejoblíbenějších marvelovských filmů. Je zároveň důležité svoji volbu náležitě okomentovat a nalákat co nejvíc lidí, aby se na dané filmy také podívali.

Zkrátka všechny články budou začínat stejně: Filmová TOP 5, když... Co bude následovat, záleží čistě na rozmaru autora (očekávejte například když mám chuť se bát, když mám náladu si zanadávat, když chci vypnout a relaxovat atd.). Nechte se překvapit, jaké top pětice si pro vás vymyslím.

***

Premiéru si nová série odbude s peckami od Marvelu, do kterých jsem se rozhodla zařadit i X-meny. Za zmínku stojí, že já jsem pořádný marvelovský fanoušek! Pokusím se filmy seřadit podle oblíbenosti, ale ne vždy toto pravidlo musí platit.

TOP 1

Avengers


Avengers je moje srdcovka. Netuším, kolikrát jsem film viděla, ale klidně se na něj podívám znovu. Spojuje totiž to nejlepší z Marvelu, je to nadupaná přehlídka všech superhrdinů a také superpadouchů, tím míním především Lokiho. Věřím, že Avengers viděla drtivá většina z vás, protože je to úplný základ a jeden z nejzdařilejších kousků, které marvelovská produkce nabízí.

TOP 2

Strážci galaxie


Chris Pratt v roli Star Lorda je pro mě nezapomenutelný. Totéž platí i pro jeho parťáky, hlavně pro malého, ale o to drsnějšího Rocketa. Film je díky sarkastickému hlavnímu hrdinovi komicky a ironicky naladěný, obsahuje celou škálu vtipných situací a narážek a výtečně ho podbarvuje hudba tuším z 90. let. Strážce galaxie bych si stejně jako Avengers mohla nejspíš pouštět pořád dokola, aniž by mě omrzeli.

TOP  3

X - men: První třída


Pro většinu fanoušků je top film nejspíš jeden ze základní trilogie. To já kouzlu X - menů propadla až po shlédnutí První třídy. Do jisté míry to ovlivnil i fakt, že mladé a pohledné Profesora X a Magneta ztvárnili moji oblíbení a sakra charismatičtí herci! Každopádně to není jen o hereckém obsazení, líbí se mi i příběh, který je dynamický, napínavý, plný zvratů, se správnou dávkou humoru a na rozdíl od novějších X - menů, kde se také objevují hlavní představitelé zamlada, není zbytečně překombinovaný.

TOP 4 

Iron man 1


Hodně dlouhou dobu jsem ujížděla jen na Iron manovi a pokud mě paměť neklame, svoji marvelovskou éru jsem odstartovala právě s Tonym Starkem. Až později jsem začínala registrovat existenci i jiných superhrdinů. Mimo jedničku mám ráda ještě třetí díl, ale ten první je zkrátka nepřekonatelný.

TOP 5

Thor: Temný svět


Nemá cenu zastírat, že filmy o Thorovi mám ráda především kvůli Lokimu. Ano, patřím do týmu Loki a jsem na to hrdá! V prvním díle byl skvělý, ale v Temném světě byl přímo ďábelsky úžasný, ještě prohnanější a úskočnější. A když to vezmu kolem a kolem, na Chrise se taky dobře kouká, takže zkrátka nevidím jediný důvod, proč by tento film neměl patři mezi moji TOP 5. :D

Jelikož se série jmenuje Filmová TOP 5, bylo by dost podezřelé, kdyby se zde objevilo například 6 filmů, nebo dokonce víc! Proto dnešní článek raději ukončím otázkou: Viděli jste vybrané filmy a jaký názor na ně máte? Popřípadě můžete rovnou sestavit svoji marvelovskou pětku. :)


Za zmínku stojí, že jsem si konečně založila blogový instagram! Sice momentálně obsahuje jen jednu jedinou fotku, ale existuje, což je sám o sobě veliký úspěch! Do komentářů klidně přihoďte svoje účty :) 


Eliz

32 komentářů:

Alashia Skilpad řekl(a)...

Team Loki ! :3

Ideal Alien řekl(a)...

Stejně úplně nejvíc miluju séii X - men <3. A máš pravdu, První třída je jeden z nejlepších X - meních dílů. Úplně nejlepší je X - men Origins: Wolverine :-).

Marky řekl(a)...

Já se vždycky cítím tak asociálně, že jsem viděla jenom Avengers :D Ale skvělý nápad na článek!

Wayll from Wonderland řekl(a)...

suprovy napad, tesim se na dalsi takove clanky! :) z marvelu jsem videla par filmu (avengery, oba thory a vsechny 3 kapitany), ale sledovani marvelovek mam na to-do-listu, co delat hned po prijimackach (cili ted)! takze doufam, ze se v nejblizsi dobe dostanu k usporadani marvelovskeho maratonu ^^

A z toho, co jsem videla, se mi nejvic ibil thor. Protoze proste severska mytologie, protoze proste Chris :D (team Thor!)

Knižní Svět řekl(a)...

Všechno jsem viděla :D a taky zbožňuji Thora jenom kvůli Lokimu :D

Lucy Lillianne řekl(a)...

Pro me by bylo asi docela tezke se rozhonout, ktere marvelovky mam radsi. Ja je beru proste jako celek, ktery k sobe patri, navazuje na sebe a ma spolecny zaklad :-)

Casion řekl(a)...

U mňa je z týchto filmov naj. Iron Man :D Strážcov galaxie som ešte nevidela, musím si pozrieť :D

Bára Alexová řekl(a)...

Abych pravdu řekla, tak jsem těmto filmům nikdy na chuť nepřišla :D

kateřina p. řekl(a)...

Všechny filmy, které si vybrala, naprosto miluju. Marvelovky jsou zkrátka moje srdcovky. Krásnej výběr, fakt jo! (Úplně teď mám chuť to všechno zkouknout.)

Kristýna , The Book Talk Blog řekl(a)...

Senzační nápad na článek, Magdi :) Já jsem obrovskej fanoušek Marvelu a teď si tu okusuju nehty při vymejšlení svojí TOP 5... Na první místě jsou jednoznačně Guardians of the Galaxy, dál asi Thor, Captain America, Ant-Man, X-Men (u kterejch se nedokážu rozhodnout pro konkrétní díl). Ale jen co ten komentář zveřejním, už to bude jinak, nedokážu se jasně rozhodnout :)
Měj se krásně :)
PS Rocket je boží! Nejlepší postava :)

Martina geekishlife řekl(a)...

skvelý nápad :) Síce fanúšičkov Marvel ešte nie som ani rok a nemám pozreté filmy mimo MCU, ale rozhodne ma chytili. Ale kde máš prosím ťa Captain America: Winter Soldier? Ten je pre mňa topka. Ale prvý Avengeri sú hneď zatým. Guardians of the Galaxy ma za to veľmi nebavili.

Natálie řekl(a)...

nic z toho jsem neviděla.. :D asi bych to měla rychle napravit.. :)

Kristýna Kaderová řekl(a)...

Avengers, Thor a Iron Man jsou naprosto úžasné filmy. Souhlasím, že první Iron Man je nejlepší. Ale jsem fanoušek Thora, i když Loki není špatný. X-men a Strážce galaxie jsem zatím neviděla, ale určitě si na ně někdy najdu čas :)

Sea Book řekl(a)...

Stydím se, ale nic jsme od Marvel/ Marvelu (netuším ani, jak to mám skloňovat :D) neviděla. V blízké době se chci na něco podívat, ale problém je, že netuším jak to jde po sobě= nevím kde mám začít :D :/

Majka Danihelová řekl(a)...

Sorry, zle mi vložilo komentár :D

Ja som tiež marvelovským fanúšikom a už sa neviem dočkať ďalších filmov. Akurát som premeškala premiéru novej časti Captain Amerika, ale to ma až tak neťahalo do kina.
Avengers a Strážcovia galaxie sú naj.
Dokonca pozerám aj Agentov Shieldu, ale ten koniec. Ach jaj. No som zvedavá, čo porobia v ďalšej sérii.

Myanmar řekl(a)...

Super článek!

A že jsem neviděla Avengers považuju za jeden z největších restů co mám, už aby byly prázdniny (tedy období popřijímačkové) a já na ně měla čas :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Á, spřátelená duše! :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Samotného Wolverine jsem ještě neviděla, budu to muset napravit! :)
Ale prý dvojka je hodně slabá :o

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Avengers je základ! :D

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Děkuju moc :)
Marvelovský maraton... To zní fakt dobře, možná to někdy zkusím taky! Děkuju za inspiraci :)

On Chris není vůbec špatný, minimálně bez trika :3

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Plácneme si na to? :D

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

To máš vlastně pravdu, skoro něco jako obří seriál :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Strážce galaxie doporučuji! :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

No jo, ne každý může být marvelák :D

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Znovu? Já taky :D

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Děkuju moc :)
U Strážců jsem se fakt nasmála :) Ant-mana jsem viděla jen napůl, ráda bych se na něj podivala znova :)
Rocket vede! :D

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Já ti ani nevím, Kapitán mi není tolik sympatický jako ostatní :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Třeba tě Marvel taky chytne ;)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Najdi si, jsou taky super! :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Teda, teda, to je chyba! :o :D
Zkus to vzít podle toho, jak filmy postupně vycházely, dost na sebe příběhově navazují ;)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Nevadí ;)

Já jsem nového Kapitána pořad neviděla, jsem docela ostuda, no :p
Seriál bych těž chtěla zkusit :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

To je veliký rest! :o :D Doufám, že se ti budou líbit :)

Okomentovat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)

 
Blogger Templates