Vyrazme si do kina v zimě 2017

by - 1/10/2017




















Ahoj,
vítám vás u zimně laděného článku. Ačkoliv se obávám, že zimy už máte nejspíš plné zuby. Já tedy rozhodně ano. Ne že by se mi nelíbily zasněžené ulice a bělostný sníh pomalu se snášející se na zem ve tvaru překrásných vloček, ale ta zima...
Navíc naše škola, i když nám kantoři stále tvrdí, že topí na plynný plyn, zůstává bezútěšně studená a já bych si mnohdy po příchodu nejraději ani nesundávala bundu. Například dnes jsem měla na sobě dva páry ponožek a konečně jsem mohla říct, že už mi nohy nemrznou!
Ale zpět k článku. Po dlouhé době zabrousíme i do světa filmů.


Assassin's Creed


 Justin Kurzel / VB, FR, Hong Kong 2016 / 29.12. 2016 / 115 minut
Akční / Historický / Dobrodružný / Sci - fi

Nikdy jsem se nehrála hru Assassin´s creed a ani to nemám v plánu, ale jakmile jsem viděla trailer, pochopila jsem, že se na film musím podívat. Líbí se mi nejen ta akce, ale také obsazení Michaela Frassbendera v hlavní roli.

Pasažéři
Passengers

Morten Tyldum / USA 2016 / Premiéra 29.12. 2016 / 116 minut
Dobrodružný / Drama / Romantický / Sci - fi

Trailer splnil svůj účel - nesmírně mě zaujal. Pasažéři je přesně ten typ filmů, které já žeru. Herecké obsazení je rozhodně hvězdné, oba hlavní herce mám moc ráda a nepochybuji o jejich kvalitách. Pokud nějaký snímek chci v nejbližší době opravdu vidět, jsou to právě Pasažéři.

La La Land

Damien Chazelle / USA 2016 / Premiéra 5. 1. 2017 / 128 minut
Komedie / Drama / Muzikál / Romantický

Nepochybuji o kvalitách tohoto filmu, vždyť získal několik prestižních cen. Navíc mě zaujalo zpracování do podoby muzikálu a herecké hvězdy, které v La La Landu zazáří. Chtělo by to co nejrychleji vyrazit do kina.

Velká čínská zeď
The Great Wall

Yimou Zhang / Čína, USA 2016 / 5. 1. 2017 / 104 minut
Akční / Dobrodružný / Mysteriózní / Thriller / Fantasy

Velkým tahounem je pro mne pochopitelně Matt Damon, jehož herecké výkony jsem naposledy obdivovala v Marťanovi. Také se mi líbí, že se role režiséra ujal číňan, myslím, že snímek bude o dost autentičtější. Záběry z traileru vypadají epicky!

Všechno nebo nic

Marta Ferencová / ČR, PL, SR 2016 / 12. 1. 2017 / 107 minut
Komedie / Romantický 

A nakonec i jeden český film. Obvykle se k našim filmů stavím dost negativně, ale Všechno nebo nic se tváří jako komedie, která má hlavu a patu. Navíc na plátně kromě českých herců můžete vidět i slovenské a polské aktéry.

Na co se chystáte do kina vy? :)

You May Also Like

16 komentářů

  1. Jsem zvědavá na film Všechno nebo nic. Díky za článek, aspoň mě trklo ještě pár dalších filmů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na první tři se chystám taky. A obzvlášť se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Assassin's Creed mě taky moc zaujal, Pasažéry jsem viděla a nebyli špatní. Naopak La La Land mě vůbec, ale vůbec nezaujal! :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Na Pasažéry se už těším a La La Land taky vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se těším na Pasažéry...
    Nicméně ještě k té zimě :D Já jsem tak ráda že je a že ještě bude. Mínus dvacet je úžasný :D Já trpím při dvaceti stupních , že je teplo :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mě zaujal La La Land, asi se na něj vypravím. :) Velká čínská zeď vypadá taky dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám zimu ráda - naštěstí topíme, takže je to zatím v cajku (hlavně, že jsem se vyhrabala z toho depresivního podzimu).
    Mě zaujaly vesměs všechny zmiňované snímky (až na poslední), asi hlavně proto, že jsme na ně viděla v kině trailery a co si budeme vyprávět, na tom velkým plátně spousta věcí zaujme, i když normálně by o ně člověk ani nezavadil nosem.

    OdpovědětVymazat
  8. La La Land vypadá výborně, taky doufám, že se na něj dostanu do kina.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Michaela Rubášová: Rodiče už film viděli a rozhodně si nestěžovali :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ada W.: Co jsem zatím viděla Pasažéri, byla jsem spíš zklamaná, no :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nasťa: La la land mě ještě čeká, ale Pasažéři se mi zase naopka moc nelíbili :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tee knihomolka: Na La la land jsou každopádně skvělé ohlasy :)

    OdpovědětVymazat
  13. Bilbovy knihy: Já se taky těšila, ale nevím, nevím...
    Úplně vím, o čem mluvíš, i já jsem strašně zmrzlá během teplot, kdy se jiní bezmalá potí :D

    OdpovědětVymazat
  14. Yane nee: Oba tyto filmy jsem ještě neviděla, ale kritici o nich mluví dobře :)

    OdpovědětVymazat
  15. Lory Humble: To máš pravdu, listopad nebo konec října mě taky moc nebere, to už radši mínusové mrazy a bílá zima. :)
    Já taky z kina odcházím s tím, že musím vidět dalších 10 filmů :D

    OdpovědětVymazat
  16. Emma J.: Já taky stále doufám, že mi to vyjde :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)