Videounboxing #23

by - 10/22/2016


Ahoj,
slibovala jsem vám, že tento unboxing nenafotím, ale natočím. S poměrně velkým nadšením jsem se do toho pustila, ale samozřejmě jsem svého nápadu vzápětí litovala čím dál tím víc. Zvláště když si vyžádám klid a stejně zhruba v prostředku procesu začnou řvát mladší sourozenci, kteří si dokazují morální a fyzickou převahu nad tím druhým...
Takže pokud během videa uslyšíte zvuky, které mohou připomínat týrání nevinných dětí, prosím nenahlašujte nás za domácí násilí! To si jen moji bráškové "hrají".

Opravdu jsem uvažovala, jestli mám i přesto video zveřejňovat. Jenže by mi bylo líto, kdybyste o tento unboxing přišli a navíc jsem strávila hromadu času nejen nahráváním, ale především přemisťováním do počítače a zveřejňováním... Už jenom kvůli práci, kterou jsem si s videem dala :P Snad moji snahu alespoň trochu oceníte :)




Vaše názory mě zajímají! :)

PS.: Nevíte, kde najít nějakou dobrou hudbu na podkreslení videa? :o


Nyní mě najdete i na Blogr.cz

You May Also Like

12 komentářů

  1. Jeee! Moc jsem se na toto video těšila! Jsem moc ráda, že se ti knížky z mé výhry tolik líbí a jsem zvědavá, co řekneš na Marcela ve skutečném světě a Billie! :-)
    Mockrát ti děkuju za krásná slova o mém blogu a o mně, vážím si toho! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Marcela ve skutečném světě se těším obzvlášť! :)
      Není zač, vždyť je to všechno pravda :)

      Vymazat
  2. Super, Magdi, jsi hrozně moc příjemná a tvoje videa se mi líbí :) Je vidět, že máš z knih opravdovou radost, já sama se chystám na Marcela, tak jsem zvědavá na tvou recenzi, až se k němu dostaneš.
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to je milé :)
      To jsem se ještě dost krotila, jindy skáču radostí! :D

      Vymazat
  3. Prvni balicek byl dobry, takove rozbalovani :-) A Marcela bych si taky rada precetla... Pekne balicky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň jsem měla jistotu, že se knize vážně nic nestalo! :D

      Vymazat
  4. Gratuluji k výhře :) Na Marcela se taky chystám. Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujem k výhre :-) Knihy vyzerajú super, poznám teda iba Kukuričné mesto, ale verím, že všetky knihy budú super :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné knížky i video - a ohromně gratuluji k výhře, musela ti udělat velkou radost :)
    Já osobně jsem nečetla ani jednu z knížek, ale ráda bych se dostala ke Kukuřičnému městu :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To píšeš správně, opravdu jsem se radovala, přece jenom člověk nevyhrává každý den :)
      Kukuřičný město doporučuji. Je to blbost, ale dobrá blbost :)

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)