Ant - man and The Wasp | Ani titulky nám nepustili

by - 8/10/2018


Ahoj,
Co v tyto dny dělám v Anglii? Kromě hlídání dětí, občasné směně v restauraci, trávení až příliš mnoho času ve vlaku či autobusu, pobíhání po městě sem a tam, poznávání nových a nových lidí udělám výjimečně i něco zcela relaxačního. Jako vyrazím do kina.

Mravenčí muž potřebuje parťáka...

USA 2018
118 minut
Akční / Dobrodružný / Sci - Fi / Komedie

Režie: Peyton Reed
Scénář: Chris McKenna, Erik Sommers, Paul Rudd, Andrew Barrer, Gabriel Ferrari
Kamera: Dante Spinotti
Hudba: Christophe Beck
Hrají: Paul Rudd, Evangeline Lilly, Michael Douglas, Michelle Pfeiffer, Michael Peña, Walton Goggins, Hannah John-Kamen, Laurence Fishburne, Bobby Cannavale, Judy Greer, David Dastmalchian, T.I., Randall Park a další

Scott Lang sice zrovna nezachraňuje svět, ale čelí jiným vážným problémům. Sedí v domácím vězení, stačí mu jen vystrčit ven nohu a už je u něj doma celé policejní komando. Navíc ho dohání i otcovské povinnosti, jeho dcera roste příliš rychle.  Docela svoji situaci zvládá, dokud ho doslova neusnese Hope van Dyneová, dcera samotného doktora Pyma kvůli naléhavé misi...

Zavítat v Anglii do kina má možná více mínusů než plusů (je to dost drahé a titulky vám nepustí), ale přiznám se, že už mi to docela chybělo. Je to úplně jiný zážitek, než z obrazovky počítače. Výběr padl na nový film z dílny Marvel. - Ant - Man and The Wasp, pokračování velmi úspěšného první dílu z roku 2015.

Výsledek obrázku pro ant man and the waspFilmy od Marvelu mám uložené do pomyslné zásuvky, kam vždy sahám na jistotu. Pokud chci vidět něco odpočinkového, zábavného, ale také dostatečně svižného a napínavého, volím "marvelovku". Nikdy úplně nezklame. První díl Ant - man mě zaujal, protože přinášel něco trochu jiného, než jsme dosud byli v této sortě zvyklí. A o tři roky později je tu pokračování.

Ant- man jako charakter je založen především na neutuchající zásobě vtípku, pořádné dávce ironie a umění zlehčovat naprosto všechno. Film je tudíž nese ve velmi zábavném duchu, což je sice chytlavé a rozhodně ne nudné, ale narozdíl od prvního dílu tvůrci přidali kromě Wasp humoru a sarkasmu přespříliš. Vtip v každé větě, posměšné posunky bez přestání... Neodsuzuji to, bavily mě zejména drobné úsměvné prvky jako budova na kolečkách nebo obří verze Ant - mana, ale slovního humoru bych rozhodně mírně ubrala, pak už vyloženě unavoval.

Výsledek obrázku pro ant man and the waspPaul Rudd v roli Ant - mana každopádně nezklamal, dokonce předvedl lepší výkon než minule, zatímco jeho parťačka Evangeline Lilly mi přišla spíše průměrná. Vedlejší postavy dostaly překvapivě mnoho prostoru a rozhodně zazářily. VJmenovitě Michael Peña, který mě bavil ze všech nejvíc. Filmu chybí výrazný, vyloženě zlý záporák, ačkoliv o jeho pozici se uchází hned tři charaktery a to více či méně průrazně.

Ant - man ukazuje, že však není třeba ďábelských padouchů nebo obrovských bitev, velká dramata se mohou odehrávat i v menších rozměrech. Někdy opravdu maličkých. O filmu se dá říct, že je velmi silně rodinně laděný a to jak dějem, tak i celkovým působením. Oproti ostatním marvelovským filmům vyčnívá, avšak v pozitivním smyslu.

Je také příjemně pohodový. Tvůrci se ho sice snaží zbytečně moc zamotat a zkomplikovat, každou chvílí má navrch jiná strana, avšak výsledek je poměrně jasný od začátku. Jasné je také to, že je lepší než jednička. Pokud chcete něco klidnějšího, avšak stále dostatečně akčního, a nemáte příliš velké nároky, Ant - mám and The Wasp vám sedne.

75%

Viděli jste už tento film? Jaký máte názor.

Maddie
Prosím, podpořte mě na sociálních sítích. :)



You May Also Like

12 komentářů

  1. Sice nejsem milovnice filmů, ale o tomhle jsem taky slyšela a mám v plánu na to mrknout. :d

    OdpovědětVymazat
  2. Film vyzerá ako fajn večerná oddychovka, možno si ho niekedy v budúcnosti pozriem :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Film jsem ještě neviděla, ale chystám se na něj :) Vtip snad ocením, ale taky už jsem slyšela, že to je opravdu až moc vtipné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jelikož nesnáším mravence, tenhle film asi není nic pro mě. :D

    OdpovědětVymazat
  5. S přítelem koukáme na marvelovky a o tomhle jsme už slyšeli, nicméně mě to tedy původně nelákalo, ale i tak se na to pak podíváme (ale asi ne v kině:D) a třeba to předčí očekávání:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsi první díl?
      Rozhodně se podívejte, pokud máte rádi Marvel :)

      Vymazat
  6. Na tohle moc nejsem, když už tak raději DC hrdiny.. :D No třeba na něj také jednou dojde, nikdy neříkej nikdy..

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Já preferuji Marvel, ale DC má taky pár super hrdinů :)

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)