Vyrazme si do kina na jaře 2016

by - 4/02/2016


Ahoj,
stal se mi docela velký trapas, kterého jste si možná všimli, ale zatím nikdo nebyl na poplach, takže si nejsem jistá. Já jsem si ho naštěstí všimla vcelku brzo (ironie), u třetího článku této rubriky.
Ukázalo se totiž, že vyražme si je nespisovný výraz. Správně se má psát vyrazme si. Díky bohu jsem včas došla k prozření a odhalila svoji pravopisnou chybu. Každý občas škobrtne, i takový milovník pravopisu jako já.
Po tomto kajícném úvodu se pojďme vrhnout na filmové tipy z kin, které mě na jaře 2016 nejvíce lákají.

Ulice Cloverfield 10
Dan Trachtenberg / USA 2016 / 105 minut / Premiéra 7. 4. 2016 / Přístupno od 12 let
Sci - fi / Thriller

Na tento film jsem narazila náhodou, když jsem si hledala jednotlivé informace pro ostatní. Bez většího zájmu jsem se podívala na trailer a následně ožila! Docela naléhavě bych potřebovala vědět, jak Ulice Cloverfield 10 dopadne, ukázka mě skvěle navnadila.

Pátá vlna
J Blakeson / USA 2016 / 111 minut  / Premiéra 14. 4. 2016 / Přístupno od 12 let
Dobrodružný / Sci - fi / Thriller

Pátá vlna je pro mě naprostý must-see. Nejradši bych šla rovnou na premiéru, ale hlavně když se na vlnu dostanu co nejdřív! Samozřejmě si před tím ještě musím stihnout přečíst knihu, tentokrát už budu jako správný knihomol. Nejdřív kniha, potom film.

Lovec: Zimní válka
Cedric-Nicolas Troyan / USA 2016 / 114 minut / Premiéra 21. 4. 2016 / Přístupno od 12 let
Dobrodružný / Fantasy

Ani nevím, co mě na Zimní válce láká. Možná Chris Hemsworth nebo nadupaný trailer. Ale faktem zůstává, že mě film velmi zaujal.

Captain America: Civil war
Anthony Russo, Joe Russo / USA 2016 / xxx / Premiéra 5.5 2016 / Přístupno od 12 let
Akční / Sci - fi / Thriller

Jelikož se řadím mezi fanoušky marvelovských bijáků, by byl skoro zločin vynechat další výtvor z jejich produkce. Jediné, co mě trochu děsí, je Iron man a Kapitán America na opačných stranách barikády. Jak si mám asi vybrat?!

X - men: Apokalypsa
Bryan Singer / USA 2016 / xxx / Premiéra 19. 5. 2016 / Přístupno od 12 let
Akční / Sci - fi / Fantasy

Stejně jako mám v oblibě Avengers a spol., jsem propadla kouzlu X - menů a obávám se, že nejsem schopná ignorovat další díl, protože vypadá extrémně dobře.

Warcraft: První střet
Duncan Jones / USA 2016 / xxx / Premiéra 9.6. 2016 / Bez omezení
Dobrodružný / Fantasy

Jako poslední tu mám Warcraft: První střet. Pořádně nevím, co si o něm mám myslet, ale podle traileru mě zaujal. Navíc vypadá, že bude mít velmi sloušnou grafiku.

Na co se chystáte vy? :)


You May Also Like

44 komentářů

  1. Moc pěkný článek. :)
    Na Kapitána Americu se hrozně moc těším! (nedávno jsem se konečně dokopala k tomu začít sledovat filmy a seriály od Marvelu a jsem nadšená!)
    Právě jsem dokoukala seriál Agent Carter a musím říct, že je úžasný. :3
    A o Páté vlně jsem slyšela, že je taky hodně zajímavá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem já začala sledovat filmy od Marvelu, byl to celkem problém, protože jsem se do nich úplně zbláznila :D
      Ale seriály ještě podchycené nemám :)
      Zrovna čtu, klidně ti ji pak mohu půjčit :)

      Vymazat
  2. ten první film má jenom 15 minut? :O :D jinak pěkně napsaný článek, ale abych řekla pravdu, teď tam není nic pro mě.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ou, chybička se vloudila, děkuji za upozornění :)
      Děkuji. Každý máme jiný vkus :)

      Vymazat
  3. Samé perfektní filmy! Pátou vlnu si už strašně dlouho chci sehnat a přečíst, Christ by mě lákal taky, no a Captain America a X-Men jsou moje životní lásky, takže je taky řadím do kategorie "must-see".

    Každopádně díky za tenhle článek, protože já bych jinak o některých těch filmech ani nevěděla!

    Přeju krásný víkend. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla bych ti ji půjčit, kdybychom se znaly naživo :D Já ji také v knihovně nemohla sehnat, musela jsem ji až vyhrát :D

      To já pravidelně sleduji program kina :D

      Vymazat
  4. Pátá vlna je asi jediný film, který z těchto opravdu potřebuji vidět :) Přesně ten typ filmů, který zbožňuju

    OdpovědětVymazat
  5. Vcelku pěkné filmy, alespon podle traileru tak vypadaji.
    Patou vlnu sem uz videla online na netu, a je to super film♥ i kdyz byl v dost blbe kvalite, tak jsem si ho uzila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto čekám, až dorazí i k nám, abych si kromě jiného užila i kvalitu filmu :) Ale jsem ráda za tvoje pozitivní ohlasy :)

      Vymazat
  6. Já bych si toho překlepu ani nevšimla, oboje mi přijde spisovné.
    Jejky, jak já jsem dlouho nebyla v kině! Možná bych to měla napravit... o většině (až na první) filmů jsme slyšela. Hodně mě láká Pátá vlna a potom mě docela zaujal nový X-Men, tak se uvidí, jestli něco z toho vyjde :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je právě úskalí češtiny :D
      Taky doufám, že toho vyjde co nejvíc :)

      Vymazat
  7. Pátou vlnu jsem už viděla a za mě tedy dost zklamání. Fakt jsem se na ní těšila a oni mi ji takhle zkazili...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím čtu knížku a jsem nadšená, takže doufám, že budu i z filmu :)

      Vymazat
  8. Ulice Cloverfield 10 vypadá slibně. :)
    O Warcraftu čtu, slyším prvně, ale grafika je vážně slušná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě kupodivu. Nečekala jsem, že mě trailer takto zaujme :)

      Vymazat
  9. To první neznám, ale ty ostatní jsou pro mě povinnost. Až na X-meny, ty možná v kině vynechám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo ví, na kolik filmů doopravdy půjdu do kina. Vidět je ale musím! :)

      Vymazat
  10. Já se chystám na Lovce a také si zajdu i na Knihu džunglí. Ty ostatní filmy asi vynechám.. :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Já chci každopádně na Lovce :3 Sněhurka a Lovec se mi tuším i líbili, ale tady není žádná Stewart a celej Chriiiis :DD A na X-meny a Civil war mě nejspíš dotáhnou kámošky, no uvidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se obávám, že jsem Sněhurku a Lovce ani neviděla, což bych měla rychle napravit! :)

      Vymazat
  12. Na Pátou vlnu 100% půjdu, protože kniha byla skvělá a jsem zvědavá na filmové zpracování. Hraje tam i moje milovaná Chloe takže... :3 :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já knihu zatím čtu a mohu potvrdit, že je vážně dobrá! Doufám, že mě film nezklame, ale naopak nadchne jako knižní podoba :)

      Vymazat
  13. V kine som bola už veľmi dávno a to sa vždy chystám na nejaký film a nevydarí sa mi to :D Ako napr. Marťan, Deadpool atď Každopádne filmy vyzerajú zaujímavo, niektoré si určite rada pozriem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi bohužel taky stává, odkládám to, až nakonec film v kině už neběží...

      Vymazat
  14. Vážně pěkný článek! Já se nejvíc těším na tu Pátou vlnu!:D

    OdpovědětVymazat
  15. Letošní jaro je ze strany Marvelu fenomenální, nemohu se dočkat! A Lovec mě také láká, a budu upřímná, asi to je hlavně Chrisem. Přeju pěkné divácké zážitky :) Hezké pondělí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připravili si pro nás opravdové pecky!
      Mám-li být upřímná i já, také mě láká hlavně on :)
      Děkuji :)

      Vymazat
  16. Díky za super tipy, všechny vypadají skvěle! :) Nejvíc se těším na "Avengers" a já jsem jasně tým Iron man, i když mě někdy štve, je aspoň vtipný, Captain America je sice fešák, ale jinak mi přišel takový nijaký :) A ten Lovec nějak navazuje na Sněhurka a lovec?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenomže Captain America bude zastupovat Avengers! A Iron man bude stát na té jakoby špatné straně... Mám ráda Avengers i Iron mana, takže jak si mám kruci vybrat?! :D
      Ano, myslím, že by měl :)

      Vymazat
  17. Nejvíc se těším na Pátou Vlnu-která je mimochodem na interentu ke shlédnutí zdarma, ale pouze anglicky :D
    Dále bych chtěla vidět i Captain America:Civil war a X-Men.
    Warcraft vypadá také moc dobře. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že mě titulky přijdou vhod, nejsem zase tak dobrý angličtinář :D

      Vymazat
  18. Moc hezký článek a krásný výběr filmů. U mně zvítězila Pátá vlna, určitě na ni zajdu do kina :)

    OdpovědětVymazat
  19. Z těchto filmů mám v plánu akorát Kapitána Ameriku a Lovce. Ostatní tako nevypadají špatně. Možná se k nim časem dostanu, ale zatím mám určitě filmové priority na které bych se ráda podívala přednostně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám pochopitelně svoje filmové priority, jimž momentálně vévodí Pátá vlna. Pak se uvidí :)

      Vymazat
  20. Já se chystám do kina na Sirotčinec slečny Peregrinové. A pak jsem se chystala ještě na něco, ale to jsem zapomněla, přítel píše vždy seznam toho na co se chystáme jít do kina, takže to má pod palcem on :).

    OdpovědětVymazat
  21. Potřebujete půjčku? Pokud ano Kontaktní Ocean Finance a hypotéky Omezené ® pro množství malých a velkých úvěrů. Dáváme se úvěr ve výši 2% úrokovou sazbou. Kontaktujte nás ještě dnes prostřednictvím e-mailu na adrese: oceanloanfirm@postribe.com.We také poskytuje úvěry od (£ 5000) tisíc liber na (£ 100 milionů) sto milionů liber jednotlivcům a společnostem, úvěr je otevřená pro všechny, bez ohledu na státní příslušnost.
    Pokud ano kontaktujte nás emailem: oceanloanfirm@postribe.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj všichni!
    Potřebovat pomoc?
    Potřebujete naléhavou půjčku všeho druhu.
    Mezi 1 000 a 50 000 000,00 EUR
    * 3% úroková sazba
    * Výběr 1-35 let na splacení.
    * Vyberte si mezi platným měsíčním a ročním plánem.
    * Flexibilita úvěru.
    Pokud máte nápovědu, kontaktujte nás.
    Jméno: Adresa: Země: Potvrdit
    Telefon: Měsíční příjem:
    Neváhejte kontaktovat pana Kayla Abubakera
    Hospodářská pomoc
    Zašlete nám prosím e-mail: * prostřednictvím (financierlibertycapitals@gmail.com) nebo Whatsapp +1 (207) -408-7564

    OdpovědětVymazat
  23. Vážený pane / paní,
    Potřebujete půjčku? Nabízíme malé, střední a velké půjčky na rychlou záruku ve výši 3% ročně. Zainteresované osoby by mě měly kontaktovat pro další informace a žádosti o (finančnícierlibertycapitals@gmail.com) nebo Whatsapp +1 (207) -408-7564 oblasti péče o obyvatele.
    Vaše zpětná vazba je vítána!
    Dík.
    Přátelské pozdravy!

    Kayla Abubakerová
    Úvěrové linky Velké zdi

    OdpovědětVymazat
  24. URGENTNÍ ÚVĚROVÁ NABÍDKA Vy

    Potřebujete nějaký typ půjčky?

    Potřebujete osobní půjčku?

    Potřebujete půjčku?

    Chcete platit účty?

    Chcete být finančně stabilní?

    Kontaktujte nás pro více informací

    E-mail: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Žijete v Evropě a po celém světě a do konce roku potřebujete půjčku. Kontaktujte nás automaticky. Máme velmi atraktivní podmínky.
    E-mail: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)