Letní plány 2017 / Summer plans

by - 7/02/2017


Ahoj,
konečně i nám studentům středních škol začaly včera prázdniny, což znamená dva měsíce volna a pro nás knihomoly třeba spousta času třeba na čtení skvělých knih, na které během hektického školního roku nebylo dostatek času. Ráda bych se s vámi podělila o své knižní plány na červenec a srpen 2017.


ČTENÍ

Na prázdniny jsem se opravdu těšila, protože pro mě mimo jiné znamenají více času na čtení knih, které už mi dlouho leží v knihovničce a mají tendenci svůj počet navyšovat. Na programu jsou samozřejmě recenzní výtisky od nakladatelství. Momentálně se chystám na Spící obry od společnosti Euromedia. A uvidím, co přijde dál.
Dále bych se ráda vrhla na knihy z vlastní knihovny, podezřele se mi tam hromadí starší i novější výtisky, k nimž jsem se bohužel ještě nedostala, ale opravdu se na ně těším. Zejména bych ráda uzavřela rozečtené série. 
Ale přesně rozepsaný rozvrh nemám, já jsem spíš takzvaný spontánní čtenář, jež se nechává ovlivňovat momentálním rozpoložením a podle aktuální nálady sahá po té či oné knížce. Na více méně ilustrační fotce jsem naaranžovala několik knih, které bych si ráda během letních prázdnin přečetla, ale uvidím, kdy se k nim dostanu. Až bude chuť a jak už jsem psala, i správná nálada.


Předběžný plán
Všichni ptáci na nebi (Charlie Jane Andersová) - zakoupeno na Světě knihy
Kniha zrcadel (Eugen Ovidiu Chirovici) - výhra
Monument 14 - Nebe v plamenech (Emmy Laybourne) - zakoupeno kdysi dávno
Monument 14 - Cesta pustinou (Emmy Laybourne) - zakoupeno kdysi dávno
Spící obři (Sylvain Neuvel) - recenzní výtisk
Temné stezky (Marcus Heitz) - zakoupeno na minulém Světě knihy
Pobočník (D. M. Cornish) - nedávno zakoupeno

a zbytek je ve hvězdách...

NÁVŠTĚVA KNIHOVNY

Pro někoho možná trochu podivná poznámka, protože je v knihovně přítomen minimálně jednou do týdne, ale já už jsem tam nebyla opravdu dlouho. Chystám se právě teď zejména proto, že ve předtím jsem byla neustále zavalená dostatkem recenzních výtisků i nějakých vlastních knih, dále samozřejmě neuvěřitelným množstvím učení a školních povinností. To vše (myslím školu, samozřejmě) je nyní na dva měsíce pryč, proto mohu být bez obav, že knihy nestihnout přečíst včas a budu je muset vracet nepřečtené kvůli prošlé výpůjční době.
Jsem si jistá, že v policích naší městské knihovny objevím tolik krásek, že pak nebudu vědět, do kterého díla se pustit dřív a jestli mi vůbec dva měsíce budou stačit.


VLASTNÍ POVÍDKA

Už velmi, velmi dlouho (řádově v letech) se slavnostně chystám a odhodlávám, že se konečně naplno pustím do psaní vlastní povídky či menšího románu, který se pak pokusím vydat. Vždyť já jsem začínala právě se psaním krátkých příběhů a pokoušela se i o vícekapitolové, recenze přišly až později. Za tu dobu mi hlavou prošlo tolik nápadů. Některé byly bláznivější, některé však mají docela solidní šanci na úspěch, řekla bych. Ale k ničemu z toho nedojde, pokud nezačnu opravdu aktivně psát! Myslím, že letní čas je k literární tvorbě jako stvořený - více času i inspirace.
Přijde mi škoda nechat mé nápady ležet ladem v mé hlavě. Přinejhorším je mohu publikovat třeba jen na Wattpadu. A také by mě zajímalo, co si o mé tvorbě budete myslet vy a okolí.


KNIŽNÍ INSTAGRAM

Instagram vládne světu, to mi asi málokdo bude vyvracet. I já mám už nějakou IG účet speciálně pro můj blog, kde sdílím fotky především knih. Co byste čekali od knihomola, že? 
Doufám, že už mě sledujete :) https://www.instagram.com/wallet.of.infinity/ 
K mé nevoli zde bohužel nejsem tolik aktivní, jak bych mohla a chtěla. Přes prázdniny bych to ráda změnila, přidávala více fotek a soustředila se na jejich kvalitu.

Výsledek obrázku

Dále je na plánu brigáda, abych vydělala nějaké peníze, nezapomenutelná dovolená, návštěvy příbuzných - i těch vzdálenějších, bláznivé a odvážné akce a prostě vše, co léto 2017 přinese.
Podělte se o své plány do komentářů.

***

Pokud vás zaujaly některé knihy z mého letního seznamu a uvažujete o koupi, můžete si jejich nejvýhodnější ceny zkontrolovat na portálu srovname.cz
Výsledek obrázku pro srovname logo

You May Also Like

20 komentářů

  1. hezke plany, hlavne ty knizni, budu drzet palce, at toho stihnes co nejvic... :-) taky bych potrebovala takovy prazdniny nebo rychlocteni moji kolegyne, ktera ma uz trikrat tolik co ja :-D

    mimochodem, takle decentnejsi sablona je na tvem blogu nejlepsi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nejsem rychločtenář, takže naprosto soucítím :)

      Děkuju moc :)

      Vymazat
  2. Já jsme taky spíš spontánní, takže knížky nijak neplánuju. Mám doma pěknou hromádku z knihovny a z té budu brát na přeskáčku + bych chtěla dočíst knížky v angličtině, co se mi válí po policích. Já se naopak v létě do knihovny nejspíš vůbec nedostanu, takže jsem musela přinést celou kopici ještě před nimi. A co se psaní týče - piš, piš, piš! To je ta nejlepší rada, kterou ti můžu dát a sama jsem hrozně zvědavá na tvoji tvorbu :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem chtěla jít do knihovny, ale z technických důvodů měli zavřeno. Tomu se říká štěstí :P
      Děkuju moc za radu i podporu :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné plány. :) Držím palce, ať se ti splní. Já raději neplánuji nic, alespoň nebudu zklamaná. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tolik knižních plánů! Během posledních 7 dnů jsem přečetla 3 knihy, které jsem odkládala a dočetla 8 příběhů na internetu, které jsem měla rozečtené. Teď aktivně čtu dál. Ale mám dilema, že chci přečíst ty nové knihy, ale zároveň mám chuť se pustit do již známých sérií a knih. A teď, co teda číst? Nevím! Pomoc! :D
    Jinak, co se týče psaní. Včera jsem napsala 5 kapitol dvou HP příběhů. Chystám se si založit blog jen na mé příběhy na svět Harryho Pottera, protože tím nechci přehltit můj blog a zároveň ne všichni mají wattpad. Jinak moc nedoporučuji někde zveřejnit příběh a pak se ho pokoušet vydávat. Některým se to vymstilo, že jim to nakladatelství nevzalo, protože již to bylo někde, kde si to lidé mohli přečíst :/
    Já mám jen osobní instagram, ale rozhodla jsem se na něm nově propagovat trochu svůj blog a to hlavně recenze, které začínám psát. :)
    Hodně štěstí při plnění plánů! ♥

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak samozřejmě jedu na dovolenou, za příbuznými a bůh ví, co ještě :D

      Vymazat
    2. To je skoro neuvěřitelné, tolik knih během jednoho týdne?
      S tvým tempem stihneš nové a i staré knihy! ;)
      Doufám, že tvůj blog bude brzo hotový, ráda se na něj podívám :)

      Vymazat
  5. Já zrovna čtu Dvůr mlhy a hněvu, pak uvidíme..:) Nerada si něco plánuji, protože to pak stejně nejspíš nevyjde, takže uvidíme, nechávám tomu volný průběh.. :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou velkolepé plány :) Držím palce, at se ti povede všechno přečíst :) Na Spící obry se také chystám a těším :) A knihu Všichni ptáci na nebi jsem právě dočetla a byla velkým zklamáním, snad se ti bude líbit více :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad toho bude ještě víc, ráda bych prázdniny pročetla, přes školní rok není tolik času :P
      Uf, tak snad mě osloví více :)

      Vymazat
  7. Uži si prázdniny a snáď prečítaš všetko čo si si naplánovala :D Pre mňa sú paradoxne prázdniny časom práce, brigádujem o dušu a mám podstatne menej času ako cez školu, ale čo sa dá robiť. Snáď aj tak niečo stihnem prečítať :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peníze jsou potřeba! Aspoň si pak můžeš koupit více hezkých knih :D
      Já věřím, že ano :)

      Vymazat
  8. Krásné plány, Spící obry budu taky číst, hned co dočtu Má ji rád, nemá ji rád. S Instagramem bych se taky měla polepšit... a celkově s blogem... :D
    Tak hodně štěstí a ať ti to vyjde! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvěle, jsem zvědavá na tvůj názor, mě se zatím moc líbí :)
      Děkuji moc.

      Vymazat
  9. Pěkné inihy a přeji pekne prázdniny!!! :D dle všeho jsou tp moje posledni a uz také ale pracovní :) tak nám oboum přeji krásné ctene prázdniny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky pracuju, spíš brigádničím, ale na čtení si čas najdu určitě :)
      Přesně tak, pěkné prázdniny :)

      Vymazat
  10. Pěkné plány, držím palce hlavně s tím psaním, já už ho vzdala docela dávno - tedy ten román, povídky pořád vznikají v hojném počtu ;)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)