úterý 8. září 2015

Óda na lhářství



Jsem lhář.
A lžu.


Lžu z lásky.
Lžu z nenávisti.
Lžu z bolesti.
Lžu ze strachu.
Lžu ze solidarity.
Lžu ze soucitu.
Lžu za někoho.
Lžu pro ostatní.
Lžu pro sebe.
A své bezpečí.
Lžu na obranu.
Lžu, abych se skryla.
Před pravdou.
Lžu pro lepší svět.
Lžu pro lepší já.

Lžu pro tisíc důvodů.

Říkám, že lžu, protože musím.
Ale tak to není.
Lžu, protože je to snadné.
A já jsem v tom dobrá.

12 komentářů:

Moriko Enithrielle řekl(a)...

K tomu prostě není co dodat. Skvěle napsané, výstižné a s myšlenkou :)

Kate řekl(a)...

Tak to je vážně skvělý nápad :) A naprosto úžasně napsané :)

Kačíí řekl(a)...

Tak tohle je hodně dobrý:O
Moc pěkně napsané.

Monica. řekl(a)...

Jej, to je fakt super! Skvěle napsané :)

Eliz řekl(a)...

Děkuju moc :)

Eliz řekl(a)...

Tak to moc děkuju :)

Eliz řekl(a)...

Jsem ráda, že se ti to líbí :)

Eliz řekl(a)...

Díky, to byla taková náhla myšlenka, tak jsem popadla papír a psala :D

Veronika Burešová řekl(a)...

Ó, doufám, že to tak není :D Ale je to fakt výstižné :D

Eliz řekl(a)...

No.... Kdo ví :D Ale díky :)

CherryPie řekl(a)...

Skvěle napsáno,na to ani slov nemam :))) moc pěkné!

Magdaléna Fiedlerová řekl(a)...

Děkuju moc! :)

Okomentovat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)

 
Blogger Templates