TOP 5, když... #4 | se ohlédnu do 20. století

by - 7/16/2017


Ahoj,
na tento můj projekt, který jsem stvořila zhruba před rokem, jsem málem dočista zapomněla, což by podle mého názoru byla škoda, protože jsem od posledního článku viděla obrovskou spoustu zajímavých filmů, z nichž určitě některé stojí i za vaši pozornost.
Tentokrát jsem se rozhodla ohlédnout se alespoň tématicky do minulého století.


Ve čtvrtém dílu jsem vybrala pět filmů, které byly sice natočeny nedávno, ale jejich děj se odehrává v minulém století. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že takové filmy jsou většinou velmi povedené. Já jsem skoro ani nemohla vybrat pouze pět tipů.

TIP 1

Správní chlapi

ČSFD: 72%

Správní chlapi byl spíše takový experiment, zrovna jsem nevěděla, na co se podívat. Zkusila jsem tento film a jeho kvalita i nápaditost mě mile překvapila. V hlavní rolích se objevili Russell Crowe a Ryan Gosling, nezaměnitelná dvojka, která mě bavila od začátku do konce. Film vřele doporučuji.

TIP 2

X-men: První třída

ČSFD: 85%, 234. nejlepší film, 194. nejoblíbenější film

X-meni patří mezi mé oblíbené série, nejradši mám díly, kde jsou X-meni zamlada, zejména mladý Profesor X a Magneto jsou mojí srdeční záležitostí. Můj asi nejoblíbenější x-menovský trhák je První třída. Odehrává se v období studené války a události ve světě se prolínají s vlastními životy a bitvami X-menů. Opět nechybí množství akce, napětí, bojů, výbuchů a všeho, co byl správný akční film měl mít.

TIP 3

Krycí jméno U.N.C.L.E
(2015)

ČSFD: 75%



Tento film jsem viděla nedávno, překvapivě na doporučení mého mladšího bratra, který říkal, že je to docela dobrá komedie, ačkoliv má možná moc komplikovaný humor. Usoudila jsem, že je to snímek přesně pro mě, a určitě jsem se nespletla jsem. Ruská a americká velmoc a jejich válčení o jaderné zbraně jako téma nikdy neomrzí, když se dobře podá. Navíc v tomto filmu jsou nucení spolupracovat americký agent s ruským, což znamená opravdu nezvyklý páreček a spoustu vtipných situací.

TIP 4

Hanební pancharti  
(2009)


ČSFD: 86%, 148. nejlepší film, 25. nejoblíbenější film


Hanebné pancharty jsem vybrala především kvůli hvězdnému obsazení. Zazářil zde například Brad Pitt či Michael Fassbender. Všichni herci odvedli opravdu výtečné herecké výkony a příběh, který režisér Quentin Tarantino vymyslel, se mi taky moc líbil - byl svěží, drsný, ale překvapivě i zábavný.

TIP 5
 Kapitán America: První Avenger
(2011)


ČSFD: 67%

Kapitán Amerika je klasický prototyp statečného amerického hrdiny, který se neváhá obětovat pro vlast. A myslím, že mu to v uniformě vojáka v druhé světové válce sluší úplně nejvíc. Dobové kulisy ve filmu jsou perfektní a navíc se zde představil dostatečně charakterní a zajímavý záporák. Se spoustou akce a napětí je to jeden z lepších filmů z produkce Marvelu.

To je za mě pro dnešek vše, doufám, že se vám filmová pětka líbí. Pokud máte nějaké další zajímavé tipy, sem s nimi :)

You May Also Like

12 komentářů

  1. Tenhle nápad na se mi líbí, doufám že další bude dřív než za rok. :D
    Až na Kapitána Americu, kterého zbožňuji, jsem nic neviděla, ale všechny je mám na seznamu 'Chci videt'. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš, rozhodně chystám další díl nejdéle do dvou měsíců :)
      To je dobře :)

      Vymazat
  2. Myslím, že jsem neviděla akorát jedničku. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Z výše nabízených, mě neláká vůbec nic.. :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ell: Asi to není moc můj styl, ale některé filmy nevypadají špatně :) A projekt je to moc hezký!

    OdpovědětVymazat
  5. Hanebný pancharti jsou božíí!
    Už si jdu stahovat Správný chlapy a to Krycí jméno UNCLE.

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tentokrát jsem viděla ze zmíněných knih jen Kapitána a připomnělo mi to, že na mě čekají ještě další díly. :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)