Jsem ta dívka, která...

by - 8/02/2018



Ahoj,
prázdniny se přehouply do druhé poloviny, v Česku údajně všichni trpí nesnesitelnými horky, ale nebojte se, my tady v Londýně se docela pečeme už více než měsíc. Ale o počasí se bavit rozhodně nechci (napovídám o něm tady dost). Dnešní téma bude mnohem sebestřednější. Na programu dne jsem já.

Ale nebojte se, nejedná o chvalozpěv a podobně. Ráda bych vám nastínila, kdo vlastně jsem co se mých zájmů týče. Zdaleka se totiž nezajímám jen o knihy a čtení, jak bych možná mohl napovídat obsah a zařazení blogu. Poslední dobou se moje zájmy mění víc a víc...

Jsem ta dívka, která miluje knihy.
To se nezmění. Ke knihám mám velmi kladný vztah a pravděpodobně vždycky mít budu. Je to podle mě úžasný lidský vynález. S lítostí musím přiznat, že teď čtu mnohem méně než jsem kdysi čítávala, ale to se odvíjí od prosté skutečnosti, že mám mnohem více věcí na práci, méně času na čtení a na výběr a obsah čtiva jsem také náročnější. Nicméně po knížce vždy ráda sáhnu a neustále musím mít něco rozečteného. Taky mě moc baví psát následně recenze. Přečíst knihu a nenapsat recenzi? To nejde! :D

Jsem ta dívka, která má stále při ruce fotoaparát (a postuje na Instagram).
Focení mě hlavně v poslední době neskutečně chytlo. Jsem v této oblasti poměrně perfekcionistická. Jde mi hlavně o dokonalé zachycení okamžiku, osoby či nějakého předmětu. S aranžování věcí jsem si schopná vyhrát neskutečně dlouho. Největší peklo je pak vybírat z deseti naprosto stejných fotek. Ale úplně nejdůležitější je přidat fotku na Instagramový účet a budovat si perfektní insta profil.

Jsem ta dívka, která propadla cestování a objevování.
Absolutně. Totálně. Toto léto je zlomové. Dovolené a výlety do zahraničí jsem měla vždycky ráda. Většinou to znamenalo, že se s rodiči vykoupeme v moři. Nyní mám chuť spíš cestovat za účelem poznávání  a objevování. Tyto prázdniny jsem sice zakempila pouze v Anglii, ale na více než dva měsíce a navíc jsem už stihla poznat různé části Londýna i přímořské Eastbourne a jeho kouzelné okolí. S cestováním nehodlám skončit, už plánuji, kam se ještě podívám na konci prázdnin.


Jsem ta dívka, kterou zajímá design.
Opravdu. Hrozně moc. Ale nemám o něm skoro žádné znalosti... Představa zaměstnání jako designér interiéru, popřípadě módní designér mi přijde více než lákavá. Jenomže jak píšu, nevím o tomto oboru v praxi vůbec nic (na gymplu toto bohužel nevyučují stejně jako dalších x věcí). Utěšuji se,  že všechno se dá, když se chce...

Jsem ta dívka, kterou baví dobré jídlo a ráda experimentuje.
Ohledně jídla jsem relativně náročná a dost vybíravá. Upřednostňuji kvalitu nad kvantitou. Myslím, že na výběru potravin záleží. Zároveň mě moc baví experimentovat v kuchyni (zatím je drtivá většina jídel pro mě novinkou a experimentem). Za kuchařku se ještě zatím nepovažuji, ale to neznamená, že mě to nebaví. 

Jsem ta dívka, kterou dějepis ve škole nenudí.
Dobře, naše hodiny dějepisu jsou občas neskutečně dlouhé, až nekonečné, ale to je vina učitelky, nikoliv obsahu vykládaného předmětu. Historii miluji a považuji ji za důležitou součást dnešní společnosti. Jedno životní období jsem chtěla být archeoložkou. Preferuji starověk. Moc mě baví a zároveň je plný otázníků, které je třeba vyplnit.

Jsem ta dívka, která by ráda zachraňovala želvičky v oceánu.
Tím míním ekologii a pomoc naší planetě. Klidně si sama sebe dokážu představit jako nějakého napůl dobrodruha (ale kořínky a žížaly rozhodně jíst nebudu) v zapomenutějším koutu světa, jak bojuje za záchranu nějakého živočišného druhu, nebo třeba za vyčištění planety. Jsme hodně zodpovědní za naše chování a jeho dopad na planetu. Není mi to jedno a určitě plánuji se jednou angažovat více, pokud se naskytne příležitost.

Jsem ta dívka, kterou fascinuje kdeco.
Vlastně umění obecně. Taky móda. Záhady. Tanec (ale vůbec se mu nevěnuji). A to je možná problém, protože se cítím mírně rozpolcená ohledně mého budoucího poslání. Tím myslím vybrat si obor a zaměření na vysoké škole, mít alespoň nějakou představu o zaměstnání. Začíná mě lehce stresovat, že se blíží maturitní ročník a doba na rozhodování se příliš rychle krátí. 

Jsem ta dívka, která má blog.
A přesto vlak nejede. I přestože mám teď docela časově náročné období a na psaní musím mít vyloženě chuť, články vydávám méně, taky přestávám psát striktně o knihách a lehce unikám z knižního světa... I přesto rozhodně nechystám s blogováním skončit. Nepřipouští se. Patří to ke mně už několik let a spravovat vlastní blog by mi neskutečně chybělo.


To jsem já z hlediska zájmů a dovedností, člověk kdo sedí nad klávesnicí a stará se o obsah blogu. Naivní osmnáctiletá blondýnka (jak s oblibou uvádí jedna osoba). 
Tento článek vznikl zejména proto, abych vám nenápadně naznačila, že už se nebudu soustředit primárně na knížky, protože do popředí vystupují i jiné silné zájmy. Také si myslím, že je fajn vědět, s kým máte čest. 

Maddie
Prosím, podpořte mě na sociálních sítích. :)

FACEBOOK × INSTAGRAM × DATABÁZE KNIH

Použité fotografie jsou moje a pouze moje. Prosím, nekopírujte je.

You May Also Like

19 komentářů

  1. Myslím si, že je správné, když čtenáři alespoň něco málo vědí o autorech blogu. Vazba mezi autorem a čtenářem mi přijde bližší :)

    Moc hezky napsané:)

    Https://yourvee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po 3,5 letech působení zde, konečně :D
      Rozhodně kontakt s autorem je fajn :)

      Díky!

      Vymazat
  2. Jsem ta dívka, která má pocit, že všechny ty body v článku sedí úplně dokonale i na ni samotnou. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn článek, tohle téma by na blogu určitě nemělo chybět.
    Já bych se vešla snad do všech zmiňovaných bodů - asi až na ten dějepis, tam mě baví jen ty úplně nejstarší dějiny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kromě dějepisu a toho foťáku to na mě také docela sedí, i když já bych měla bodů mnohem více. Asi takové konkrétnější... a hodně rádoby originální. :D
    Moc pěkný článek, toto téma by na blogu vážně být mělo. Každý chce o autorovi něco vědět. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, to zní docela dobře, to mě fakt zajímá :D
      Taky si myslím :)

      Vymazat
  5. Moc pěkný článek :) V některých bodech se vážně poznávám, o některých jiných jen sním :) Třeba to cestování se letos moc nedaří, ale to se dá ještě napravit :) Hlavně tobě přeji ještě krásné léto, dívko která má blog, miluje knihy a vše ji fascinuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš ještě dost času někam vyrazit :)
      Moc, moc ti děkuji! To je krásně napsané. :)
      I ty si užívej léta ;)

      Vymazat
  6. Knížky opravdu jsou úžasná věc! S fotografováním to cítím stejně, snažím se dělat jednu fotku, protože mi přijde, že ta další už nikdy nebude taková, ale někdy to nejde a pak vybírat z pěti fotek, ve kterých poznám rozdíl jen já...:D To je dobře, že s tím nehodláš skončit, tvoje články se mi čtou moc dobře :) A není to povinnost, tak ani to o čem píšeš není povinnost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždy udělám minimálně dvě, nebo raději více a vybírat jednu je peklo :D
      Děkuji moc :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  7. Je skvelé, že napriek všetkým koníčkom a povinnostiam a cestovaniu si nájdeš čas aj na blog :-) Si šikovná osôbka a ja sa vždy teším na tvoje články. S tým dejepisom to máme podobné, teda keď sme ho na strednej mávali tak ma bavil, dokonca som z neho aj maturovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, to mě potěšilo.
      Také se chystám na maturitu z dějepisu :)

      Vymazat
  8. Skvělý článek! Mám ráda, když se autor blogu trochu otevře svým čtenářům :)
    Ve věšině bodů se i poznávám, což mi přijde neuvěřitelně fajn, když mě tvůj blog baví. A k tomu tvému dodatku - podle mě je zbytečné omezovat svůj blog na jedno téma, pokud máš tolik zájmů jako ty. Blog by měl asi něco vypovídat o tobě. A ty nemáš žádnou povinnost držet se jednoho tématu :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná proto tě můj blog baví :)
      To je sice pravda, ale dlouho jsem byla knižní blog a takové mám i čtenáře. Nevím, jak bude změna přijata.

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)