Umění úniku

by - 10/18/2016


Ahoj,
dnes jsem se rozhodla pro něco velmi neobvyklého, a sice odhalit vám střípek z mé literární tvorby. Nerada přiznávám, že moc nepíšu (pokud se nepočítá deník), přitom v hlavě nosím tolik nápadů! Ale cokoliv dlouhodobějšího je pro mě kámen úrazu, což možná znáte... Proto tento výtvor není nijak rozsáhlý, ani důkladně promyšlený, jenom zpracování náhlého nápadu do podoby krátkého drabble. 
Příjemné čtení.
Obraz první.
Chladno. Tma. Kapky deště. Autobusová zastávka. Dívka.

Mám tolik možností, jaký vybrat směr.
Mohu zvolit cílovou stanici.
Jet tímto spojem, nebo počkat na další, protože slibuje lákavější destinace?
Ta možnost volby je úžasná, ale zároveň děsivá.
Nutí přemýšlet a zvažovat.
Možná nakonec bývá jediná možnost ta nejlepší.

Nejen déšť a lezavá zima rozechvívá moje tělo.
Jako by se mi třásl každý nerv touhou po úniku.
Mně nejde o to, kam nakonec pojedu.
Kam se dostanu.
Nejvíc totiž toužím uniknout sama před sebou.

Obraz druhý.
Chladno. Tma. Kapky deště. Autobusová zastávka.
Autobus právě přijíždí.
Nedaleká borovice skřípe ve větru.

Snad se vám text líbil a třeba jste si z něj odnesli i pochopení. Co myslíte, mám podobnými věcmi přispívat častěji?

You May Also Like

6 komentářů

  1. Tak to naprosto znám - já a dlouhodobější projekty, to je hrůza. Navíc co začala škola, jde tok šípku tak nějak všechno...
    Mě se to líbí - i když jsem z toho teď drobet nesvá - a určitě bych přivítala další podobné příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to šlo k šípku i o prázdninách, takže já se na školu nemůžu moc vymlouvat :D
      Jestli jsi z toho nesvá, to je jedině dobře! Protože přesně tak se máš cítit :)

      Vymazat
  2. Je skvělé, že jsi nám odhalila střípky ze své tvorby, Magdi. Tohle má opravdu atmosféru - moc se mi to líbí, jestli to zrovna u tohohle není příliš morbidní říct.
    Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch střípků zatím bohužel moc není. :/
      Určitě to není morbidní, naopak mě tvá slova potěšila :)

      Vymazat
  3. Trochu depresivní, ale já mám depresivní věci ráda :D Je to skvělé, určitě přidávej podobné věci častěji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vynasnažím se, ale podobné nápady přijdou jen občas. :)

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)