Knižní úlovky #1

by - 2/05/2015

Ahoj, jsem tu s takovou novou rubrikou, chcete - li tomu tak říkat (mě lepší pojmenování nenapadá :D) Předpokládám, že ani můj název není příliš originální, ale asi nejvíc vystihuje podstatu mých příspěvků tohoto, takže se omlouvám všem, kdo tento název začali užívat dříve přede mnou a mají tak pocit, že jsem ho od nich okopírovala. Což jsem samozřejmě neudělala, vymyslela jsem si ho poctivě sama.

Ale o co tu půjde? To už asi většina z vás tuší, ale i tak to raději vysvětlím. I mně se občas poštěstí ulovit v knihkupectví nějakou tu knížku, kterou si pak můžu hrdě odnést domů s tím, že je jen moje (i když musí ještě oběhnout pár kamarádek :D). Nejde o nic pravidelného, třeba v období po vysvědčení nebo vědomostních olympiádách mám obvykle větší možnosti si něco koupit, aniž bych pak byla dalších pár týdnů bez svačiny. Takže nejde o nic pravidelně se opakujícího po měsíce, ale občasné pochlubení se nějakou krásnou koupenou knížkou, která může zdobit moji knihovničku.

A kterou knížku jde teď?


Monument 14 od Emmy Laybourne!


(Kvalita fotek je mimochodem děsná, ale snad mi to odpustíte)

A jak jsem se dostala k této krásce? Někde výše jsem se už trochu tajuplně zmiňovala o jistých vědomostních olympiádách, které jsou na našem gymplu snad úplně na všechno. Já byla na dějepisné a češtinářské ( a chystám se na olympiádu z ruského jazyka - áááááá)


První tři nejlepší řešitelé nejenže postupují do dalšího kola, ale také dostávají poukázku v různé hodnotě na libovolnou knihu z jednoho knihkupectví. V dějepisné olympiádě jsem byla třetí (jako minulý rok), a tudíž mě náležela jedna poukázka. Bez váhání (ok, dostavila jsem se až den před vypršením poukázky) jsem nejdříve okoukla webové stránky knihkupectví a pak tam také vyrazila.



Vybrala jsem si knihu Monument 14 a to nejen kvůli slevě, kterou na knihu měli. Ok, nejdřív jsem si ji musela objednat na internetu, což bylo taky dost vtipný a pak si ji zajít vyzvednout do knihkupectví. Dokonce mi poslali sms, že už tam na mě kniha čeká. (Respektive nejdřív email, když jsem se ten den neobjevila, tam mi pro jistotu poslali i sms) :D


A tady je ještě fotka knížky se záložkami, které jsem si také pořídila, protože mi na poukázce zbyly ještě nějaké peníze a já je rozhodně nechtěla nechat propadnout. I tak pořád zbývaly tři koruny, pro které už jsem bohužel nenašla využití. Záložkami jsem hned obdarovala část rodiny.

A pozitivní na tom je, že brácha dostala taky poukázku zas jinou olympiádu a slíbil, že si za polovinu můžu taky nějakou knížku koupit a zbytek si doplatit. Teď ještě musím vymyslet, jak donutit naši paní profesorku, aby mi i ona věnovala poukázku za moje druhé místo v olympiádě z českého jazyka a bude to úplně absolutně super.

Co na Monument 14 říkáte vy?


You May Also Like

10 komentářů

  1. Co já na to? No rozhodně mi ho v budoucnu musíš půjčit :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tuhle knížku ti upřímně závidím! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty musis byt hodne chytra, vim jak to na olympiadach chodi, a je to fakt sila:DDD
    Knizka mi prisla minuly patek, jen za padesat korun, takze se na ni moc tesim:33
    Pak urcite napis jak se ti knizka libila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chytrá :D Možná trochu a občas jo :D
      Napíšu, ty mi mi můžeš taky poreferovat :D

      Vymazat
  4. Knížku jsem rozečetla loni a rok mi trvalo, než jsem se začetla... předevčírem mě najednou chytla, včera jsme ji dočetla a byla skvělá! :)
    Teď jen sehnat druhý díl a třetí už mám. :3 :)

    Jej, ruština, tu jsem měla na základce a nechybí mi... :D No, možná někdy trochu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to se mi někdy taky stává, že se nemůžu třeba vůbec začíst, i když rok mi to teda ještě netrvalo :D
      Po dvojce a trojce bych taky ráda sáhla :) (Chce to další poukázku :D)

      No jo, ruština. Já na jazyky nikdy nebyla nijak dobrá, že mám jedničku na vysvědčení, ještě neznamená, že jsem mistr v konverzaci :D

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)