Unboxing #31

by - 6/10/2017

Ahoj,
že by nastal čas na další unboxing? Já vím, jeden vyšel docela nedávno... Ale častější unboxingy logicky znamenají častější rozbalování, více přírůstků a více radosti, takže já si nemohu stěžovat. Já vím, že vy knihomolové rozumíte.
Zítra odjíždím a vrátím se až v pátek. Bohužel jsem nestihla přednastavit žádné články, takže tu bude trochu pusto, ale až přijedu z vodáckého kurzu, mám připravených pár zajímavých témat. :)
Co jsem rozbalovala tentokrát?

Na pohled jen další klasický balíček orazítkovaný PPL. Jejich služby jsou mimochodem výtečné.


Jak vidíte, bude to kniha od společnosti Albatros media. Tím jsem vám asi moc nenapověděla, protože Albatros media je rozsáhlá, spadá pod ní několik nakladatelství, která pravidelně vydávají mnoho skvělých knih.


Z balíčku na mě vykoukla sympatická vínově růžová kráska s názvem Osm dní šakala. Jedná o druhý díl série Dům, ve kterém... od arménské spisovatelsky Mariam Pestrosyan. Předchozí díl jsem zrecenzovala zde.


Narozdíl od jedničky má Osm dní šakala uvnitř krásně zdobené stránky, hned jsem se do tohoto prvku zamilovala. Jsem na knihu moc zvědavá. Ráda bych za ni poděkovala internetovému magazínu Vaše literatura, po něhož budu psát recenzi.

Na kraji města uprostřed paneláků stojí Šedý dům. Skrývá v sobě tajemství a za jediný den se v něm odehrají příběhy, které ve světě venku nezažijete ani za celý život...
Život v Domě vybočuje ze dne na den ze zajetých kolejí. Byl totiž vyhlášen nový zákon, který vrací do uzavřených klučičích smeček děvčata, dlouhá léta opomíjená a přehlížená. Atmosféra v Domě se mění. Ale ani nová přátelství, zklamání či lásky nedokážou odvést pozornost od hrozby, která se nad obyvateli Domu vznáší. Blíží se totiž ukončení – den, kdy budou všichni nuceni opustit známé zdi a postavit se obávanému světu tam venku. A jako kdyby to bylo málo, nadchází noc, která nemá konce, noc, po níž už nic nebude jako dřív.

Eliz

You May Also Like

12 komentářů

  1. Už si ani nepamatuji, kdy naposledy jsem si nějakou knížku koupila. I když! Vlastně to bylo tak dva měsíce zpátky, parodie o Hitlerovi. Stále jsem se do ní nepustila, protože jsem před sebou měla hromadu povinné četby. Je to ale super pocit, když ti přijde kniha a ty jí s nadšením rozbaluješ. O téhle jsem neslyšela a vzhledem k tomu, jak jsi jí popsala, mě asi ani lákat nebude, každopádně přeju příjemný čtení!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony knížky nejsou v dnešní době nejlevnější záležitostí, zvláště pak s poštovným...
      Děkuji moc :)

      Vymazat
  2. Ty stránky knihy jsou opravdu krásné:)
    Snad se ti druhý díl bude líbit, já tuhle sérii nečetla, ale budu se těšit na recenzi. Třeba se ke knihám v budoucnu nakonec někdy dostanu:)

    OdpovědětVymazat
  3. hm, krasne... :-) a jeste i uvnitr to maji upravene a ozdobene... pekne cteni :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nečítala som síce jednotku, ale aj táto dvojka vyzerá super a tá vnútorná ozdoba stránok je veľmi pekná :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný nový kousek :) Hezké čtení a jsem zvědavá, co na knihu řekneš :) Podle toho se do ní pustím také nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když tak mrkni na recenzi na první díl. Můžeš si udělat obrázek už u ní :)
      https://walletofinfinity.blogspot.cz/2017/05/mariam-petrosjan-smecka-ze-ctvrteho.html

      Vymazat
  6. Vypadá skvěle, jsem zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)