Unboxing #4

středa 16. září 2015


Ahoj,
zase jednou po dlouhé době mi domů dorazil balíček ukrývající knížku. Vím, minule jsem slibovala, že se pokusím natočit unboxingové video, protože si myslím, že to by zvládnul a nepokazil ani takový amatér jako já, ale pak jsem se nějak nechala unést a najednou se oháněla nůžkami, až pak nebylo co natáčet. Třeba příště ;)
Pár snímků z procesu rozbalování jsem ale stihla pořídit. Abych tento unboxing trochu ozvláštnila, pohrála jsem si fotkami a lehce je upravila v photoeditoru. Jaký je výsledek, můžete posoudit níže.
A taky samozřejmě připsat názor na skvost schovaný v onom balíku.


 

Balíček ze všech stran a úhlů aneb při focení jsem dostala tik do palce :D


Přidám si jako Jack Rozparovač, akorát místo nevinných žen kuchám balíčky z pošty.


Bystrozrací jedinci už si mohou přečíst název.                      I ti, kdo vidí hůře, mají teď jasno :)

 

A tady Scarlet ještě jednou i s milými pozornostmi v podobě záložky, samolepky a slevové poukázky.

Za knížku Scarlet, což je pokračování fantasy románu Cinder (recenze zde) bych moc chtěla poděkovat e-shopu Megaknihy.cz. Moc se těším, až se pustím do čtení :3



Mimochodem, blog přesáhl 10000 vstupů, moc vám všem děkuji ♥.♥

10 komentářů:

  1. Opravdu boží knížky. Nejvíc z nich mě láká asi Scarlet. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Scarlet je naprosto úžasná kniha :D Přeji pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat
  3. Scarlet je super, dúfam, že sa ti bude páčiť minimálne tak ako mne :D

    OdpovědětVymazat
  4. The Lunar Chronicles je séria, na ktorú si už veľmi dlho brúsim zúbky a len ťažko odolávam ponukám internetových kníhkupectiev. Želám príjemné čítanie a nech sa ti knižka páči - už teraz sa teším na recenziu! :)
    Fay, http://faylotte.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Scarlet jsem ještě nečetla, vlastně se teprve chystám na Cider :) Hezky zpracovaný unboxing!

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec jsem o téhle knížce neslyšela, ale koukám, že je docela populární, tak bych si o ní měla něco zjsitit :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já četla zatím jen cinder a ta se mi dost líbila, takže na scarlet se taky ted nekdy chystám:)

    OdpovědětVymazat
  8. "Přidám si jako Jack Rozparovač, akorát místo nevinných žen kuchám balíčky z pošty." Tak to mě fakt rozesmálo. :D
    Já jsem o téhle knize zatím taky neslyšela, budu se muset podívat na anotaci, vidím, že se tady těší oblibě. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Stále se po té sérii koukám, a nic. :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS