Knižní výzva 2018 + vyhodnocení soutěže

by - 1/02/2018


Ahoj v novém roce,
je to neuvěřitelné, ale už popáté vydávám článek Knižní výzva od Ell. Vlastně bych si nedokázala svůj další blogerský rok bez této knižní challenge představit. Líbí se mi, že jen děláním své oblíbené činnosti - tedy čtením knih - plním její cíl. To zní jako dokonalá rovnováha a splněný knihomolův sen.

V článku také najdete vyhodnocení malé narozeninovo-vánočně-novoroční soutěže o knížku Běsnící světlo.


Na začátek se přiznám, že to se mnou jde rok od roku z kopce. Zatímco v roce 2014 jsem přečetla dokonce 82 knih, loni horko těžko pouhých třicet pět! Proto bych se letos ráda zase trochu zasnažila. Rekordy se sice trhat nechystám, ale hranice 50 knih je i tak pro mně veliká výzva. 

Mateřský článek naleznete u Ell na blogu - tady.



Na nic nečekat, jde se číst! Držte mi palce.

1. Divotvůrce (408 stran)
2. Gemina (664 stan)
3. Temný les (600 stran)
4. Skoro úplný seznam těch nejhorších nočních můr (328 stran)
5. Písečníci a bludný asteroid
6. Replika (456 stran)
7. Smrtka (384 stran)
8. V pasti času (240 stran)
9. Jeden z nás lže (368 stran)
10. Jízda (244 stran)
11. Probuzení bohové (426 stran)
12. Neuvěříte, co se stalo potom (288 stran)
13. Drž mě, když padám (200 stran)
14. Na odvrácené straně (432 stran)
15. Artemis (280 stran)
16. Tisící patro (416 stran)
16. O myších a lidech (110 stran)
17.  Moje sestra žije na krbové římse (200 stran)
18. My Sister Lives on the Mantelpiece (240 stran)
19.  Ostře sledované vlaky (67 stran)
20. Vůbec nic (168 stran)
21. Jáma a kyvadlo a jiné povídky (250 stran)
22. Zářivá světla velkoměsta (208 stran)
23. Válka s mloky (252 stran)
24. Lakomec (156 stran)
25. Kříďák (320 stran)




Soutěž o knihu Běsnící světlo
Vyhodnocení


Do soutěže se bohužel zapojilo pouze šest lidí, ale aspoň zvýšily vaše šance na výzvu :). Přečetla jsem si vaše skvělé odpovědi, objevila díky vám i několik nových knižních tipů na zajímavé knihy. Pak jsem posčítala i všechny bonusové vstupy a výsledné číslo 21 hodila do random.org.


Vykouklo na mě číslo 8, jinými slovy soutěžící jménem Nikolaoss vyhrává! Gratuluji moc. A ostatním děkuji, že jste se zapojili. Hodně štěstí, zdraví a úspěchů v novém roce. :)

Eliz

Prosím, podpořte mě na sociálních sítích. :)


You May Also Like

12 komentářů

  1. Budu držet palce, ať tenhle rok svou výzvu pokoříš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se přidávám s držením palců :) U sebe se držím tradičně při zemi na 80 kouscích. Letos jsem to překonala - teda vlastně loni :), tak uvidím, co bude v roce 2018. Díky moc za výhru a přeji úspěšný rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli je 80 knih držení se při zemi, tak já jsem britská královna :D Alespoń pro mě je osmdesát knih docela vysoké číslo :p
      Děkuji, tobě také :)

      Vymazat
  3. Gratulujem výhercovi knihy a držím palce s Knižnou výzvou, tiež sa zapájam aj v tomto roku, ale keďže minulý rok som si dala privysoký cieľ a nesplnila ho, na tento rok skúsim 70 kníh a uvidíme :D

    OdpovědětVymazat
  4. Také si dávám 50 knih, dávala jsem i loni, to jsem dala 61 knih, tak jsem zvědavá kolik letos, těch 50 mi přijde tak nějak ideálních. Ani moc, ani málo. :-) Držím palce, ať se vydaří! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi přečetla mnohem víc než já! Musím se letos více snažit :)
      Děkuju moc :)

      Vymazat
  5. To je velké číslo, tak držím palce. =)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikolaoss, štěstí, zdraví, úspěch přeji. Vyhrál(a) jsi sice nahodile, ale to neznamená, že nezaslouženě. :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)