Předvánoční návštěva knihovny #16 + Soutěž

by - 12/22/2017


Ahoj,
s výrazem provinilce na tváři se vám ozývám po dost dlouhé době. Hned v úvodu vám s radostí oznamuji, že jsem konečně dostala správnou vánoční náladu. Však už bylo na čase, když je dnes 22. prosince, do Štědrého dne zbývají pouhé dva dny.
Předpokládám, že už máte uklizeno, napečeno, dárky zabalené, stromeček rozsvícený...
U nás se na tom zatím pracuje :D



Vzhledem k tomu, že jsem s blogem skutečně a vytrvale prokrastinovala, musím teď shrnout několik nanejvýše důležitých věcí v jediném článku. Snad pro vás nebude tedy příliš rozsáhlý a nudný, ale naopak pestrý a aspoň trošku vánoční.

NÁVŠTĚVA KNIHOVNY


Dnes jsem zcela spontánně zamířila po neuvěřitelně dlouhé době do naší městské knihovny pozdravit paní knihovnici a okouknout zdejší knížky. Výsledkem bylo 5 kousků, které jsem si musela odnést domů. Věřím, že když tu máme vánoční prázdniny, na čtení se najde dost času.


Dárek z pravé lásky
jsem nemohla nechat ležet na poličce bez povšimnutí! Dost jsem se divila, že kniha není vypůjčená právě teď těsně před Vánoce. Nu, aspoň ji mám já! Protože k Vánocům čtenáře a knihomola patří i tématicky zaměřená knížka.

Série je třeba dočítat, proto jsem si půjčila závěrečný díl trilogie Dům, ve kterém..., jež nese poutavý název Prázdná hnízda. Toto dílo arménské spisovatelky je sice zvláštní a poměrně náročné, ale zároveň nesmírně poutavé a fascinující. A dále tu máme Voxe, dokonce už šestý díl z Kronik Světakraje, který jsem si dosud nestihla přečíst. Pamatuji si, že jsem jsem Světakrajské knihy a nádherné ilustrace doprovázející děj jako menší milovala, takže očekávám pořádnou dávku nostalgie.

Možná už jste slyšeli o seriálu 13 Reasons Why, který mimochodem doporučuji, a já objevila i knižní verzi Třináctkrát proto! Jsem na ni neskutečně zvědavá.

Mé jméno je Nikdo - první díl nové série mě zaujal už dřív a po kratší chvilce váhání jsem si řekla, že se do něj zkusím pustit. Anotace zní nanejvýš zajímavě, uvnitř se pravděpodobně ukrývá strhující příběh.


Narozenino - vánočně - silvestrovská
SOUTĚŽ


Rozhodla jsem se uspořádat menší soutěž a potěšit jednoho z vás. Důvodů je více - moje 18. narozeniny, Vánoce, Silvestr, Nový rok. To je celkem nepodstatné proč, důležitější je, že jeden z vás může vyhrát knížku Běsnící světlo a pár záložek a visačku k tomu. Stačí jen vyplnit formulář, který je naprosto nezáludný.


Soutěž probíhá od 22.12. do 31.12. do půlnoci, následující den 1.1. 2018 vylosuji vítěze pomocí random.org.

Moc se omlouvám všem ze Slovenska, ale toto je jen pro zájemce s českou doručovací adresou.

Hodně zdaru! :)


VÁNOČNÍ ČTENÍ
aneb jaká je knižní nabídka na Vánoce 2017


Nemám žádný konkrétní plán, jen prioritní knihy vystavené na mém stole. Určitě se chystám co nejdříve Diabolika - je to vážně jízda! Pak mě čeká Krycí jméno E 219 a Gemina, na kterou se šíleně těším. Tyto knihy proložím Dárkem z pravé lásky pro ještě větší vánoční naladění. Následně se vrhnu na nějakou knihu z knihovny. A víc toho stejně asi nestihnu :D

Jaké čtecí plány spřádáte vy? :)

¨

Pro dnešní lehce neobvyklý článek je to vše. 

Přeji vám krásné a příjemné Vánoční svátky, mnoho dárků pod stromečkem, spoustu pěkných chvil a velkých úsměvů, žádný spěch ani shon. Prostě vánoční klid a pohodu.

Eliz

You May Also Like

12 komentářů

  1. Já mám teď doma taky pořádnou várku knížek, vzala jsem si na prázdniny hlavně klasiky, ale najde se tady i sem tam pořádná fantasy bichle, takže mám co dělat :) Jinak z těch pěti mě určitě láká Mé jméno je Nikdo a možná Dům, ve kterém... a z těch dalších určitě Akta Ulluminae a Diabolik.
    Šťastné a veselé i Tobě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych měla pomalu začít kvůli maturitě. Lepší dřív, než pak četba dohánět na poslední chvíli :)
      Děkuji moc :)

      Vymazat
  2. Ja som tiež mala doma zhon a akosi tá vianočná nálada neprichádzala, až dnes dorazila :D Ale stačí aj deň pred Štedrým dňom, lepšie neskôr ako vôbec :D Požičané knihy vyzerajú super a snáď cez sviatky budeš mať pokoj a čas na čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to dorazila právě včas, u mě je to většinou taky 23. nebo 24. dopoledne :D

      Vymazat
  3. Tobě také veselé vánoce a šťastný nový rok, do kterého ti přeji vše nejlepší a spoustu výborných knih. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji krásné narozeniny a šťastné a veselé Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tobě také krásné vánoční svátky a hodně skvělých příběhů v roce 2018! :)

    http://boook-planet.webnode.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné úlovky z knihovny i knihy které čekají na přečtení:) Přeji všechno nejlepší k narozeninám, krásné Vánoce a svátky :) A především pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)