A to Z reading challenge

by - 2/26/2017

Ahoj,
u Marky jsem narazila na tuto knižní výzvu a nebyla bych to já, kdybych se okamžitě nerozhodla, že se také zapojím. Sice už mám rozdělané jiné dvě čtenářské výzvy, jenomže nemohu vynechat ani A to Z reading challenge. Opravdu nevím, jak je všechny zvládnu, ale nějak to jít musí. :)

Výzva je založená na použití abecedy. Ke splnění stačí během roku přečíst knížky s názvem začínajícím na každé písmeno. Já jsem se rozhodla pro anglickou verzi bez háčků a čárek, byť budu číst převážně v češtině. Problém pravděpodobně nastane v případech písmenek jako Q, W, X nebo Y, protože tady je výběr značně omezený. To možná budu muset zkusit nějakou anglickou knihu...
Článek budu pochopitelně pravidelně aktualizovat a věřím, že se mi výzva podaří splnit celá.

A Ada a myší strašidlo (Chris Riddell)
B
C Caraval (Stephanie Garber)
D Dreamologie (Lucy Keating)
E
F Feralové: Černý roj útočí (Jacob Grey)
G Geek girl (Holly Smale)
H
I
J
K Krycí jméno E219 (Terry Shaft)
L Láska v prachu hvězd (Krystal Shuterland)
M Možná jednou (Colleen Hoover)
N Napůl ztracený (Sally Green)
O Osudy a běsy (Lauren Groff)
P Prach (Hugh Howey)
Q
R
S Stačí jen chtít (Joelle Charbonneau)
T Temná hmota (Blake Crouch)
U
V
W Winter (Marissa Meyer)
X
Y
Z Zlo (Ben Sanders)

Pokud vás A to Z reading challenge také zaujala, určitě se zapojte :)

You May Also Like

20 komentářů

  1. To vypadá dost zajímavě, nejradši bych se do ní taky pustila, ale do anglických knížek se mi moc pouštět nechce. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že ses rozhodla zapojit :) A držím palce!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to dobře.. :D Držím palce! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To jsi odvážná. Já bych asi nebyla schopná najít ke každému písmenku knihu, kterou bych si chtěla přečíst. A jak píšeš, takové Q, to by byl opravdu oříšek. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Výzva vyzerá skutočne dobre a zaujala ma :-) Zatiaľ mám iba výzvu v počte prečítaných kníh, takže možno sa zapojím aj do tejto :D Síce je už február, ale to nevadí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem se s touhle výzvou setkala a vypadá slibně, i když já si na ni letos nejspíš netroufám. Nicméně tobě budu držet palce a kdoví, možná se k tobě napřesrok přidám :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  7. Ty se nudíš, že :D Já minulo rok npřečetla nic na K, jako vůbec a ted jsem se na to raději vykašlala :D

    OdpovědětVymazat
  8. Loni v létě jsem si něco podobného pro sebe taky připravila, ale nakonec jsem splnila jen asi šest knih z výběru (určila jsem si knihy dopředu). Věřím, že tobě se povede lépe, měj se moc hezky, Majdi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Verča Nováková: Já jsem si výzvu poupravila na české, takže můžeš taky! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Marky: Já jsem ráda, že jsem se díky tobě o výzvě dozvěděla :)

    OdpovědětVymazat
  11. Emma J.: Zrovna na Q už jsem koukala a nějaké knihy začínající na to písmenko dokonce existují! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Casion: Nikdy není pozdě! Nebo minimálně v únoru ještě určitě ne :D

    OdpovědětVymazat
  13. Lory Humble: Když to nevyšlo letos, příští rok určitě ano. Budu se těšit :)

    OdpovědětVymazat
  14. Bilbovy knihy: Budeš se divit, ale vážně ne :D Občas nevím, kde mi hlava stojí, ale je třeba udržovat stálé tempo :D

    OdpovědětVymazat
  15. Hanka the bookworm : Já se sice vždycky upíšu hned do několika výzev, ale s plnění už to zase tak slavné není :p

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)