Knižní výzva na rok 2015

pondělí 26. ledna 2015



Už je to tady zase. Rok 2014 utekl tak nějak moc rychle a s dvatisícepatnáckou přichází i další knižní výzva od Ells. Minule jsem si zvolila 60 knížek, které jsem poté navýšila o 20 nahoru. A nakonec jsem to dotáhla na 82 knih! (tady) Tenhle rok jsem se rozhodla, že to pojmu trochu volnějším stylem, tedy že si postupně budu přidávat ikonky s počtem knih, kterého jsem již dosáhla bez toho, abych si dávala nějaký konkrétní cíl. A kam se dostanu, tak se dostanu (navíc ty ikonky jsou všechny moc pěkný, že se mi tady musí objevit jich co nejvíc:D). I když přesto jsem si udělala menší plán dopředu, letos bych taky chtěla pokořit hranici 60 knížek :)



1. Prvních sto
2. Hlava XXII
3. Vesnice Sparks

4. Bílá nemoc
5. Osm světů - seznámení
6. Elusion
7. Saeculum
7. Jednou ano, dvakrát ne
8. 0.4 Soumrak civilizace
9. Spravedlivý hněv
10. Romeo, Julie a tma

11. Cinder
12. Zom - B
13. Arkádie - procitnutí
14. Dárce
15. Démanty noci
16. Archiv
17. Zakázaná hra - Lovec
18. Dveře do prázdnoty
19. Písen zvěrokvarka
20.  Tlukot mého srdce

21. Železný muž
22. Past
23. Chvíle před koncem
24. Povstání kolosu rhodského
25. Ztraceni v Babylonu
26. Hrobka stínů
27. Smečka
28. Vzpoura
29. Nejkrásnější
 
30. Oběť
31. Ledové oči
32. Muzeum prazvláštních věcí
33. Dívka, která se třpytila
34. Temné společenství Arkánum - Hrozba z měsíce
35. Temné společenství Arkánum - Andělé pekel
36. Napůl zlý
37. Napůl divoký
38. Dědička
39. Rozpolcení

40. Ostrov lhářů
41. Ledová kletba
42. Boj o trůn
43. Isola
44. Únos
45. Vzdor
46. Silo
47. Selekce
48. Scarlet
49. Elita  
  
50. Erebos - Hra, která zabíjí
51. Mysterium Tremendum
52. Čísla - Na Útěku
53. 21. den
54. Boj o poklad velké pyramidy
55. Strážce visutých zahrad
56. Čísla - Chaos  
57. Posměšky a jízlivosti 
58. Syn Londýna
59. Temné bratrstvo

60. První
61. Zúčtování
62. Magistérium - Železná zkouška
63. Dcera kostí a dýmu
64. Jackaby
65. Kukuřičný město


A co vy? Také jste se zapojili?


EDIT: Jak se zdá, konečný počet knížek přečtených za rok 2015 je 64. Chtěla jsem překonat hranici šedesáti kniha to se mi podařilo, takže jsem naprosto spokojená,

10 komentářů:

  1. Do výzvy jsem se taky zapojila....tahle výzva je fakt skvělá, takže ti jenom přeju, aby ti to vyšlo taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) A nápodobně, ať se ti daří plnění výzvy :)

      Vymazat
  2. Ja se minulý rok zapojila do goodreads výzvy s cílem přečíst 100 knih, nakonec jsem jich přečetla 110, tak jsem si na letošní rok dala ten samý cíl, ale nechápu jak jsem to minulý rok mohla zvládnout a jak bych to měla zopakovat... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ten pocit mám teď i já. Takových knih... :D

      Vymazat
  3. Paneboze! 82 knih?:OO tak to teda velkej respekt! Ja sem rada kdyz jich dam 40:DD drzim palce, aby sis tak dobre vedla i v tomto roku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si občas připadám jako nejpomalejší čtenář, protože moje kamarádky přečtou třeba i patnáct knížek za měsíc, což je pak 180 knih ročně.... :D Díky moc :)

      Vymazat
  4. Jojo, taky jsem se zapojila. :) Teď jsi mi připomněla, že bych ten seznam asi mohla doplnit o přečtené knihy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to dělá přes rok problém, vždycky nějak zapomenu knihy doplnit :D

      Vymazat
  5. Já jsem do toho šla,ale moje hranice je mnohem nižší než tvoje :D
    Já nejsem zrovna takovejhle čtenář a čtu spíš komiksy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám, jak to dám :D Čtu teď míň než minulý rok :)

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS