Čas se posunout

by - 3/15/2020


Ahoj,
tento článek nebude dlouhý, zato relativně důležitý. Ukončuji činnost na tomto blogu a stěhuji se jinam. Wallet of Infinity existuje už od ledna 2015, tedy více než pět let, obsahuje značnou část mého života, nejbouřlivější léta vývoje. Od svých patnáctin jsem se já, moje zájmy a směr, jímž chci svoji tvorbu vést, značně posunuly, proto chci začíst tzv. s čistým štítem a sjednotit styl a obsah článků.
Hey!
this article is not long but relatively important. I'm shutting down this blog and moving away. Wallet of Infinity has existed since January 2015, more than five years, so it contains much of my life, it sums up the most turbulent years of my personal development. Since I was fifteen, I, my interests and the direction in which I want to lead my blog, changed. So I want to start again and unify the style and content of articles.


Co to znamená v praxi? What does it then?
Tento blog zůstane nedotčený, ale ztichne a já budu publikovat na nové adrese. Nový blog vypadá vizuálně zcela totožně, dokonce jsem na něj převedla i některé novější články z Wallet of Infinity. Jméno se změní.
This blog will remain untouched but will be silent and I will publish on the new website. The new blog looks visually identical, I even transferred some newer articles from Wallet of Infinity. The name will change.


Také Instagram projde změnou jména (pravděpodobně maddieandherstuff) a úpravou obsahu (což už jsem částečně započala). Odkaz najdete na novém blogu. 
Also, Instagram will go through some changes - the name (most likely maddieandherstuff) and the content (which I have already partially started). You can find a link on the new blog.

Děkuji za dosavadní přízeň an aktivitu. A taky vzhledem k aktuálním událostem - prosím zůstaňte v bezpečí a v klidu, není třeba panikařit. :)
Thank you for your favor and activity so far. And also relating to current events - please stay safe and calm, no reason to panic. :)

Maddie
Prosím, podpořte mě a sociálních sítích. :)


Image sources: canva.com

You May Also Like

5 komentářů

  1. phew, myslel jsem si, že se vzdáváš blogů úplně - určitě by ses podíval na tento nový blog ☺
    pozdravy
    Lili

    OdpovědětVymazat
  2. Zprvu mě název trošku vylekal, myslela jsem si, že úplně končíš. Ale takhle se stěhuješ na jinou adresu. Jsem ráda, mám hodně ráda tvoje články. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ať se Ti na nové adrese daří a přeji mnoho úspěchů a pravidelných čtenářu! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Vey nice article and it has lots of information and proper way of explaining the content .Learn more aboutpower bi training and many more informative courses inside

    OdpovědětVymazat
  5. This article is full of informative and knowledgeable courses to know more get into Digital Marketing Course and and expand your knowledge.

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)