Prázdninový knižní TAG

by - 7/13/2017


Ahoj,
nejsem zrovna žádný rychlík, tento TAG totiž koluje po blogosféře už pěkně dlouho a nejspíš už ho většina blogerů dávno vyplnila. Já jsem na něj narazila až nyní, když jsem se poohlížela po nějakém zajímavém tagu, vždyť poslední vyšel na blogu před hodně dlouhou dobou.
Jelikož jsou prázdniny, Prázdninový knižní tag více než tématický, proto jsem skončila u něj.
Jdeme na otázky! A moje odpovědi...

1. Čteš o prázdninách více, nebo méně než přes rok?
Výsledek obrázkuDivili byste se, ale je to docela zapeklitá otázka. Během školního roku mám pochopitelně mnohem méně času, protože ho musím dělit mezi školu, kroužky a další povinnosti, ale na druhou stranu o to raději a v každé volné chvilce sáhnu po knížce. O prázdninách jsem dost rozlétaná, vlastně toho dělám snad ještě více a knížky občas opomínám. Ale v závěru asi opravdu čtu více o prázdninách.
2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu s nimi spojíš?
Jako první mě napadla kniha Amy a Rogers: Na cestě, protože jsem ji zaprvé četla v létě a zadruhé je to prostě typická a ideální kniha na prázdniny. Myslím, že se dokonce odehrává v létě. Pokud nevíte, co číst, určitě doporučuji právě Amy a Rogera, je to oddechovka přesně stvořená pro horké letní večery.

3. Kolik si schopná/ný si vzít knih na dovolenou?
Tolik, kolik jich budu potřebovat, nebo raději o jednu navíc. Co kdybych četla moc rychle a knížky mi došly? Věřte mi, naplánovat správný počet knih je vždy velmi náročná část balení.

4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
Momentálně žádnou povinnou četbu číst nemusím a nikdy jsem ani nemusela, vždy jsem ji poctivě stihla během školního roku. I když počkat... možná bych si měla začít vybírat knihy na maturitu. Takže třeba na nějaké dílo nakonec dojde. 

Výsledek obrázku pro summer reading tumblr5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
Já jsem velký fanoušek klasických knížek! Vlastně nečtu nic jiného než papírové knihy. E-booky mají sice také své výhody a plusy, například pokud hodně cestujete, ale já si s sebou radši potáhnout těžkou papírovou knihu než čtečku :D

6. Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
Docela ráda bych se podívala na filmovou podobu série Inkarceron od Catherine Fisher. Chvíli to vypadalo, že se film skutečně začne natáčet, ale nakonec z toho spíše sešlo...

7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?
Ráda bych se setkala s Tory Brennanovou z Virátů, tahle rusovlasá puberťačka mi byla od začátku sympatická. Z mužských zástupců bych riskla den s Nathem z Napůl zlého. Myslím, že by to byl pestře strávený den.

8. Které místo z knih bys ráda navštívila?
Fascinující Světakraj z knih Paula Stewarta a také neuvěřitelnou Tolkienovu Středozemi. Při troše štěstí by mě tam nic nesnědlo. :D

Užívejte si prázdniny!

Obrázky jsou použité z Tumblru

You May Also Like

12 komentářů

  1. Souhlasím s Amy a Rogerem, skvělá volba na léto! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super tag, já s sebou na dovolenou taky vždy táhnu spoustu knih :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já vlastním i čtečku, jelikož rodiče nesouhlasili s tím, abych sebou na dovolenou pokaždé táhla kufr plný knih.. :D Jinak nevím proč, ale já mám léto vždy spojené s Harry Potterem.. :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zavazadlo tahám obvykle sama, takže je to můj problém, že ho nemůžu unést :D

      Vymazat
  4. Krásný tag a super volba :) taky jsem se na něj před pár dny vrhla :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je povedený TAG a pěkně se hodí, že :D
    Já tedy na první otázku bych odpověděla ale jinak. Jak ty mám v roce málo času, al tím, že jezdím do Brna na vysokou a dojíždím dvě hodiny tam a dvě hodiny zpět někdy i třikrát týdně, tak v něm ten čas mám :D Doma se mi nechce jen tak sedět a číst, když mohu péct, uklízet, vařit adt atd :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také velmi často využívám cestování jako čas na čtení, zatímco doma se ke knížce kolikrát ani nedostanu :)

      Vymazat
  6. Ell: Amy a Roger - to je jasná odpověď ;) Ke zfilmování mě napadla Selekce, to by bylo určitě kouzelné :) Krásný prazdninový TAG!
    Mimochodem - teď zrovna řeším veké dilema, kolik knih k babičce ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minimálně po vizuální stránce by to bylo ooravdu ohromující :)
      Na jak dlouho? :D

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)