Nejkrásnější obálka #4

čtvrtek 3. listopadu 2016


Ahoj,
dneska jsem si uvědomila, že skončil už měsíc říjen a začal listopad, takže bych logicky měla vzorně vydat veškerá měsíční shrnutí jako většina blogerů. Jenomže říjen byl opravdu slabý co se knih i filmů týče, dařilo se mi jedině v seriálech. Jinak jsou ovšem moje výkony bídné, takže místo chudého Života knihomola jsem si pro vás raději připravila další díl Nejkrásnější obálky, která už nevyšla pořádně dlouho!


Svět Tryllů: Dědička, Rozpolcení, Boj o trůn

Výsledek obrázku pro svět tryllůVýsledek obrázku pro svět tryllů

Možná jste si všimli, že v říjnu vyšla nová kniha od Amandy Hocking s názvem Mrazivý oheň. Před ním ale světlo světa spatřila trilogie Svět Tryllů s výraznými a velmi zdařilými obálkami, kterým vždy dominuje jedna barva. Ačkoliv červenou v lásce moc nemám, ze série jsem vybrala první díl Dědičku. Zaujaly nejen vlčí máky, ale i postava dívky, jež ze všech tří  právě zde vypadá nejlépe a nejpřirozeněji. I silueta hradu v pozadí do celkového obrazu krásně zapadá.

Zakázaná hra: Lovec, Doupě, Inferno

Výsledek obrázku pro zakázaná hra trilogieVýsledek obrázku pro zakázaná hra trilogieVýsledek obrázku pro zakázaná hra trilogie

V případě Zakázané hry, což je také trilogie, se vzhled jejich obálek nese v podobnému duchu a liší se jen v menších detailech jako jsou barvy či drobná obměna pozadí. Pro někoho může být nemožné si vybrat jednoho vítěze. Ale já mám zrovna v tomto případě zcela jasno. Vyhrává poslední díl nazvaný Inferno. Nejspíš za to mohou plameny, neboť ty ho patřičně zviditelňují, odlišují od ostatních a souhra barev se mi zdá prostě úžasná

Leviathan: Levithan, Behemót, Goliáš

Výsledek obrázku pro leviathan série

Už jsem skoro zapomněla, jak moc se mi tato série líbila! I když jsem vybrala fotku s pravděpodobně původními, americkými obálkami, v české verzi je zachovali beze změny. A přiznám se, že se mi nejvíc líbí hned ta u Leviathana, nejvíc totiž odpovídá steampunkovému a biopunkovému žánru a vůbec celé atmosféře knihy. Postavy bych na obálky vůbec nedávala.

Jaké tři vítěze jste zvolili vy?

16 komentářů:

  1. Líbí se mi ta steampunková pro Leviathan. Jaká byla ta série? Nečetla jsem, ale vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbila, je to něco jiného, odlišného a svěžího! :)

      Vymazat
  2. Svět Tryllů má opravdu nádheené obálky, jen ten obsah :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla problém s hlavní hrdinkou, takže tvoji poznámku docela chápu :)

      Vymazat
  3. Nečetla jsem žádnou z knih, ale já prostě nemám ráda lidi na obálkách, ano, občas se najde výjimka potvrzující toto pravidlo, obecně za mě ale ne. Takže pro mě je nejkrásnější ta steampunková - Leviathan :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také patří mezi mé favority :)
      Postavy na obálkách za mě ano, ale ne moc zblízka :p

      Vymazat
  4. Poznám iba prvú sériu a tá má naozaj vydarené obálky. Páčia sa mi aj tie ostatné, ktoré si sem vybrala :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Žádnou z uvedených sérii jsem nečetla, ale musím konstatovat, že celá trilogie od Amandy Hocking nese doopravdy krásné obálky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny obálky mají něco do sebe - jako obvykle v tvých výběrech - ale tentokrát mám jasného favorita: a to hned první série :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
  7. Musím s tebou souhlasit. Tedy u Světa Tryllů jsou krásné všechny obálky, ale ta první je nejhezčí :) U Leviathana je škoda, že druhé dvě obálky nejsou ve stejném duchu jako ta první, vypadalo by to mnohem lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, měli nechat Behemóta ale Goliáše v podobném duchu :)

      Vymazat
  8. Svět Tryllů je úžasný jak zvenku tak pro mě i zevnitř <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem občas bojovala s hlavní hrdinkou :/ Ale jinak si také nemůžu stěžovat :)

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS