Vyrazme si do kina na jaře / v létě 2017

by - 5/13/2017



Ahoj,
vypadá to, že jsem zaspala dobu! Protože jaro už je skoro pryč (ačkoliv si počasí stále dělá, co se mu zlíbí - od krásných slunných dní přes deštík až ke sněhu) a já stále nevydala letošní jarní přehled těch nejlepších filmových kousků, které běží/běžely v kinech. Nezbývá mi nic jiného, než se vám pokorně omluvit a rychle svoji chybu napravit.

ŽIVOT


Daniel Espinosa / USA 2017 / 23.3. 2017 / 96 minut
Sci - fi / Thriller

Film jsem blíže nezkoumala, ale na první pohled mě zaujalo skvělé herecké obsazení a odlehčující trailer. Je pravda, že vesmíru, kosmonautů i Marsu už se mi trochu přejedlo, přesto má Život zase jiný námět a podle mě vypadá fakt dobře!

VOLÁNÍ NETVORA



J. A. Bayona / VB, Španělsko, USA 2016 / 30.3. 2017 / 108 minut
Fantasy / Drama

O knížce jsem pochopitelně už slyšela, informace o existenci filmové zpracování už mě minula. Každopádně je to skvělá zpráva, ale dříve než se na Volání netvora podívám, určitě si přečtu knížku jako správný knihomol.

POWER RANGERS: STRÁŽCI VESMÍRU


Dean Israelite / USA 2017 / 6.4. 2017 / 123 minut
Akční / Dobrodružný / Fantasy / Sci - fi

Hrdinů, vesmírných nebo ne, už taky bylo dost, a přesto filmaře a zřejmě i diváky toto téma neomrzí, proto je tu další hrdinská parta! Od filmu neočekávám nic nečekaného a šokujícího, ale věřím, že mě pobaví a že se u něj krásně odreaguji.

PROTI VLASTNÍ KRVI



Adam Smith / VB 2016 / 13.4. 2017 / 99 minut
Akční / Drama / Krimi / Thriller

Michaela Fassbendera mám jako herce docela v oblibě, proto mě film ihned oslovil. Po všech hrdinech mám chuť na něco trochu odlišného a Proti vlastní vůli vypadá jako pořádná, ale inteligentní jízda.

ZTRACENÉ MĚSTO Z



James Gray / USA 2016 / 20.4. 2017 / 140 minut
Akční / Dobrodružný / Drama / Historický / Životopisný

Živopisné a historické události umně zabalené do kabátku napětí, akce a dobrodružství, přesně tak se mi to líbí. Nabitý trailer slibuje velkou podívanou, snad si kromě skvělého diváckého zážitku odnesu i nově nabité vědomosti.

OCHRÁNCI


Sarik Andreasyan / Rusko 2017 / 20.4. 2017 / 100 minut
Akční / Dobrodružný / Sci - fi

Na plátna se dostala další partička statečných ochránců lidstva. Ruští filmaři se rozhodli, že též přispějí a obohatí kinematografickou scénu, takže v kinech můžete vidět snímek Ochránci. Jsem na něj opravdu zvědavá, buď to bude propadák, nebo úžasná jízda!

THE CIRCLE



James Pondsoldt / USA 2017 / 27.4. 2017 / 90 minut
Drama / Horor / Sci - fi / Thriller

Nemohu si dovolit vynechat ani tento film. Vždyť už jen spojení okouzlující Emmy Watson a Toma Hankse zaručuje solidní film minimálně po stránce herecké. A podle traileru má The circle i výtečný a originální příběh. 

STRÁŽCI VESMÍRU VOL. 2



James Gunn / USA 2017 / 4.5. 2017 / 136 minut
Akční / Sci - fi

Na pokračování Strážců galaxie čekám jako smilování! Je jasné, že prostě musí být ještě lepší než jednička, jestli je to vůbec možné.

PIRÁTI Z KARIBIKU: SALAZAROVA POMSTA


Joachim Rønning, Espen Sandberg / USA 2016 / 25.5. 2017 / 129 minut
Akční / Dobrodružný / Fantasy / Komedie

Další Piráty z Karibiky nelze vynechat. Nemám pravdu? Jsem celkem zvědavá, jestli už to nebude až příliš velké fantasy.

Jaro 2017 bych označila za velmi povedené a nabité co se filmů týče. V kinech se sešlo obrovské množství snímků, na které se rozhodně musím podívat.
Jaké filmy jste viděli vy, nebo se na ně chystáte?

You May Also Like

6 komentářů

  1. Na Guardians vol. 2 jsem byla tenhle týden a naprosto jsem si to užila! Kdo na něj ještě nebyl určitě doporučuji:)
    Na Power Rangers jsem taktéž měla v plánu jít, ale jelikož se nenašel nikdo, koho by tenhle film zajímal... nakonec jsem si řekla, že počkám, až bude volně dostupný a podívám se na něj sama. Tak snad to bude brzy, protože se na něj hodně těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vďaka za tip na film Život, s priateľom radi pozeráme filmy o vesmíre a toto by sa mu mohlo páčiť :-) Inak som zvedavá na Power Rangers a teším sa na Pirátov :D

    OdpovědětVymazat
  3. Strážce vesmíru si nesmím nechat ujít. ;-) Taky mě zaujal film The circle. Volání netvora jsem si musela pustit hned po přečtení knihy - opravdu dojemný příběh.

    OdpovědětVymazat
  4. Tereza Chytílková: Já vím, už se na ně opravdu chystám, bratr mi je také doporučoval :)
    Já asi taky počkám a podívám se na něj doma, peníze se mi za něj zase vyhazovat nechce :D

    OdpovědětVymazat
  5. Casion: Život už jsem viděla a vřele doporučuji! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tee knihomolka: The circle vypadá s Emmou Watson hlavní roli hodně luxusně! :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)