Unboxing #32

by - 7/09/2017


Ahoj,
jak si užíváte prázdnin a sluníčka? Doufám, že jste si našli alespoň trochu času na odpočinek a dobrou knížku. Mně jedna kráska přišla zrovna nedávno.

Byl zrovna čas oběd (i když pravda, jedli jsme až po jedné hodině odpoledne), když zazvonil pošťák. Neváhala jsem a běžela jsem otevřít. V rukou svíral hnědý balíček a mě bylo rázem jasné, že je pro mě.


Nejlepší rekvizita k rozbalování je nádherná kytice květin.


Bystrozrací knihomolové už možná tuší, jaká kniha se ukrývá uvnitř. Je to novinka z nakladatelství Yoli.


Byly vaše tipy správné? O knize Možná jednou od Colleen Hooverové už slyšel asi úplně každý. Opravdu mě překvapilo, jak se tlustá! V paperbacku jsem objevila i krásnou modrou záložku.


Protentokrát se jedná o recenzní výtisk pro knižní portál Vaše literatura, kde najdete mnoho kvalitních recenzí i další články týkající se literatury.


Četli jste knížku, nebo se na Možná jednou teprve chystáte? :)

You May Also Like

22 komentářů

  1. Knížku už jsem párkrát viděla, ale nikdy jsem jí nevěnovala velkou pozornost, těším se na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo závidím :-) Všude čtu na ní jen samé chvály a ódy, takže už si na ni taky brousím zuby. Ať se líbí. Budu se těšit na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je hodnocená kladně, hned se na ni více těším :)

      Vymazat
  3. Tak to si jí užij. :)) Už jsem po ní taky pokukovala, počkám si na tvojí recenzi a uvidíme... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se budu muset hodně snažit, když tolik lidí čeká na můj názor :D

      Vymazat
  4. Moc pěkný kousek :) Na knihu mám také zálusk :) Přeji hezké čtení a těším se n tvoji recenzi :) Snad mě nakopne k tomu zainvestovat a také si ji pořídit co nejdříve :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teď knížku vídám všude. :) Tak ať se ti líbí!

    OdpovědětVymazat
  6. Ať se líbí, budu se těšit na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se na knihu moc těším, i na tvoji recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak o téhle Yoli novince začínám docela vážně uvažovat.. :D Uvidíme, co na ní řekneš a pak se rozhodnu.. :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Stydím se, ale o knize slyším prvně. Možná mě omlouvá stěhování a nedostatek informací, nebyl na bytě internet, a časová tíseň.

    Jsem zvědavá na tvoji recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to novinka, není divu, že se k tobě ještě nedostala :)

      Vymazat
  10. Colleen samozřejmě znám, ale budeš se divit, o téhle knížce jsem zatím žádné větší podvědomí neměla :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to docela čerstvá novinka, asi se k tobě ještě nedostala :)

      Vymazat
  11. Colleen jsem ssi taky kooupila ale jeste se k ni nedostala. Ale pry je dobra tak snad :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)