Unboxing #39

by - 2/23/2018


Ahoj,
už zase rozbaluji a představte si - zní to skoro neuvěřitelně - stále mě to strašně baví! Zkuste hádat, jaké nové knižní krásky jsem do své knihovničky zařadila tentokrát.
Začněme tou méně čerstvou novinku, kniha totiž vyšla už na začátku listopadu loňského roku, já jsem se k ní však dostala až nyní.


Tento recenzní výtisk jsem si vybrala u Vaší literatury. Jedná se o hard sci - fi z nakladatelství Host, konkrétně už druhý díl.


Říká vám něco jméno Temný les? Případně první díl Problém tří těles? Na blogu můžete najít odkaz, na webové stránce Vaše literatura pak samotnou recenzi. Je to poměrně složité sci - fi dílo od čínského autora, rozhodně ho nelze považovat za víkendové oddychové čtení.


Za knížku moc děkuji! Krásně mi doplňuje první díl Problém tří těles. Pouštím se do ní však se smíšenými pocity, vybrala jsem si ji spíš ze zvědavosti, z nutkavé potřeby vědět, jak se osud lidstva pod hrozbou vyhlazení bude vyvíjet dál. Zároveň se však bojím, jestli na ni budu mít dostatečnou kapacitu a trpělivost...

Obě knihy si můžete pořídit na nejnižší cenu na portálu Srovname.cz

S rozbalováním dnes ještě nekončíme, o pár dní později ke mně z pošty dorazil další balík, tentokrát recenzní výtisk od Euromedii.


Jelikož udolat pečlivě zabalenou zásilku je nesmírně náročná činnost, na posilnění jsem si vybrala Milku Triolade - moji oblíbenou A hned mi to šlo lépe, dokonce jsem ani moc nepoškodila kartón.


Ještě trochu napětí před velkolepým odhalením ;). Z papíru už vykukuje fialový růžek žhavé novinky od nakladatelství Yoli.


Z únorového seznamu mě nejvíc oslovila právě tato fialková knížka s pořádně dlouhým a velmi originálním názvem Skoro úplný seznam těch nejhorších nočních můr. O autorce Krystal Shuterlandové navíc vím, že psát umí, svůj spisovatelský talent ukázala již v knize Láska v prachu hvězd, takže předpokládám, že i její nový literární počin bude čitvý a zábavný. Za výtisk taktéž srdečně děkuji.

A vy neváhejte, na Srovname.cz si najděte nejnižší cenu a knížku si také pořiďte. :)

Chystáte se také na tyto knihy, nebo jste si vyhlídli jiné krásky? :)


Eliz
Prosím, podpořte mě na sociálních sítích. :)

You May Also Like

20 komentářů

  1. Tak s tou druhou knihou - respektive třetí - se setkávám poprvé, ale vypadá fakt pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to asi blbý, ale nejvíc mě zaujala ta čokoláda. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Skoro úplný seznam těch nejhorších nočních můr zrovna čtu a zatím je to trošku šílená knížka :D Jsem zvědavá, co na ni nakonec řekneš ty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Temný les vypadá hodně dobře a Skoro úplný seznam taky, na ten jsem viděla zatím jen pozitivní reakce. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skoro úplný seznam mě zaujal opravdu hodně, kniha vypadá skvěle. Temný les má krásnu obálku, ale sci-fi moc nemusím. :)) Užij si knihy..

    OdpovědětVymazat
  6. Skoro úplných seznam těch nejhorších nočních můr už mám přečtený, je to zajímavá kniha, ale čekala jsem od ní trochu víc. ;-) Temný les mě dost láká. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné nové kousky :) Problém tří těles jsem si chtěla přečíst, ale zatím k tomu nedošlo :) Tak si počkám ještě na tvoji recenzi na druhý díl, jestli pokračování stojí za to :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ze Skoro úplného seznamu byla nadšená kamarádka, určitě ji také pořídím a doufám, že Tobě se bude také líbit. A hard sci-fi? Páni nevím jistě jestli bych to dala, sci-fi mi "moc nejde", ale uvidím, začalo se mi líbit fantasy, takže se třeba postupem času dostanu přes nějaké lehčí sci-fi i k tomuhle. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Láska v prachu hvězd mě úplně neudolala, jako některé, ovšem šanci Skoro úplnému seznamu asi dám :) jen přeci, každý autor si zaslouží druhou šanci.

    OdpovědětVymazat
  10. To máš pravdu, teda většinou :D Někdy tu druhou šanci radši ne :p

    OdpovědětVymazat
  11. Na Skoro úplný seznam těch nejhorších nočních můr jsem tuhle koukala v obchodě, ale nakonec jsem ho tam nechala.

    OdpovědětVymazat
  12. První dvě knihy mi nic neříkají, ale Skoro úplný seznam těch nejhorších nočních můr jsem četla a moc se mi líbil. Přijde mi lepší, než autorčina první kniha.

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)