Oslavujeme! - soutěž

by - 1/14/2016



Ahoj,
Mám pro vás radostnou zprávu! Dneska slavíme.


 Abych vše uvedla na pravou míru, je to přesně rok od doby, kdy jsem na tomto blogu vydala úplně první článek a tím odstartovala svoji (hvězdnou) kariéru na blogger.com. 14.1. bude už navždy výjimečný den :D

Nutno ovšem podotknout, že se zdaleka nejedná o začátek mého blogování. To bychom se museli posunout ještě dál do minulosti, o další rok a půl. Psal se 5. červenec roku 2013, když jsem vydala svůj úplně první článek na svém úplně prvním samostatném a knižním blogu. Tehdy jsem rozhodně netušila, jak moc mě tato činnost chytne a že se jí budu věnovat v mnohem větším měřítku i o 2,5 roku později. Za tu dobu jsem ušla poměrně velký kus. I tady na současném blogu je za rok vidět určitý posun, za což jsem moc ráda a doufám, že se budu vyvíjet i dál.

Samozřejmě by se moje blogování neobešlo bez vás, čtenářů. Jako poděkování za vaši skvělou podporu a inspiraci jsem se rozhodla pro narozeninovou soutěž. Ve hře je kniha Jackaby, kterou poskytlo samotné nakladatelství HOST! Moc děkuji.



Co udělat pro výhru? Řiďte se následujícími pokyny.

1) Do komentáře pod článek napište svůj e-mail, abych vás mohla kontaktovat.
2) Napište, jaké kniha (knihy) od nakladatelství Host vás nejvíc zaujala, okouzlila a proč.
3) Dejte like facebookové stránce Hostu https://www.facebook.com/hostbrno/?fref=ts
4) Máte nějaké připomínky či pochvaly k mému blogu? Prosím, podělte se o ně se mnou :)

Nepovinné úkoly za vstup navíc:
- Připojte se k pravidelným čtenářům +1
- Dejte palec nahoru blogovému profilu na fb +1 https://www.facebook.com/Wallet-of-infinity-828579803876927/https://www.facebook.com/Wallet-of-infinity-828579803876927/
- Sdílejte soutěž a připojte odkaz +1

Teď už stačí mít jen dostatek štěstí a třeba bude Jackaby váš :)

Soutěž začíná dnes 14.1 a končí 31.1 v 23:00

Omlouvám se, že článek vychází pozdě. Prostě škola a hory učení...

You May Also Like

23 komentářů

  1. 1, zasitavknihach@gmail.com
    2, Jo asi to bude divné, ale poslední dobou toužím právě po Jackabym, případně mě zaujala taktéž novinka Smrtná zima.
    3, Kami Margietová
    4, Nějak si píšeme, takže když mám nějakou připomínku vždy ti to řeknu :D
    5, Zašitá v knihách
    6, Kami Margietová
    7, https://www.facebook.com/zasitavknihach/posts/1065121233508113

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji a pořádně to oslav :) Já se do soutěže nezapojím, knihu už mám :D

    OdpovědětVymazat
  3. 1. acupofluck@gmail.com
    2. Asi kniha Esej o tragédii, kterou mám nehorázně ráda, protože je v něčem jiná než jiné knihy mě přijde. Jsem nadšená že ji mohu mít v knihovničce a koukat se na ten překrásný obal. Host udělalo jen dobře, že tuto knihu vydalo.
    3. Já je sleduji už hrozně dlouho pod jménem Reading with Lucy
    4. Skvělí blog moc se mi líbí tapeta na tvém blogu krásně zimní no co k tomu dodat je super. :)
    5. sleduji tě také už nějaký ten měsíc :D Reading with Lucy
    6. Tak toto mě nepříjemně překvapilo já tě nemám na FB musím to napravit také pod jménem Reading with Lucy.
    7. Sdílím to na svémblogovém facebooku, protože tam mám nejvíce lidí, tak aby se více tato skvělá soutěž šířila. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1688936128057407&id=1412442459040110

    Přeji hodně úspěchů i nadále. :D

    OdpovědětVymazat
  4. 1. edita.riff@seznam.cz
    2. mě se od Hostu moc líbí Čistý, je to dobrodružno-fantasy série, která je přirovnávána k Hunger games a ano, jistá podobnost tam je, ale minimální... moc se mi líbí námět knihy
    3. Edita Rifflerová, hotovo
    4. Super nápad je určitě filmové okénko, máš super recenze a líbí se mi, že hodnotíš obálky, já jsem na nich totiž ulítlá :D
    5. EditaR
    6. Edita Rifflerová

    OdpovědětVymazat
  5. 1. honzinac01@seznam.cz
    2. Před rokem jsem přečetl Kostičas a ten mě prostě a jednoduše uchvátil, druhý díl Vidořád nebyl o nic horší. O Vánocích jsem přelouskal i Smrtnou zimu, kterou jsem si taky zamiloval. Host pro mě je teď tak trochu jistota, ještě doma mám netknutou Píseň krve a už se taky hodně těším na Jiskru v popelu.
    3. Jan Hader
    4. Tvůj blog nevypadá vůbec špatně. Já mám hrozně rád takový ty měsíční upgrady a unboxingy, samozřejmě taky recenze, a to všechno na tvém blogu vidím a to mi ke štěstí stačí :D Hodně se mi líbí :)
    5. Jan Hader
    6. Jan Hader
    7. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1725245484361223&id=1680749502144155

    OdpovědětVymazat
  6. 1. casionangelova@centrum.sk
    2. Host má veľa dobrých kníh, napr. Kostičas a veľmi rada by som si prečítala aj pokračovanie Vidořád :-)
    3. už dávnejšie som dala - Janka Casion Kolenová
    4. Tvoj blog mám rada, rada čítam tvoje články či už recenzie alebo aj iné. Páči sa mi jednoduchý a prehľadný design.
    5. tvoju FB stránku mám likenutu :D - Janka Casion Kolenová
    6. odkaz na súťaž som zdieľala na mojej fb stránke: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=415406171998103&id=143006052571451

    OdpovědětVymazat
  7. 1) loryhumble@gmail.com
    2) Já se tak radovala, že mám vybranou super knihu, ale jak tak na to koukám, nejsem jediná - inu i moje oblíbená knížka od Hostu je Kostičas. Sice má ze začátku drobet chaotický děj, ale získal si mě styl psaní. Druhý díl jsem ještě nečetla, ale těším se, až se k němu dostanu (i když to bude asi trošku oříšek, poněvadž ten první jsme četla tak rok nazpět).
    3) like jsme dala pod jménem Lory Apairë Humble
    4) Sice se u tvého blogu pohybuji v řádu týdnů, nikoliv od jeho založení, ale moc ráda se sem vracím, tvé články a recenze mají hlavu a patu a moc dobře se čtou - nějak nevím o ničem, co bych vytkla :)
    5) v pravidelných čtenářích jsme už dávno

    OdpovědětVymazat
  8. 1. zuzana.tomlyova@gmail.com
    2. Zaujala ma kniha Zitkovske bohyne, paci sa mi historia, tajomno, magia v sposobe akym ju autorka v diele predstavila.
    3. Zuzana Tomlyova, like Host
    4. Som na Tvojom blogu nova, ale blogy a GFC som objavila asi pred mesiacom :-)V dnesnej dobe rychleho vydavania knih, ked si clovek musi vyberat z velkeho mnozstva titulov, si rada precitam najskor recenzie a nazory blogerov,, takze sa sem budem vracat.
    Paci sa mi, ze tu mas aj filmove okienko, aj fotografie,davat ich na instagram je dobry napad :-). Paci sa mi aj titulna fotka a motto :-)
    Zelam blogu, aby oslavil aj dalsie narodeniny, aby mal vela sledovatelov.
    5. Gfc Zuzana Tomlyová
    6. Fb - Zuzana Tomlyová
    7. Odkaz na sutaz som zdielala https://m.facebook.com/zuzana.hyrava?ref=bookmarks

    OdpovědětVymazat
  9. 1) elenyaindil@seznam.cz
    2) Zaujala mě kniha Kostičas a Dobrý proti severáku. Hodně jsem o knihách slyšela a doufám, že si je co nejdříve budu moci přečíst :).
    3) Hotovo :).
    4) V první řadě bych Ti ráda pogratulovala! :-). Sama mám blog (knižní) asi rok a půl a vím, jaký to je pocit. Rozhodně jen tak dál, jsi na skvělé cestě :).

    Nepovinné úkoly za vstup navíc:
    - Připojte se k pravidelným čtenářům +1 - Už jsem :)
    - Sdílejte soutěž a připojte odkaz +1 - U mě na blogu http://elenyaindil.blogspot.cz/ v pravém menu dole :).

    OdpovědětVymazat
  10. 1) luculi@seznam.cz
    2) nejvíc asi Pán věže, krásná fantasy, velice čtivá a poutavá a přitom první kniha od autora...
    3) Luciina zašívárna
    4) Připomínky žádné, jen tak dál, máš krásný blog :-)
    - Lucy Lillianne
    - Luciina zašívárna

    OdpovědětVymazat
  11. 1. n.mala@email.cz
    2. Stalker - čtivá, napětí, prostě můj oblíbený žánr
    3. dán like Hostu
    4 Blog se mi líbí, přehledný, pěkný design
    5. hotovo (Naďa)
    6. hotovo (Naďa)
    7. sdílím

    OdpovědětVymazat
  12. 1,seabook04@gmail.com
    2,Asi je to kniha Já jsem hlad,kterou napsala Petra Dvořáčková.S Petrou jsem se setkala osobně a řekla mi celý svůj příběh a od té dobry ji považuji za nejsilnější ženu co jsem kdy poznala.Kniha je neskutečně silná a hlavně drsná.Nikdy nejde říci,že horší už to být nemůžeme.
    3, Sleduji už dlouho - SeaBook
    4, Tvůj blog má strašně krásný design.Články od tebe mám strašně ráda :)
    A přeji ti s blogem ještě hodně úspěchů :)
    5,Pravidelný čtenář jsem opět už déle jako Sea Book.
    6, Like dán (jako SeaBook)
    7, Sdíleno :)
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1641208772770667&id=1626955117529366



    OdpovědětVymazat
  13. 1) deny137@email.cz
    2) Abych pravdu řekla, přestože od nich mám vyhlídnutou snad kupu knih, počínaje Esejí o tragédii a Jackabym konče, zatím jsem se dostala jen k Muži jménem Ove. Ale musím říct, že to byla vážně skvělá kniha! ^^
    3) Deny el Infian (stránka, ale mám lajknuto i osobním profilem, jen ten tu zrovna dvakrách nechci vytrubovat :D)
    4) Asi jen, že bych do záhlaví zkusila najít obrázek, který by byl přes většinu šířky stránky, aby tam nebylo tolik volného místa okolo :D A ty karty pod záhlavím jsou takové, no, myslím, že by jedna řada vypadala líp :D

    Nepovinné úkoly za vstup navíc:
    - Deny el Infian
    - Deny el Infian
    - https://plus.google.com/+DenyelInfian/posts/A8vRdMR4cWF

    OdpovědětVymazat
  14. 1. elizabeth.dominika@gmail.com
    2. Z tohto vydavateľstva ma zaujala práve Jackaby, ale tiež knihy Kostičas (u nás Zber kostí) a Vidořád. :)
    3. Elizabeth Blacková
    4. Páči sa mi tvoj blog už na prvý pohľad ma zaujal aj jednoduchosťou dizajnu, čo sa mne páči a tiež celkovo recenziami a článkami. Nemám žiadne pripomienky. :)
    5. Elizabeth Blacková
    6. Elizabeth Blacková
    7. https://www.facebook.com/dominika.hladikova.5/posts/1703531113201091?pnref=story

    OdpovědětVymazat
  15. 1. julka.durcekova@gmail.com
    2. Od vydavateľstva Host ma zaujali dve knihy: Ostrov lhářů a Smrtná zima. Zaujali ma svojou anotáciou a celkom dobrými ohlasmi.
    3. Like som dala ako Júlia Ďurčeková.
    4. Na tvojom blogu sa mi páči, že sa venuješ aj niečomu inému okrem kníh. Máš veľmi pekné články. :)
    +
    5. Sledujem ako Julka Ďurčeková.
    6. Like na FB som dala ako Júlia Ďurčeková.
    7. Zdieľala som na twitteri: https://twitter.com/lienka321/status/688338596684759040

    OdpovědětVymazat
  16. 1. funny75@seznam.cz
    2. Mám ráda Muži, kteří nenávidí ženy... vlastně celou trilogii. A z nepřečtených se nejvíc těším na Muž jménem Ove, protože ho mám doma hodně dlouho a pořád jsem se k němu nedostala.
    3. U stránky Hostu mám like už dlouho jako Šárka Fofoňková
    4. Tvůj blog neznám moc dobře, ale mohu určitě pochválit přehlednost, nepřeplácanost.

    Nepovinné:
    5. Sleduji jako Noelia Nat
    6. Like na FB jako Šárka Fofoňková
    7. sdílela zde: https://www.facebook.com/Můj-knižní-ráj-1557734931160117/

    Díky za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  17. 1.bara.kostalova@seznam.cz
    2.vždycky mě moc lákala série Milénium, nejzajímavější knížka, kterou jsem od tohoto nakladatelství v poslední době četla je asi Kostičas.
    3.Bára Košťálová - hotovo :)
    4.Tvůj blog pravidelně sleduju....a je naprosto super...jenom bych ocenila recenzi na Harryho Pottera ;)...vím že to není tvoje oblíbená série, ale mohla by si se překonat...
    5.
    6.Na fb tě sleduju jako Bára Košťálová
    7.

    OdpovědětVymazat
  18. 1) piesen.fantazie@gmail.com
    2) Takže určite Smrtná zima, vďaka svojej jednoduchej no zato zvláštne pôsobiacej obálke a samozrejme i anotácia sľubuje zaujímavý príbeh ;) Potom Hledá se hvězda...neviem si pomôcť, ale literatúra pre deti ma veľmi baví a vždy ma to k nej ťahá :D A tá obálka, joj, som z nej nadšená ^.^ A ešte ma zaujala kniha Babička pozdravuje a omlouvá se, pretože Muž menom Ove od Backmana bol úchvatný a veľmi rada by som si prečítala i ďalšiu knihu z jeho tvorby :))
    3) FB: cez moju stránku Mony a jej Pieseň Fantázie
    4) Tvoj blog som doposiaľ nepoznala, ale prvý dojem bol veľmi kladný :)) Páči sa mi pozadie, takéto obrázky mám veľmi rada a skvelo navodzujú zimnú atmosféru :)) A preto na mňa blog pôsobí tak jemne, milo...Ešte si musím prečítať nejakú tú recenziu a poriadne to tu prekutrať, ale zatiaľ sa mi tu veľmi páči :D Len tak ďalej a gratulujem k prvému rôčku blogovania ♥ :D Nech sa ti stále darí, veľa úspechov a skvelých čitateľov ;))

    Nepovinné vstupy:
    FB: Sledujem ťa cez moju stránku Mony a jej Pieseň fantázie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joj...skoro by som zabudla, zdieľala som na svojom blogu: http://piesen-fantazie.blogspot.sk/ (v ľavom bočnom paneli ;) )

      Vymazat
  19. 1) michaela.tyrova@seznam.cz
    2) Ok nakladatelství Host mám spoustu knih, protože vydávají moje oblíbené krimi romány - vybrat z toho to nej? Nemožné. Ale pokud to tedy vyžaduješ, tak vyberu sérii od Larse Keplera - a třeba Stalkera
    3) Dejte like facebookové stránce Hostu - lajkla jsem už dávno :-)
    4) Máte nějaké připomínky či pochvaly k mému blogu? Prosím, podělte se o ně se mnou :)- připomínky nemám, ale momentálně tě opravdu chválím za nádherné pozadí blogu, povedlo se ti :-)

    sdílím: https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fwalletofinfinity.blogspot.com%2F2016%2F01%2Foslavujeme-soutez.html%3Fspref%3Dfb&t=Wallet+of+infinity%3A+Oslavujeme%21+-+sout%C4%9B%C5%BE

    OdpovědětVymazat
  20. 1) fiadh@seznam.cz
    2) z přečtených v poslední době mě docela dostal Kostičas. Ani ne tak úplně svojí originalitou nebo tak (recenzi chystám v dohledné době), ale samotné zpracování knihy je úžasné.
    3) lajk pod Fia Mór is running
    4) připomínky nemám, líbí se mi pozadí a celkově rozvržení stránky včetně barevné kombinace. Tvé recenze jsou taktéž super!
    5) sleduji pod nickem Fiadh
    6) lajk pod Fia Mór is running

    Děkuji za soutěž a přeji vše nejlepšejšejší k blogovému výročí :)

    OdpovědětVymazat
  21. 1) suchardovasarka@seznam.cz
    2)Nejvíc mě zaujala novinka Feralové - Pod křídly vran. A proč? Nejen svou obálkou, ale také svým tématem, který jsem ještě nečetla. :)
    3) Šárka Suchardová
    4) Na tvůj blog jsem narazila až teprve teď a líbí se mi. Jdu se přidat k pravidelným čtenářům. Nejen kvůli soutěži, ale kvůli příspěvkům, který se mi líbí. :)
    5) Šári Suchardová
    6) Šárka Suchardová
    7) https://twitter.com/SariSuch/status/692811354789519361

    OdpovědětVymazat
  22. 1) chrisgirl05@seznam.cz
    2) Host má skvělé knihy, nejvíc mě ale zaujala série Stín krkavce, protože miluju takovéto epické fantasy, kde není všechno jen černé a bílé.
    3) Helen Sammet Richter
    4) připomínky nemám, nerada někomu kecám do toho co má dělat :D
    +5) sleduju přes GFC jako Elise fraser

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)