Vyrazme si do kina v zimě 2018

by - 1/18/2018

Ahoj,
půlka ledna pryč a u nás teprve pořádně zasněžilo... Ačkoliv venku to na pohled moc zimně nevypadá, je tam skutečně chladno. O to víc má člověk chuť zůstat vevnitř - například ve vyhřátém kině s dobrým filmem odehrávajícím se na plátně. Vybrala jsem několik tipů, které mě z letošní zimní nabídky v kinech nejvíce oslovily :)



Kolo zázraku


Woody Allen / USA 2017 / 4.1. v ČR / 101 minut
Drama

Pro film jsem se rozhodla ze dvou důvodů. Jednak jsem slyšela na zvučné režisérské jméno Woodyho Allena, za druhé mě nesmírně láká téma, které je vložené do 50. let minulého století. Poslední dobou jsem těmto moderním hollywoodských filmů, které se však vrací zpět do 19. století, docela propadla. Herecká dvojice Justin Timberlake a Kate Winslet jsou neokoukaný pár, jsem zvědavá, jak jim to spolu půjde.

Zmenšování


Alexandr Payne / USA, Norsko 2017 / 11. 1. v ČR / 135 Minut
Komedie / Drama / Sci - fi

Na filmu Zmenšování se mi líbí nejen trochu fantastický námět zkombinovaný s komediálními prvky, ale také dramatická složka, a samozřejmě Matt Damon v hlavní roli. Film rozhodně působí velmi originálně, proto mě tolik zaujal.

Labyrint: Vražedná léčba
The maze runner: The death core


Wes Ball / USA 2017 / 25.1. v ČR / 140 minut
Akční / Sci - fi / Thriller

Konečně! Už jsem myslela, že se ani nedočkám. Je trochu smutné, že jsem během úmorného čekání stále nestihla přečíst knižní předlohu, ale film vchází do českých kin až příští týden, takže teoreticky (ale vážně jen teoreticky) bych mohla knihu aspoň rozečíst. Na druhou stranu si možná nechám rozuzlení celé napínavé postapokalyptické trilogie na filmové plátno.

Všechny prachy světa
All the Money in the World


Ridley Scott / USA 2017 / 25.1. v ČR / 132 minut
Drama / Krimi / Mysteriózní / Thiller

Drtivá většina filmů, které natočil Ridley Scott a které jsem od něj viděla, jsemh odnotila kladně, proto předpokládám, že i zde bude Scott válet. Mark Wahlberg v jedné z hlavnícg rolí mě samozřejmě potěšil. Je ale pravda, že tématicky je film tématicky mírně náročnější a emotivnější, asi si ho budu moci pustit až ve správném rozpoložení.

Na konci světa
God´s Own Country


Francis Lee / Velká Británie 2017 / 25.1. / 104 minut
Drama / Romantický

Na konci světa.. Chci se na film podívat, ale zároveň si úplně nejsem jistá žánrem a tématem, ale předpokládám, že zvědavost nakonec převládne. Někteří přirovnávají film ke Zkrocené hoře, takže pravděpodobně dosahuje značných kvalit.

Black Panther


Ryan Coogler /  USA 2018 / 15.2. v ČR / 132 minut
Akční / Dobrodružný / Sci - fi

To bych nebyla já, abych neshlédla i další film od Marvelu, protože já a Marvel, to je téměř bez výjimky ideální stav věcí. Víc k tomu není třeba dodávat.

Anihilace
Annihilation


Alex Garland / Velká Británie, USA 2018 / 22.2. v ČR 
Drama / Mysteriózní / Sci - fi / Thriller 

Anilihaci řadím mezi mé top očekávané filmy a slibuji si od ní docela dost, věřím, že mě oblíbená Nathalie Portman nezklame. Miluji tenhle typ dramatických a lehce děsivých sci - fi filmů, proto Anihilaci nesmím vynechat.

Rudá volavka
Red Sparrow 


Francis Lawrence / USA 2018 / 1.3. v ČR / 
Thriller / Mysteriózní

Na Rudou volavku nahlížím se stejným stanoviskem jako na film Anihilace a moje očekávání jsou taktéž velmi vysoká. Ale nebojím se, že bych byla nemile překvapená, kde hraje Jennifer Lawrence, takový film snad bez výjimky slaví ohromný úspěch. Ukázky k snímku jsou prostě bomba.

Jaké filmy plánujete netrpělivě vyhlížíte vy? Určitě mi je napiště do komentářů, budu ráda za váš názor. A pokud už jste nějaký film viděli, určitě podejte hlášení! :D

Chtěli byste nějakou filmovou recenzi?

Eliz
Prosím, podpořte mě na sociálních sítích. :)


You May Also Like

20 komentářů

  1. Já se těším na Labyrint - i když jsme knížky zatím taky nečetla - a docela mě láká i Anihilace, takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. V tomhle počasí mám taky chuť zůstat doma. :)) Hodně mě zaujalo Kolo štěstí, o kterém jsem vůbec neslyšela a nevypadá špatně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Som zvedavá aké bude pokračovanie Labyrintu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, já si asi budu muset pustit komplet Labyrint, ještě jsem neviděla žádný díl, jen přemýšlím jestli bych si je neměla prvně přečíst, ale asi mě to neláká až tak moc, takže spíš podívám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pořád plánuju, že si přečtu i knihy, ale moc se mi do toho nechce :p

      Vymazat
  5. Super užitečný článek! :) Jediný film, o kterém vím a těším se na něj je Labyrint, chodím na každý díl do kina (taky mám doma knižní předlohu a před rokem jsem si říkala kolik času ještě mám :D). Jinak jsem ještě slyšela o filmu Zmenšování, ale to mi přijde jako hrozná kravina (s prominutím) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle všeho to kravina skutečně bude, ale občas mi i takové filmy přijdou vhod :)

      Vymazat
  6. Nevím, Labyrint jsem ještě neviděla (ani jeden z dílů), akutálně mě z knižní nabídky nejvíc zaujal The Greatest Showman, ale než jsem se dostala do kina, přestali ho dávat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, neviděla jsem ho na programu kin a bylo by divné, že už ho stáhli. Škoda, docela mě lákal :/

      Vymazat
  7. Poslední dobou nemám čas si pořádně procházet, co vlastně dávají v kinech, takže takovýto článek se hodí. Kolo zázraků není film, který by mě normálně zaujal, ale díky Kate Winslet a Juno Temple se na tenhle snímek asi podívám. A jak to tak vypadá amazon začíná dost pronikat do světa filmů a seriálů. Zmenšování vypadá docela zajímavě, s těmi komediálními prvky by to mohlo dopadnout dobře. Jediný film, o kterém jsem věděla, že má vyjít, je Black Panther a na toho se taky docela těším. Většina těchto filmů vypadá dobře, i když Labyrint asi vynechám a stejně tak i Red Sparrow - myslím, že si od Jennifer Lawrence potřebuju trochu odpočinout, je jí všude nějak moc, trochu se mě okoukala, ale to neznamená, že ji třeba ještě v nějakém jiném filmu nedám šanci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda! :)
      Kate Winslet upřímně také moc nemusím, ten film mě nakonec docela štval. :D
      Black Panter mě ve výsledku vůbec neoslovil a Rudou volavku jsem zatm neviděla. :)

      Vymazat
  8. Na Kolo zázraku se moc těším. Poslední dobou je chození do kina mou oblíbenou aktivitou :D

    OdpovědětVymazat
  9. Rozhodně se chystám na Labyrint, to je jasná věc. :) Zmenšování taky nevypadá špatně, ale do kina kvůli tomu chodit nebudu. :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)