Read-a-thon s vůní moře: Vyhodnocení

by - 10/06/2016


Ahoj,
je sice pravda, že z dovolené jsem se vrátila už před nějakou dobou, ale asi to taky znáte... Chybíte pár dní ve škole a po příchodu se na vás navalí dopisování nejen sešitů, ale i různých testů a navíc hromada učení. Proto se k vyhodnocení mého slaného read-athonu dostávám až teď.
Věřte mi, v Chorvatsku v konstantně krásném počasí se mi četlo skvěle!
Čtenářský deník

24/9
Výsledek obrázku pro měděná rukaviceNa dlouhou cestu jsme vyrazili velice brzo ráno (okolo třetí hodiny ranní). Čekalo nás okolo 1200 km, a tudíž spousta hodin strávených sezením v autě. Rozhodla jsem se začít knihou Měděná rukavice, ale povedlo se mi přečíst jen pár desítek stran - sotva 70. Vlivem brzkého probuzení jsem se cítila mimořádně unavená, průběžně usínala a navíc jsem se vůbec nedokázala začíst!

25/9
Dál jsem se pokoušela statečně poprat s Měděnou rukavicí, ale opět jsem se do příběhu nedokázala zcela ponořit. S vypětím všech sil  jsem skončila se na 181. straně z 261. Proto jsem se raději rozhodla pro alternativu - Štěstí na dosah. Je to celkem útlý románek vhodný akorát tak pro lenošení na sluníčku. A vskutku! Ještě před večeří jsem stihla přelouskat všech 176 stránek. I přes jistou naivnost a jednoduchost se mi dílko líbilo.

Výsledek obrázku pro přímo do srdce26/9
V pondělí jsem znovu zkusila Měděnou rukavici. Děj se konečně trochu rozhoupal a do večera jsem měla knihu úspěšně přečtenou (všech 261 stran). Dokonce jsem se ten samý den ještě pustila do recenzního výtisku Byla jsem tu a spát jsem šla s celými 69 stránkami na kontě.

28/9
Počasí bylo stejně jako předchozí dny naprosto dokonalé a já se na pláži uvelebila s Byla jsem tu. Autorka umí psát vážně čtivě, takže jsem se dostala až na dvě stovky z celkových 268.

29/9
Výsledek obrázku pro byla jsem tuNetrvalo dlouho a já se s knihou Byla jsem tu loučila, neboť jsem úspěšně dokončila všech 268 stran. Jako další mě čekala bílomodrá knížka Bez šance. Sice jsem se na ni těšila, ale nakonec se ukázalo, že s ní nebude lehké pořízení. Ten den jsem přečetla jen z 31 stran z 301.

30/9
S odhodláním a vervou jsem se opět pustila do zmiňované dystopie. Ale ouha! Docela jsem zabojovala, abych se vůbec dostala na první stovku. Nějak to zkrátka nešlo. Jazyk, kterým je dílo psané, mi nesedl a já se nemohla začíst. 100/301.

1/9
Výsledek obrázku pro bez šanceAni v sobotu jsem si nevedla o mnoho lépe a to už dovolená se blížila ke konci. Musela jsem se taky začít trochu učit, abych v pondělí ve škole nebyla jako vyvoraná myš. Takže jsem nakonec přelouskala asi jen ostudných 32 stran.

2/9
Neděli jsme bohužel strávili úplně celou na cestách. Asi si zase říkáte - tolik času na čtení! Ale mě v autě číst zkrátka nejde. Ne že by mi bylo pak nevolno, ale nedokážu se dost dobře soustředit a ke všemu mě Bez šance stále trápilo tím, že jsem se do příběhu nedokázala vžít. Výsledkem bylo 179 stran ze 301.


Zhodnocení

Plánovala jsem během dovolené přečíst celkem pět knih: Měděná rukavice, Štěstí na dosah, Byla jsem tu, Bez šance a Jak to mají holky. Ve výsledku jsem ovšem zvládla jen necelé čtyři a Jak to mají holky mě stále ještě čeká.


Ačkoliv se tedy procentuální úspěšnost pohybuje kolem 72%, jsem s výsledkem spokojená. Především jsem si skvěle užila dovolenou, počasí nám celý týden přálo a krásně jsem si odpočinula od všedních starostí.

A jak jste se měli vy? Co zajímavého jste četli/čtete?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Myslím, že si toho aj tak prečítala veľa a je to veľmi slušný výsledok :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Stihla jsi toho dost! :)
    Doufám, že budou recenze :)
    Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minimálně na Byla jsem tu, protože je to recenzáček :D

      Vymazat
  3. Tohle ja prectu za mesic, takze skore fakt dobre :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý výsledek, těším se na recenzi Bez šance - knížka, na kterou se chystám :)
    Je super, že sis na dovolené tak odpočinula, tak dodatečně přeji bezproblémový návrat do školy.
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, na Bez šanci asi recenzi nechystám :) Ale doufám, že si jí přečteš tak jako tak :)

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)