Návštěva knihovny #15

by - 4/22/2017


Ahoj,
do knihovny poslední dobou moc nechodím, bohužel. Přednost mají recenzní výtisky a pokouším se také regulovat počet nepřečtených knížek ve vlastní knihovničce. Pokud už tedy do knihovny zamířím, jdu maximálně pro jednu určitou knížku potřebnou například do školy.
Tentokrát jsem toho ulovila ale víc a myslím, že jsou to samé pěkné kousky, které vás budou zajímat.

Nejdříve jedna společná fotka situovaná do mé knihovničky.

Rudý úsvit
Pierce Brown 

Darrow je Rudý, člen nejnižší kasty v barevně rozdělené společnosti budoucnosti. Stejně jako ostatní Rudí celé dny pracuje a věří, že povrch Marsu se mění v obyvatelný pro příští generace.

Ale Darrow a jeho lid byli podvedeni – lidstvo se na povrch dostalo již velmi dávno, po planetě se roztahují velká města a rozlehlé parky a Rudí nejsou pro dekadentní vládnoucí třídu nic než otroci.

Hnán touhou po spravedlnosti i vzpomínkou na svou ztracenou lásku, Darrow obětuje vše, aby infiltroval legendární Institut, místo zkoušek pro dominantní kastu Zlatých. Bude muset soupeřit o svůj život s těmi nejlepšími a nejkrutějšími z vládnoucí třídy Společnosti. Aby své nepřátele porazil, nezastaví se před ničím. I kdyby to znamenalo stát se jedním z nich.

Už ani nevím, jak jsem se ke knize dostala, zda - li jsem ji hledala záměrně. Spíš mi prostě padla do oka, protože jsem si ji už dávno chtěla přečíst. Navíc mi na ni vzápětí přišly velmi pozitivní ohlasy, takže se Rudého úsvitu nemohu dočkat. A doufám, že brzy vyjdou i další díly!

Ostrov strachu
R. L. Shine

Rachel Martinovou přátelé varovali, ať na narozeninovou párty Brendana Feara, která se koná v letním sídle jeho rodiny na tajemném ostrově, nechodí. Jenže Rachel je do Brendana zakoukaná a má radost z toho, že ji pozval. Oslavenec má na večírek v plánu spoustu her. Ovšem jednu hru neplánoval nikdo – hru na vraždu. Jak hosté jeden po druhém umírají, Rachel si s hrůzou uvědomuje, že jsou spolu s dalšími studenty na malém ostrově v pasti s někým, kdo je zřejmě chce všechny zabít. Jak z té smrtící hry uniknout? Rachel neví, komu může věřit. Na ostrově Strach nic není takové, jak se zdá…

Ano, četla jsem několik recenzí, které tuto knihu vychvalovaly, přesto jsem se na ni z důvodu nedostatku času v dohledné době nechystala. Pak mi ji ale pod nos podstrčila paní knihovnice, že k nim prý právě dorazila, tak jsem si nakonec řekla proč by ne? Za pokus nic nedám a Ostrov strachu vypadá vskutku napínavě!

Koruna tří: Ztracené království
J. D. Rinehart

Trůn, který byl trojčatům předurčen, se zdá být stále vzdálenější…
Vzkříšený král Brutan se svou armádou nemrtvých ovládá město Idilliam. Elodie s Tarlanem se snaží sestavit vlastní vojsko a najít způsob, jak zachránit svého bratra Galfa, který zůstal ve městě uvězněn. Anebo nezůstal?
Galf objevil chodbu spojující Idilliam se ztraceným královstvím Celestis. Tam se setkává se svou matkou, kterou nikdy nepoznal. Ale ona si na něj nevzpomíná. Zapomene i Galf v podivném království na ty, které má rád?
Mezitím se Tarlan a čaroděj Melchior vydávají na cestu za obnovou kouzelníkovy moci; Elodii s armádou nechávají na stráži. Dívka je však zrazena a zajata Lordem Vicerinem, který se ji chystá využít k naplnění vlastních zájmů. Tarlan, Elodie a Galf budou muset vynaložit všechny své síly a schopnosti, aby vůbec přežili.

Na poličce novinek jsem úspěšně zaznamenala druhý díl Koruny tří s názvem Ztracené království. Přiznám se, že jednička mě zase tolik nebavila, hlavně ke konci jsem měla problém ji vůbec dočíst, přesto jsem se rozhodla dát šanci pokračování. Možná kvůli pěkné obálce... Nebo zkrátka jen nemám ráda nedočtené série.

Feralové: Černý roj útočí
Jacob Grey

Zlověstný Mistr Snovač byl poražen a Blackstone zachráněn. Nová hrozba však na sebe nenechá dlouho čekat. O vládu nad městem usiluje Muší matka, která už od časů Temného léta v tichosti vyčkávala, až nadejde její čas. A teď hledá Kráka. Vraní feral totiž vlastní něco, po čem ona touží — něco, co ona zoufale potřebuje.
Krák věří, že s kamarádkou Lydií a oddanými vránami po boku dokáže sebe i Blackstone ochránit. Aby však porazil mocnou muší feralku, která se nezastaví před ničím, bude Krák potřebovat víc než vrány a pomoc přítelkyně…

Zato na druhý díl Feralů Černý roj útočí se těším docela dost. jednička mě mile překvapila a ráda si přečtu o dalších dobrodružstvích Kráka. Na obálce Pod křídly vran jsem mohla oči nechat a myslím, že i v případě dvojky je moc povedená.



Pro dnešek vše, budu ráda za vaši odezvu v podobě komentáře :)

You May Also Like

18 komentářů

  1. Rudý úsvit je skvělý! Moc se těším, až si ho přečteš a budu si o něm mít s kým popovídat :D Jinak skvělé úlovky, gratuluji ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Rudý úsvit, to je prostě must-read :) Ten si musíš přečíst, je opravdu vynikající :) I ostatní kousky jsou parádní, já je ještě nečetla, tak se těším na tvůj názor a recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já se trochu odliším. :D
    Mně nejvíc zaujal Ostrov strachů. :)

    OdpovědětVymazat
  4. O prvej a poslednej knihe som počula a tiež si ich chcem niekedy prečítať :-) Zvyšné dve nepoznám, takže ďakujem za tipy, vyzerajú zaujímavo :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to, že na druhý díl Feralů si také do knihovny zaskočím, jsem zvědavá na pokračování :-)
    Snad se ti budou všechny knihy dobře číst:))

    OdpovědětVymazat
  6. Rudý úsvit se mi taky moc líbil!

    OdpovědětVymazat
  7. Četla jsem Ostrov strachu a za mě to bylo zklamání :'(
    Rudý úsvit bych si chtěla moc přečíst, protože čtu samé pozitivní ohlasy :)
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se chystám na Rudý úsvit, ale i ostatní knihy vypadají dobře :) Užij si je :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych bez knihovny nemohla žít, chodím tam pořád. Moc pěkné úlovky, všechny. Rudý úsvit mám doma v angličtině, šetřím si ho na léto a jsem hrozně zvědavá. A na Korunu tří bych se taky ráda koukla :)

    OdpovědětVymazat
  10. Marky: Doufám, že se k němu brzy dostanu, ale mezitím tu mám nějaké recenzní resty :p

    OdpovědětVymazat
  11. Aires´s world of books: Ale zajímalo by mě, jak je to s pokračováním Rudého úsvitu...

    OdpovědětVymazat
  12. Verča Nováková: U tebe bych to tak odhadovala :D

    OdpovědětVymazat
  13. Casion: Feralové 1 byly moc fajn a vypadá to, že i dvojka se povedla, rozhodně doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tereza Chytílková: Děkuji moc :) Feralové 1 se ti, předpokládám, líbili? :)

    OdpovědětVymazat
  15. Kateřina Miklíková: To je skvělé, moc se na něj těším! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Sea Book: To neslyším ráda :/ Ale zkusím mu dát šanci a uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  17. Naprostá Knihomolka: Koukám, že Rudý úsvit je docela populární :)

    OdpovědětVymazat
  18. Lory Humble: Já bych tam taky ráda chodila častěji, ale většinou sotva stíám recenzní výtisky :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)