TAG: The Courtship Book Tag

by - 6/23/2015


Ahoj, jelikož se mi na účtu začínají nebezpečně hromadit nesplněné nominace na TAGy, dospěla jsem k názoru, že je nejvyšší čas se do nich pustit a postupně je zveřejňovat na blog. Ostatně tady už dlouho žádný TAG nebyl, takže vás snad tím neunudím k smrti.

Na tento mě nominovala skvělá blogerka Zašitá v knihách. Děkuji!

1. Fáze - Prvotní přitažlivost

Knížka, kterou sis koupila kvůli krásné obálce.

- Tady jednoznačně vyhrávají Pod nekonečnou oblohou a Cesta věčnou modří. Obálky jsou boží! Akorát by to chtělo ještě třetí díl (tak málo stačí ke spokojenosti)!

2. Fáze - První dojem

Knížka, která tě dostala svou anotací.

- Monument 14. Anotace zní děsivě, beznadějně a zároveň nutí člověka k otázkám. A četbě.

Tvá matka na tebe křičí, že nestihneš autobus. Vidí, jak se blíží ulicí. Nezastavíš se a neobejmeš ji, neřekneš jí, že ji máš rád. Nepoděkuješ jí, že je hodná, laskavá a trpělivá máma. Jistě že ne – jen seběhneš schody a utíkáš na roh ulice.


Kdybys ale věděl, že je to naposled, co mámu vidíš, nejspíš by sis přál, aby ses zastavil a všechny ty věci udělal. Možná i za cenu, že by ti autobus ujel.

Ale autobus se už blížil, tak jsem se rozběhl.

Čtrnáct dětí. Jeden supermarket. A milion věcí, které nabraly špatný směr....



3. Fáze - Sladké řeči
Knížka, která tě dostala díky stylu, kterým je napsána.

- Volba padla na sérii Chaos, kterou jsem sice ještě nečetla, nicméně jsem si knížky už prohlížela a styl psaní je přinejmenším velice zajímavý.

4. Fáze - První rande

První díl série, který tě přiměl koupit si zbytek.

- Dědička. Až na to, že ta je půjčená z knihovny a zbylé dva díly jsem si dokoupila sama.

5. Fáze - Pozdní noční hovory

Knížka, která tě přiměla zůstat vzhůru celou noc.

- Smím vybrat i ebook? Protože v tomto případě je to Kořist, kterou mám pouze na čtečce, nicméně kvůli ní jsem šla tehdy spát opravdu pozdě. Nemohla jsem přestat číst, div jsem knihu nepřečetla celou. Byla jsem ale pak už hooodně unavená.

6. Fáze - Vždycky v mé mysli
Knížka, o které jsi nemohl přestat přemýšlet.

- Opět Kořist. Ono to totiž vůbec nešlo! Já byla tak šokovaná, překvapená a zmatená, že jsem o knize přemýšlela snad ještě týden.

7. Fáze - Fyzické sblížení
Knížka, která tě zaujala tím, jaká je na omak.

 - Bílý kůň. Jeho obálka je podivně měkoučká a heboučká, jako kdyby byla potažená nějaký semišem či co. Já vím, zní to divně, ale s takovým typem obálky jsem se ještě nikdy nesetkala.

8. Fáze - Setkání s rodiči
Knížka, kterou bys doporučil rodině a známým.

- Moc nevím, co by se třeba rodičům líbilo z mé knihovničky. Nicméně doporučila bych jim třeba Chatrč, přijde mi jako seriózní četba, která může zaujmout i dospělé.





9. Fáze - Přemýšlení nad budoucností
Knížka nebo série, u které si jsi jistý, že ji budeš číst ještě mnohokrát.

- Ráda se vrátím k Pasti od Andrewa Fukudy.

10. Fáze - Sdílej lásku!
Koho do TAGu označuješ?

- Moji drazí koloušci, nominuji Malá Dominika, Scribbler, Casion, Viscovim a nakonec LittleMoose. Doufám, že se s The courtship book TAG poperete dobře :)

You May Also Like

20 komentářů

  1. Tenhle tag jsem teď někde četla a moc se mi líbil. :) Máš skvělé odpovědi. Knížky od Andrewa Fukudy jsem si taky moc oblíbila, stejně jako Pod nekonečnou oblohou. Díky za nominaci. :) Už se těším, jak ho budu vyplňovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrew Fukuda je prostě skvělý spisovatel! A já se těším na tvoje odpovědi :)

      Vymazat
  2. Wau, tak tohle by tedy pro mě byl dost těžký tag, ale tobě se povedl a děkuji, aspoň mám zase nějakou inspiraci, co číst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ho také vyplníš, když jsi nominovaná :) Pokud ne, samozřejmě se zlobit nebudu :)

      Vymazat
  3. Moc pěkný tag :-) Zároveň i inspirace na novou knížku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Toto je skvelý tag, lebo sa v ňom dá spomenúť veľmi veľa kníh. Určite ho vyplním, možno už koncom týždňa :)
    Obálky kníh Pod nekonečnou oblohou a zbytku série sú fakt pekné (a lesklé). Monument 14 aj mňa zaujal svojou anotáciou, ale skôr preto, že som ako dieťa chcela bývať v obchodnom dome a nakoniec sa mi aj páčilo, ako sa tam zabývali a závidela som tým deckám bunker (rozhodne som im nezávidela apokalypsu alebo čo to malo byť). Inak som sa dozvedela o mnohých nových knihách a som rada :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujímavý tag, ešte som ho nevidela, som rada, že som ho prečítala :-) Väčšinu kníh síce nepoznám, ale to nevadí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek :D Tenhle tag jsem také vyplňovala a některé otázky mi daly dost zabrat :D. Všechny knihy kromě Chaosu (na který se mi práší v knihovně) a Bílého koně (toho si pro změnu chci koupit) jsem četla. Koukám, že Kořist tě oslovila asi nejvíc, co? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Anotace Monumentu mě teda dost usadila do židle o.O Je to fakt super o.O Tenhle TAG jsem osobně ještě nedělala a u tebe ho vidím všeho všudy poprvé :) Kořist, jooo, tu mám v knižním provedení a taky jsem se nemohla odtrhnout. Počkej na třetí díl, pokud jsi ho ještě nečetla, taky maso :D Suprově zpracováno :)
    - Eliza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela ráda bych si pořídila i zbylé díly Monumentu :3 Třetí díly už jsem četla, někdy tady je i recenze :D A souhlas, bylo to maso! :)

      Vymazat
  8. Tenhle TAG je hodně zajímavý.. doufám, že mě taky někdo někdy nominuje :D Některé knihy znám, některé jsem i četla, ale zmínila jsi i pár titulů, o kterých jsem nikdy neslyšela...:D
    Jinak, Chaos? To je ta trilogie od Patricka Nesse, Hlas nože a tak, nebo si to s něčím pletu? První díl tohohle mám doma už tak půl roku, ale zatím jsem z toho přečetla jen asi dvě tři kapitoly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, promiň.. Zase jsem nechtěla nominovat celou armádu blogerů, ačkoliv jsem výběr měla opravdu těžký. :)
      Hm, myslím, že máme na mysli stejnou sérii. Ale to mě neděs! Doufám, že mě se tedy bude líbit víc :)

      Vymazat
  9. Pár zminenych knih jsem si nedavno chtela stahnout do tabletu ke cteni, ale zatim jsem se k tomu nedokopala. Super tag!

    OdpovědětVymazat
  10. Většinu knih jsem ještě vůbec neviděla. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Knihy od Rossi mají nádherné obálky, to musím uznat :))
    Od Fukudy jsem četla jen první díl, asi bych mohla pohnout, že? :DD

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)