Unboxing na třetí #29

by - 4/11/2017


Ahoj,
rozbalování nových přírůstků mě neomrzí nikdy. Zvláště když se jich sejde víc! Ale to jistě chápete.
Proto se pochopitelně o dnešní trojitou radost musím poděli i s vámi, čtenáři.
Z nějakého důvodu naši pošťáci asi nechápou pojem doporučeně, tedy až ke mně domů, protože vždycky zásilka skončí na poště, kam musím včas zajít. Ještě že je jen kousek. Akorát otevírací doba je dost na pytel, na této pobočce mají snad více zavřeno než otevřeno. To jen tak na úvod.


První balíček obsahuje recenzní výtisk společnosti Martinus. Kdo ví, co se ukrývá uvnitř.... Ale sušenky vám mohou napovědět!


Někomu už je to jasné dávno, ale kdo ještě váhal, teď už pravděpodobně taky dobře ví.


Ano, je to Probuzení Simona Spiera, jedna z nejčerstvějších knih nakladatelství Yoli. Proto přítomnost sušenek Oreo je zcela opodstatnělá.

***


Pokračujeme směle dál. Jedna společná fotka...


Typickou zelenou samolepku s pandou nejspíš znáte. Tato zásilka je od Megaknih., opět se jedná o recenzní výtisk.


Musím uznat, že Megaknihy si dávají na balení velmi záležet, knize se rozhodně nemůže po cestě ke mně domů něco stát.


Na Dům, ve kterém... jsem si dělala dlouho zálusk. Tak dlouho, že už vyšel i druhý díl. Proto se musím co nejdříve pustit do čtení, abych zpoždění dohnala. Ke knížce byla přidaná i nová sběratelská záložka, jež vypadá famózně!


I u Albatros media balí poctivě, tolik vrstev kartónu jsem snad ještě neviděla.


Po dlouhém váhání (protože u Albatros media vychází tolik skvělých knih!) jsem si vybrala žhavou novinku Stačí jen chtít. Jsem na ni opravdu zvědavá.

***

Shrnuto a podtrženo, tyto recenzní výtisky mě v nejbližší době čekají. A vy se můžete těšit na recenze!

Určitě do komentářů napište své dojmy, pokud jste nějakou z knih už četli :)


You May Also Like

28 komentářů

  1. Stačí jen chtít jsem četla :) je to taková napínavější oddechovka, jsem zvědavá, co na ní řekneš :) a u Simona i Domu, ve kterém... zatím pořád váhám... :/

    OdpovědětVymazat
  2. Teď mi došlo, že už u nás doma pošťák nezazvonil pěkně dlouho. Chmm...
    Až na první všechny knížky znám, ale zatím jsem nečetla ni jednu - ta druhá mě ale hodně láká :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  3. Simon je skvělý! Těším se, co na něj řekneš ty ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Koukam, ze same zajimave kousky. Docela zavist jako :-P

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé novinky, ač jsem to nečekala, Stačí jen chtít mě nakonec hodně zaujalo, tak uvidím, zda a kdy se k němu dostanu :) Užij si čtení!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky musim vzdycky na postu :D Staci. Jen chtit si chci stihnout precist pred Humbookem pac prijede autorka tak at nejsem mimo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych asi nejvíce brala ty OREO sušenky :D Moc :D Jinak knihy trochu už znám, ale nevím, jestli bych se vrhla na všechny :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné přírůstky. :) Stačí jen chtít ti závidím, ráda bych se ke knize dostala a Simona mám zrovna rozečteného. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné kousky :) Jedna kniha hezčí a zajímavější než druhá, těším se až se k nim taky dostanu :D Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne prírastky, veľmi ma zaujala kniha Dom, v ktorom... :D A Stačí jen chtít si chcem rozhodne prečítať, od autorky sa mi páči Univerzita výjimečných a dúfam, že aj táto kniha stojí za to :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné přírůstky :-) Knihu Dům, ve kterém... mám už dlouho v merku, akorát jsem netušila, že to je série...

    OdpovědětVymazat
  12. Ell: Moje kamarádka Ami četla Simona a já moc doufám, že mi tu rudou krásku půjčí :) Nevím, jak to v MegaKnihách dělají, ale mně vždycky, vážně vždycky přijde ta stejná záložka :) A Stačí jen chtít mě taky docela zaujalo!

    OdpovědětVymazat
  13. Simon je teď všude velký hit, jsem zvědavá co na něj řekneš..

    Dům, ve kterém.. jsem se opravdu poctivě snažila přečíst, ale nějak mi to nesedlo (nicméně ta záložka, wow, mě chodí pořád stejná.. :D).

    Stačí jen Chtít mě vážně zaujalo, taky se po ní musím poohlédnout.. :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Všechny knížky mě hrozně lákají! Ale nejvíc asi Dům, ve kterém...
    Užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Majdin svět v knihách: Stačí jen chtít už mám za sebou a souhlasím :) K Domu ani Simonovi ještě nemohu nic říct :D

    OdpovědětVymazat
  16. Lory Humble: Myslím, že Dům, ve kterém... by zrovna tebe mohl oslovit! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Lucy Lillianne: Prosímtě! :D Když vidím tvoje přírůstky, cítím to úplně stejně :)

    OdpovědětVymazat
  18. Kristýna , The Book Talk Blog: Určitě mu dej šanci :)

    OdpovědětVymazat
  19. Bilbovy knihy: Není nad to rozbalovat knihy s nějakou dobrotou v ruce :D

    OdpovědětVymazat
  20. Tee knihomolka: Určitě se ke knížce dostaneš :) A co říkáš na Simona? :)

    OdpovědětVymazat
  21. Aires´s world of books: Taky jsem na ně náležitě hrdá :)

    OdpovědětVymazat
  22. Casion: Univerzitu výjimečných jsem právě nečetla, ale asi se do ní také pustím! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Marcela Pudichová: Vypadá to na trilogii :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ell a Ami Alliovy: Mně taky chodila ta samá, ale tentokrát přišla jiná a moc krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Nasťa: Dům, ve kterém... zrovna začínám číst :) Je zatím docela zvláštní, ale uvidím, jak se situace vyvine :)

    OdpovědětVymazat
  26. Verča Nováková: Určitě napíšu recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)