Život knihomola (Sept)

by - 10/15/2016


Ahoj,
sice už je polovina října pryč, ale na Život knihomola snad ještě není úplně pozdě, co říkáte? Za září jsem přečetla relativně dost knih a byla by škoda je všechny nezmínit. 


Přečetla jsem...

Výsledek obrázku pro apokalypsa Z začátek konce Výsledek obrázku pro lock a mori Výsledek obrázku pro stínová královna Výsledek obrázku pro audrey se vrací Výsledek obrázku pro pod křídly vran Výsledek obrázku pro zom-b v podzemí Výsledek obrázku pro měděná rukavice Výsledek obrázku pro přímo do srdce Výsledek obrázku pro byla jsem tu

Hodnotím...

Miluju zombie filmy a dobré zombie knihy. Ani nevím proč - možná kvůli atmosféře, světovému měřítku i samotným zombiím. Proto bylo už od začátku jasné, že mi Apokalypsa Z: Začátek konce padne do noty. Líbí se mi, když mohu mít očekávání, která se vyplní. Recenze
Sherlocka Holmese mám taktéž ráda, ačkoliv jsem toho úplně původního nečetla. Lock & Mori je další z řady modifikací, bohužel těch méně zdařilých. Sice se mi líbilo, jak si autorka pohrála se jménoy a vztahy, ale jinak mi kniha přišla křečovitá a příběh stěží uvěřitelný.
Na Stínovou královnu jsem se vážně těšila, není divu, když jí všichni tolik chválili. Jenže se dostavilo akorát kruté zklamání, už dlouho jsem si tolik nepřála, aby kniha skončila. Přitom nemá vůbec špatný nápad, ale výsledek mě tedy nijak neoslovil. Recenze
Na knize Audrey se vrací jsem mohla oči nechat, během čtení jsem opakovaně obdivovala překrásnou obálku! Naštěstí příběh uvnitř byl stejně dobrý a velice čtivý, takže jsem knihu přelouskala během chvíle.
Feralové: Pod křídly vran mají také hodně povedenou obálku. Sice jsem se jich ze začátku trochu bála, protože mnohé recenze se vyjadřovaly z části negativně, ale nakonec se ukázalo, že jsem se strachovala zbytečně. Kniha obsahovala čtivý příběh s neobvyklými postavami.
Jak jsem psala, že mám ráda knihy se zombie tématikou, existují i výjimky, například  Zom - B:  V podzemí. První díl ještě celkem ušel, ale dvojka? To je vážně blbost.
Měděná rukavice, pokračování série Magistérium, mě sice na začátku potrápila a trvalo mi, než jsem se začetla, ale pak už mi stránky ubíhaly před očima.
Přímo do srdce bych normálně odsoudila jako hloupý dívčí román, což jsem tentokrát neudělala a knize dala regulérní šanci - nakonec se to vyplatilo. Neříkám, že přináší bůhvíjaké poselství a nějak výrazně vás po stránce literární obohatí, ale jako lehkou oddechovku klidně doporučuji.
A na závěr nás čeká ještě novinka od Gayle Forman Byla jsem tu. V tomto případě jsou moje názory více rozporuplnější. Dílo se mi líbilo, ale mám i dost výhrad. Nejlepší bude, když si přečtete moji recenzi (zde).

Kniha měsíce...

Tuhle část smrtelně nenávidím. Já se prostě nedokážu rozhodnout!

Výsledek obrázku pro audrey se vrací

Omlouvám se Manelovi Loureiro a jeho Apokalypse Z, protože Audrey se vrací vyhrála opravdu o maličký kousíček. Rozhodující vliv měla nakonec nejspíš obálka, protože příběhově jsou si obě díla vlastně vyrovnaná.

Statistiky...

Jak už jsem zmiňovala na začátku, v září se mi dařilo. Přečetla jsem celkem 9 knih, což je slušné číslo, pokud uvážím, že za dva prázdninové měsíce jsem přečetla jen o tři knihy víc než za jeden školní. Jinými slovy jsem si na konto přidala 2346 stran.
Zatímco pět knih jsem si vypůjčila z knihovny, zbylé čtyři jsou moje vlastní. Nedokončila jsem žádnou sérii, zato jsem tři rozečetla a ve dvou se posunula dál.

Ulovila jsem...


Se sbíráním nových knih jsem to nijak nepřeháněla, ale i číslo pět je krásný počet. Mě totiž potěší každá nová knížka v mé knihovničce.

Do komentářů napiště cokoliv, co máte na srdci. :)




You May Also Like

14 komentářů

  1. Páni, zvládla jsi toho hodně, já tenhle měsíc dost zaostávám, ale na Stínovou královnu si brousím zuby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím, jestli ti ji mám doporučovat, vážně mě zklamala :p

      Vymazat
  2. Krásná čísla i krásné kousky. Já jsem na tom od začátku školního roku vyloženě mizerně - přečetla jsem snad jen dvě nebo tři knihy (no prostě hrůza).

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát. :)
      Já se ti ani nedivím, tolik knih jsem přečetla jen díky dovolené :)

      Vymazat
  3. Skvělý výkon! Já teď bohužel vůbec nestíhám číst, takže jsem přečetla pouhé čtyři knihy.
    Stínovou královnu bych si také ráda konečně přečetla, zatím jsem na ni četla převážně chválu, no, jsem na ni zvědavá :)
    Audrey mě také láká, obzvlášť, když se Ti líbila. A Magisterium na mě doma čeká už pekně dlouho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S nástupem školy času na čtení samozřejmě ubývá, to zná asi každý milovník knih...
      Chválu + jednu moji supernegativní recenzi :D
      Audrey naopak moc doporučuji :)

      Vymazat
  4. Tak to je tedy slušný počet. Taky bych chtěla zvládnout tolik kousků :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Prečítala si toho naozaj dosť, gratulujem a rovnako tak k novým prírastkom. Mrzí ma, že ZOM-B II. sa ti nepáčila, mne sa práveže dvojka páčila viac než jednotka, lebo tam konečne bolo viac zombíkov a akcie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky víc šíleností! :D Na mě je ten děj až moc neuvěřitelný. V jedničce to ještě ušlo, ale dvojka je moc...

      Vymazat
  6. Krásné čísla! :)
    Na Magisterium, Eden a knihu Byla jsem tu se chystám :)
    Ze Stínové královny jsem byla naopak nadšená... škoda, že Ti nesedla :(
    Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem asi jediná, komu se Stínová královna nelíbila. Nevadí... :D

      Vymazat
  7. Skvělé shrnutí, i mě kupodivu ta Kinsella docela láká, všichni jí vychvalují :)
    Držím palce, ať se v říjnu daří zrovna tak.
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli se bude líbit i tobě, ale dávám jí slušně šance :)
      Děkuji, bohužel to asi úplně nevyšlo :p

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)