Oblečme se s Manzara.cz | Autumn / Winter edition

by - 10/16/2018



Ahoj,
dnešní článek pojednává o vskutku netradičním tématu v rámci tohoto blogu. Píšu o knihách, o filmech, o životě a cestování, sdílím svoje názory, vyplňuji tagy. Ale na módu byste zde nenarazili. Na druhou stranu nikdo nechodí nahý, každý má svůj více či méně nápadný styl. Navíc jsem se o fashion svět začala v poslední době zajímat maličko více v souvislosti s mými prvními fotomodelingovými zkušenostmi.



Hned na úvod otevřeně přiznávám, že tento článek vznikl také ve spolupráci s e-shopem Manzara.cz, kde najdete široký výběr oblečení pro dámy, ale i pány. Já jsem si zkusila právě z jejich kousků vybrat takové, které mi nejvíce padly do oka.

Manzara Fashion

Co se barev týče, preferuji především královskou (tmavou) modř, šedou, černou, khaki. Tyto barvy naprosto vedou. Méně často ještě sáhnu také po různých odstínech světle modré, nebo fialkové a vínové. Nebráním se však žádné barvě, jenom nemám ráda příliš pestré vzory a kombinace, moc krajek a volánků. Vsázím raději na jednodušší, klidnější styl. 

1. Trička alá Manzara


   

Více kousků zde.

Ve výběru triček e-shop nabízí spíše halenky a body, než klasická trička. To sice není můj obvyklý styl, ale po chvíli prohlížení jsem vybrala hned čtyři kousků, které mě naprosto okouzlily. Look s odhalenými rameny se mi líbí, dodá totiž každé ženě jemnost a příjemně ozvláštní celý outfit. Na druhém obrázku naprosto miluji véčkový výstřih lemovaný volánky. Jelikož je provedení v bílé barvě, působí halenka decentně a zároveň luxusně. A u poslední fotky naopak nemohu odtrhnout pohled od chytře a nápaditě střižených rukávů, které spolehlivě zeštíhlí vaše paže.

2. Kalhoty alá Manzara

   

Více kousků zde.

Co se týče kalhot a džín, v Manzaře najdete široký a uspokojivý výběr obou. Klasické modré džíny jsou základem, já ráda sáhnu po takových, které jsou ozvláštněné různými průstřihy. Zároveň by v šatníku neměly chybět ani univerzální černé, které doplní každý outfit. Ale jsem velkou milovnicí i volnějších kalhot. Pokud mají zavazování v pase, je to jenom lepší. Z nabídky jsem si vybrala černobílé s podélnými proužky, jež efektně prodlouží a zeštíhlí nohy, a také jedny kalhoty v barvě khaki s roztomilými, ale elegantními mašlemi na konci nohavic.

4. Svetry alá Manzara


    

Více kousků zde.

Svetry jsou úplně top! Zejména na podzim a v zimě je jistě hojně využijete. Základem je rozhodně jeden volný, může být klidně delší, to přijde vhod. Dále mi do oka padlo i černé sako, které můžete použít pro formální i neformální akce. Růžový kousek jsem sem přidala, protože jsem nedokázala odolat hravému výstřihu na zádech. Od zimy vám asi moc nepomůže, vypadá ale opravdu módně. A kostkovaný kardigan v sobě zase ukrývá svěží nadčasovost.

5. Bundy alá Manzara

   

Více kousků zde.

Bundy jsou aktuálním tématem, zejména zimní bundy by se měly postupně ocitat v šatníku každé z nás. Manzara naštěstí nabízí nepřeberné množství všech střihů, barev a velikostí, pro mě se největšími favority staly tyto čtyři kousky. Kožíšek přijde vždycky vhod, obě bundy mají trochu odlišný střih a obě se mi líbí. Sako se rafinovaným a nápadným zapínáním v tmavě modré barvě jsem také nepřešla bez povšimnutí, to samé mohu napsat o hnědé bundě s nášivkami, které rozhodně každému padne do oka a vypadá neuvěřitelně stylově. 

6. Boty alá Manzara

    

Více kousků zde.

Šněrovací, uzavřené boty s podpatky jsou pro mě naprostým must-have, ačkoliv občas se na nich skoro přerazím, protože chůze na podpatcích stále ještě nepatří mezi mé nejsilnější stránky. Semišové modré tenisky nabízí mnohem více komfortu, navíc vypadají opravdu dobře. Alespoň jeden pár kozaček nesmí chybět, skvěle se hodí k šatům nebo sukním, nebo když zkrátka přijdou mrazy. A poslední jsou růžové tenisky s vysokou podrážkou, z nichž pohodlí přímo sálá.

Máme trička, svetry, kalhoty, bundy i boty. Já myslím, že módy bylo pro dnešek dost, o dalších kouscích třeba v jiném, budoucím článku. Nebo se stránky e-shopu Manzara.cz podívejte sami. V tomto období nejvýhodněji pořídíte právě zimní bundy, protože sezóna už se podezřele rychle blíží. Já moc děkuji na nabídku a možnost spolupráce.

Manzara Fashion

Jaký styl preferujete vy? Jaký vztah máte k módě? 


Maddie
Prosím, podpořte mě na sociálních sítích. :)


You May Also Like

10 komentářů

  1. Zajímavý článek. :) Máš pravdu, ramena opravdu jakmile je holky odhalí, mají takovou tu ženskost na pohled. Já tedy khaki vůbec nemusím, protože se mi ta barva hodně rychle okoukala a přijde mi taková nezajímavá, ale ty kalhoty jsou poměrně pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavý článok a niektoré veci vyzerajú skvelo.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  3. Módu ráda sleduju, ráda nosím nějaké módní kousky, ale hlavně se řídím tím, co se mi líbí a ne že je to právě v módě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také samozřejmě, trendy mi mohou dát inspiraci, ale vždy vybírám podle sebe :)

      Vymazat
  4. Zajímavý inspirativní článek :) NaManzaru už jsem koukala, mají tam pěkné věcičky :) Kdo ví možná neodolám a pořídím si bundu na zimu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Skoro už se blíží Vánoce, takže nějaký dáreček třeba? :D

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)