neděle 13. listopadu 2016

Unboxing #24


Ahoj,
musím se vám přiznat, že občas jsem závistivý člověk - konkrétně v situacích, kdy čtu článek nějakého jiného blogera s názvem Unboxing č. 59 nebo s jinou závratnou číslicí. Protože čím více rozbalovacích článků, tím více knih, to je pochopitelné. Co mám říkat já s dvacet čtyřkou? Jsem slušně pozadu (a to i přese fakt, že občas nějaké unboxingy sloučím do jednoho). :P

Scénář jako vždy: Balíček dorazí až k prahu našeho domu, když mám zrovna štěstí, jinak musím klusat na poštu, která naštěstí není nijak daleko, ale má strašlivě nedostatečnou otevírací dobu.


Následně nad balíkem obdivně vzdychám, toužebně ho provázím pohledem a ohmatávám ze všech stran. Když je to nutné, vydržím kolem něj jen chodit i pár dní, ale samozřejmě raději začínám s rozbalováním co nejdříve.


Knížka už se klube na svět. Někdy použiji nůžky jako civilizovaný člověk, ale pokud to není nezbytně nutné, vystačím si se zuby a nehty.


Šup a je to venku! Žádné zbytečné protahování. Tentokrát se v balíčku ukrývala Mechanická princezna od Cassandry Clare.


Společně s třetím dílem mám sérii pyšnící se úžasnými obálkami kompletní. Nejen za poslední díl patří velké díky skupině Euromedia, kteří mi Pekelné stroje poskytly jako recenzní výtisky.


Jak příběh nakonec dopadne, to nejlépe zjistím tak, že se do Mechanické princezny pustím. Už jste ji četli? Nebo na ni teprve čekáte?

19 komentářů:

Lory Humble řekl(a)...

Já myslím, že tvoje 24 je ještě dobrá - já mám sotva tři :D
Nicméně Mechanickou princeznu ti hrozně závidím - na tuhle sérii jsem už dlouho pořádně zvědavá, naštěstí už mám dohodu s kamarádkou, že jen co ji dočte ona, poputuje hezky ke mně :)

Lory Humble řekl(a)...

A ještě musím dodat, že máš opravdu moc pěkný nový design - jak já už bych chtěla Vánoce!

Lucy Lillianne řekl(a)...

Taky se tím teď kochám, jak to mám hezky u sebe s Nástroji smrti :-)

Marky řekl(a)...

Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit - taky se na ni brzy chystám :)
A musím pochválit vánoční kabátek blogu, kéž bych je taky uměla měnit tak rychle :D

Casion řekl(a)...

Jééé tento diel si chcem prečítať :-) Krásna zbierka, prajem príjemné čítanie :-)

Knižní Svět řekl(a)...

Pěkný přírůstek, já nějak zamrzla na prvním dílu a dál se nedostala :D

Michaela Rubášová řekl(a)...

Na celou sérii se chystám, užij si čtení :-)

Sea Book řekl(a)...

Krásný přírůstek! :)
Na celou sérii se rozhodně chystám, protože Cassandra je prostě (společně s Richelle Mead) nejlepší spisovatelkou YA sérií <3

Emma J. řekl(a)...

Tuhle knížku jsem četla, ale už před nějakou dobou, možná bych si jí mohla oživit. Parádní přírůstek.:)

Hanka the bookworm řekl(a)...

Užij si čtení ♥

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Děkuju :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Re-reading je fajn nápad, pokud se ti kniha líbila :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

No, nevím, zcela s tebou nesouhlasím, ale psát určitě umí :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Snad se k ní dostaneš brzy :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Ani se nedivím, někoho dlouhosáhlé popisy mohou odradit :p

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Děkuju mnohokrát :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Recenze už je na blogu :)
Ale dalo mi to nějakou tu hodinku práce :D

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Nástroje smrti teda nemám, asi se na ně ani do budoucna nechystám :)

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Takové dohody mám s kamarádkami taky - já dočtu, pak pošlu jim :D
Jé, moc děkuju :)

Okomentovat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)

 
Blogger Templates