Unboxing #9

by - 1/20/2016


Ahoj,
já vím, že poslední unboxing tu byl nedávno, takže můžete namítnout, že mi snad dochází inspirace a nápady, ale pravda je trochu odlišná. Zaprvé jaksi postrádám dostatek volného času a nadbytek energie, neboť přišlo pololetí a s ním i hromady písemek a šílení profesoři sbírající známky na poslední chvíli. A zadruhé se vám prostě musím pochlubit s druhou půlkou vánočního dárku, která dorazila až teď.
 Kdyby to někoho zajímalo, první část balíčku obsahovala Turnus od Hugha Howeye.


A tady je již zmiňovaná druhá část zásilky.


S pomocí nůžek pronikám prvními vrstvami balíku. Chudák, při cestě domů ho zastihla úplná sněhová vánice!


Už někdo tuší?


Ano! Je to Marťan a enormě tlustý Labyrint, všechny tři díly v jednom.


Na obě dvě knihy jsem se neskutečně těšila a teď jen čekám, až budu mít konečně po všech testech a budu se do nich moci pustit. Filmové zpracování jak u Marťana, tak i u Labyrintu jsem viděla, takže jsem zvědavá, co řeknu na knižní předlohy. Akorát je už nemám kam dát, knihovnička je beznadějně přeplněná :p

Četli jste? :)

You May Also Like

21 komentářů

  1. Kompletní Labyrint ti závidím, mám doma jen první díl, a i tak jsem ji ještě nečetla, ale další díly bych si chtěla brzo pořídit..:D Viděla jsem filmy a jsou naprosto skvělé, stejně jako u Marťana. Teď nedávno jsem si knihu koupila s filmovým přebalem a je naprosto dokonalý! Matt Damon! Tak ať se ti knihy líbí...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když bych radši jednotlivé díly, takhle aspoň mám komplet :D Mě se tedy líbil víc film u prvního dílu, dvojka už mě trochu zklamala.
      Filmový přebal je super! :)

      Vymazat
  2. Labyrint i Marťana mám ve čtečce a moc se na ně těším :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Marťana si chcem už dlho prečítať, ale na zozname je veľa kníh :D A Labyrint som čítala, i keď som netušila, že je aj takéto vydanie, vyzerá to dobre :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Obávám se, že můj seznam je nekonečný :D

      Vymazat
  4. Marťna mám taky, ale já dala přednost původní obálce, je víc 'marsovská' :-D A Labyrint mám po jednotlivých dílech, tam se mi zase líbí ty hřbety knih hezky vedle sebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se filmová líbí víc, i když není tolik marsovská :D
      Taky bych radši jednotlivé díly, ale dostala jsem komplet. Stěžovat si nebudu :D

      Vymazat
  5. Pěkné kousky, Marťan je skvělý a Labyrint jsem četla pouze první díl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já viděla oba filmy, ale knižní předlohy jsem zatím zanedbávala! :P

      Vymazat
  6. Marťana jsem viděla v nějakém katalogu knih myslím. :D Ale jinak o ostatních knihách jsem neslyšela, já právě teď čtu Egypťana Sinuheta a pak už mám připravenou pěknou hromádku knih. :D
    Nicméně Labyrint vypadá taky zajímavě, doufám, že potom budou i recenze třeba :)
    Knížky vypadají totiž skvěle, ale opravdu jsem nečetla ani jednu z nich. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Egypťana Sinuheta jsem taky měla číst, ale byl na mě upřímně moc tlustý :D
      Snad se k ní dostanu, i když zrecenzovat celý komplet bude náročné :)

      Vymazat
  7. Marťan ma veľmi zaujíma a mám vp láne si prečítať túto knihu určite ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Samé skvělé knížky! Marťana bych měla taky ráda doma, ale nevím zda si jej pořídit, když už jsem viděla film, tak uvidím časem jestli změním názor a nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
  9. Obě dvě knihy vypadají skvěle :) Labyrint jsem četla, sice ne v tomto kompletu, a je to skvělá série :) Marťana jsem zatím nečetla, ale slyšela jsem na něj jen samou chválu :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)