úterý 20. září 2016

Unboxing #21 a další radosti


Ahoj,
...
Právě mě napadlo, že pozdrav ahoj je pěkně nudný a neoriginální způsob, jak vás přivítat u nového článku. Takže je dost možné, že se vás v brzké době začnu oslovovat jinak.
Ale zpět k dnešnímu tématu, a sice rozbalování a dalším knižním přírůstkům. Všichni totiž dobře víme, že knih nikdy není dost a pravidelný přísun nových je vyžadován.


V LK už jsem nebyla hrozně dlouho, což jsem se jednoho dne rozhodla změnit. Naneštěstí jsem si vzala jen málo peněz, proto se tam hodlám v nejbližší době vrátit s pořádně plnou peněženkou.


Přímo do srdce je dívčí román jako vyšitý, tudíž normálně nic pro mě. Ale letos se ještě chystám do Chorvatska a jako oddechové čtení k moři by mi mohla kniha přijít vhod. Kromě toho cena byla až hříšně nízká!


Další knihou je Eden, po kterém už jsem pokukovala v knihovně. Ale mít vlastní výtisk je samozřejmě lepší!


A to je z nákupu v LK vše. Opravdu jsem si odnesla domů jen dvě knihy, ale jak už jsem psala, trochu jsem nepromyslela množství financí, navíc návštěva byla i dost neplánovaná. Právě proto se tam chystám vrátit, neboť tam na mě snad stále ještě čeká několik dalších zajímavých kousků.

***

A nyní se pojďme vrhnout na rozbalování!


Musela jsem si pro balíček dojít až na poštu, protože pan pošťák nemohl přečíst jméno na našem zvonku, a tudíž doručit mi zásilku do ruky. Přitom mám pocit, že naše jmenovka na zvonku je docela čitelná... :D


Tentokrát jsem se dokonce obešla i bez nůžek, prostě jsem kus odtrhla.


Už se něco dere na světlo boží.


A je to recenzní výtisk od Euromedii! Předpokládám, že o nové knize Byla jsem tu od známé autorky Gayle Forman (Jestli zůstanu, Jen jeden den..) jste už něco slyšeli. 
Já za knihu opravdu ze srdce děkuji a už se těším, až se pustím do čtení!

Kdo z vás mě předběhl a už některou ze zmiňovaných svazků četl? :)

20 komentářů:

Lucy Lillianne řekl(a)...

Pekne :-) Na Eden jsem koukala v LK, ale nakonec jsem ho nebrala. Mam obavu, ze je to spise pro mladsi...

Hanka the bookworm řekl(a)...

Hezké přírůstky, hlavně ať se líbí a dělají radost a užij si Chorvatsko, v tomhle počasí nezbývá než závidět :)

Ailin řekl(a)...

Eden jsem si taky pořídila, ale ta druhá kniha mě moc nezaujala :).

Casion řekl(a)...

Eden poznám, dúfam, že to bude dobrá kniha, to vlastne dúfam pri všetkých troch. Tá posledná má naozaj krásnu obálku :-)

BLOND SITE řekl(a)...

Mě náhodou Přímo do srdce zaujala, užij si Chorvatsko! A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

BLOND SITE

Jessmí Láskorádová řekl(a)...

Pořád se divím že mají Eden v LK, já ji tam neviděla, takže se budu muset příště pořádně koukat! :O :D

Emma J. řekl(a)...

Na Byla jsem tu se taky chystám, ale snažím se své nadšení držet při zemi, abych pak nebyla zklamaná.:)

Knižní Svět řekl(a)...

Moc pěkné přírůstky, Eden mám taky doma, ale zatím jsem se k němu nedostala, tak ať se ti líbí :D

Nasťa řekl(a)...

To jsou skvělé přírůstky, jsem opravdu zvědavá, co řekneš na Byla jsem tu!

http://boook-planet.webnode.cz/

Sea Book řekl(a)...

Eden na mě v poličce čeká a pro Přímo do srdce a mnoho dalších knih si do LK také plánuji zaběhnout.... jen doufám, že tam na mě ještě něco zbude :D
Jinak Byla jsem tu mě doooost láká :)
Přeji pěkné čtení! :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Já jsem nad ním také trochu váhala, protože jsem slyšela ne úplně příznivé ohlasy, ale nakonec jsem si řekla, že mu dám šanci :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Děkuju ti mockrát :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Nakonc nebyla vůbec špatná! :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Obě mají fakt hzké obálky, proto mi padly do oka :D

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Takže nejsem jediná! :) Ráda se na tvůj blog mrknu :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Tam musíš hledat a najdeš nevídané věci! :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

To je sice rozumné, ale trochu nadšení si dovolit určitě můžeš :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Já taky ne, neboj :D

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Recenze už je na světě :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Neboj se, v LK pořád něco mají - čím dál tím lepší kousky :)

Okomentovat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)

 
Blogger Templates