1. kontrola Affs na novém blogu

by - 2/18/2015



Ahoj, nechci vás nijak zdržovat, už podle názvu vás asi došlo, o co tu půjde. Já vím, je to spíš taková nepříjemná záležitost, většina by se bez toho obešla, myslela jsem si, že já taky, ale ukázalo se, že spíš ne. Mám totiž strašný zmatek ve svém seznamu spřátelených blogů. S některými jsem spřízněná už docela dlouho, někteří jsou naopak zase novějšího data, prostě se to všelijak kombinuje a je to moc složité. Některé blogy zejí prázdnotou, po aktivitě jakéhokoliv typu ani závan a já nevím, jestli s blogováním už definitivně sekli či si snad dávají dlouhou pauzu?
Někteří extrémisté sice fungují, ale výhradně jen na svém blogu a na ten můj zavítali možná naposledy za krále Artuše. Jelikož já pravidelně obíhám všechny blogy, které mám v seznamu, docela mě štve, že někteří mě i nadále vesele ignorují.


A proto došlo na kontrolu Affs. Bohužel. Moc si potřebuju protřídit seznam a aby nedošlo k žádným problémům ohledně toho, že si mažu, jak se mi zlíbí, chci se nejdřív zeptat vás, jestli vůbec máte chuť i nadále zůstávat ve mých spřátelených blozích, (což mimochodem obnáší jednou týdně navštěvovat můj blog a zanechávat za sebou přinejmenším komentář, kdyby ještě pořád někdo tápal). Jestli se na to necítíte, tak ok. :)

Pokud jste pořád stále i po mém kousavém proslovu přeci jenom ochotni setrvat na svém čestném místečku v seznamu, napište prosím do komentáře následující:

- přezdívku
- adresu blogu
- chcete zůstat / nechcete zůstat <- tady bych prosila o vysvětlení, velmi děkuju

Pozor! Neplatí pro blogy, se kterými jsem se spřátelila tento týden. Zapsat se klidně mohou, ale já s nimi počítám i bez toho :)

No, to je asi vše.
Jenom bych se s vámi ještě chtěla podělit o jednu skvělou informaci. 12.2. tomu byl přesně měsíc, co oficiálně existuji na tomto novém blogu. Ukázalo se, že se v bloggeru začínám docela zabydlovat a už celkem ovládám všechny příslušné části správy blogu, což mi ještě před měsícem přišlo hodně neuvěřitelné. Ještě neuvěřitelnější je ovšem počet návštěv. Na počítadle se ukazuje hodnota okolo 1850. Překonali jste moje největší očekávání, moji drazí. Jste prostě úžasní! Doufám, že se vám bude můj blog líbit i nadále.

A kdyby jste měli nějaký tip na vylepšení, nějakou připomínku nebo tak, určitě napište do komentářů, nebo na můj e - mail (majda.fiedlerova@gmail.com)

Mimochodem kontrola probíhá od dneška 18.2. až do 20.3. 2015

Doufám, že to všichni stihnete :)

You May Also Like

31 komentářů

  1. Tina
    http://tales-from-my-head.webnode.cz
    Jasně, že chci ZŮSTAT!!! :D Tvůj blog se mi líbí. Tvoje recenze jsou super, a neplánuju přestat tě sledovat na blogu :D

    OdpovědětVymazat
  2. CherryPie
    foreveroptimistic.blog.cz
    Jasně,že ano. Teď jsem si sice dala jen kraťoučkou pauzu od psaní,ale blogy furt obíhám a tvůj blog je v TOPku :D Máš bezva blog.

    A blahopřeju k tomu měsíci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, děkuju, to vážně moc potěší :) Hned si tě jdu zapsat :)

      Vymazat
  3. Callia
    promise-hope.blog.cz
    Jasně, že chci zůstat. :) Vím, že jsem v poslední době nic nekomentovala a za to se omlouvám. :/ Ale já jaksi... Prostě moc nečtu recenze, takže se snažím komentovat hlavně články, které nejsou recenzemi. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že ne všechny baví recenze, takže se to snažím nějak prostřídávat, i když těch recenzí je tady fakt mraky :D Pokusím se s tím něco udělat, zas nechci čistě jen recenzní blog :)
      A jsem ráda, že chceš zůstat :)

      Vymazat
  4. Ja jen tak občas přijdu ano? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ty jsi výjimečný případ, můžeš si chodit, jak chceš :D

      Vymazat
    2. No tak to je teda pocta! :D ale pokud budeš mít chuť, víš kde ,,Mě" máš hledat :D (http://svet-z-pismen.blogspot.cz/)

      Vymazat
    3. Už jsem si tě normálně zapsala do Affs :)

      Vymazat
  5. Zoey
    my-best-storie.blog.cz
    Chci zůstat a teď jsem se HODNĚ DLOUHO neozvala, ale nemám čas :( :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás byly tenhle týden jarní prázdniny, takže já měla času dost :D Chápu :) A jsem ráda, že chceš zůstat

      Vymazat
  6. Casion
    my-fantasydream.blog.cz
    Chcem zostať a pre istotu sa zapisujem, aj keď patrím k novším SB (Affs), ale istota je istota :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, počítala bych s tebou i tak, ale je fajn, že jsise taky zapsala :)

      Vymazat
  7. Ivy
    bo-okworm.blog.cz
    Chci zůstat, naprosto chápu kontrolu, a je mi jasný, že je to kvůli typům jako já. Jo, jsem hroznej lempl, někdy se za to stydím, ale když toho je hodně jde prostě blogování stranou. Polepším se ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi se budeš divit, ale zrovna tebe jsem při svém nadávání o kus výš na mysli neměla, věř, existují horší případy než ty :D jsem ráda, že zůstáváš :)

      Vymazat
  8. Eliza
    eliza-stories.blog.cz
    Chci zůstat, protože tvůj blog je super, i když mám občas problémy s obíháním vzhledem ke škole a občasné nechuti celkově k blogu, když není nálada :/ Doufám, že budu moct zůstat a těším se na další tvoje články ;)
    - Eliza (na Googlu mám prostě retardovanou přezdívku, ale jsem to já xD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se na svoje dalši články taky těším, doufám, že nějaké budou :D Náhodou se mi tvoje přezdívka líbí :D Zůstat určitě můžeš, tvůj blog mám moc ráda :)

      Vymazat
  9. Laura K.
    d-l-o-g.blogspot.com
    Oh jasné, že hej. Jemin máš skoro rovnaké názory akko ja a rovnako popletenú hlavu geekovskými somarinami :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to tak bude, prostě geek girls :D Super, že zůstáváš :)

      Vymazat
  10. Ahoj, asi nene. :) Jsem ráda, že jsi se ozvala, já se dneska večer chystám obíhat, celý týden jsem jaksi neměla čas, byla jsem na brigádě, a předtím byl strašný shon ve škole, ale teď už by to snad mělo být lepší. :)

    Jo, taky mě to štve. Já už jsem se na kontroly vykašlala, a mažu si to sama. Omlouvá se za svou "ignoraci", ale já za to fakt nemůžu!!! :( Ale my už jsme se tak trošku domlouvaly, tak snad ti to až ta nevadí... A pokud ano, klidně řekni. ;)

    Kate
    http://kates-fantasyworld.blog.cz/
    Jasně, že chci, mě se tvůj blo i články moc líbí. :)

    Jsem ráda, že už ses sžila s nastavením. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super :) Však to já chápu, u nás ve škole je to taky někdy pořádně o tlamičku, ale u koho ne? A k tomu ještě brigáda...

      Domlouvaly jsme se, o tom vím :) Problémem je, že já jsem v těchhle věcech strašně tolerantní, sice říkám, že každého, kdo už tu měsíc nebyl, smažu, ale málokdy se k tomu odhodlám (neboť většina se tady do té doby ukáže, teď mluvím jen o pár jedincích). Říkám si, že určitě má nějaké své důvody, co když tohle, co když támhleto... A nevymažu je, i když tu nebyl už x týdnů. Samozřejmě u některých lidí vím, že se sice nestaví pravidelně, ale když už se tu objeví, tak si přečtou víc článků a okomentují. To mi nijak nevadí.

      No... takže ve zkratce doufám, že se mi kontrolou povede aspoň trochu seznam protřídit s dobrým svědomím, že jsem nikoho nevyhodila za jeho zády, ale po jeho vůli. :D

      Vymazat
  11. - Kačíí
    - vampyrskaakademiebloodlines.blog.cz
    - Rozhodně chci zůstat, vím že ted asi poslední tři týdny jsem na blog kašlala, ale byla doba kdy jsem prostě nechtěla nic psát ani číst články, ale už jsem zpátky a vše napravím, tak doufám, že budu moci zůstat ve spřátelených blozích, na tvém blogu se mi líbí úplně vše, nekecám, máš prostě články které mají hlavu a patu a dokážeš všechno tak hezky zopracovat, aby to dávalo smysl, tvůj blog patří k mým hodně oblíbeným:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, vůbec se nemusíš stresovat kvůli třem týdnů, občas prostě není chuť psát. To postihne myslím každého blogera, ani já nebudu výjimkou, takže kvůli tomu rozhodně nevyhazuju z affs, zvlášť pokud se jedná o obvykle tak aktivního človíčka jako jsi ty ;) Upřímně, existují mnohem větší flákači než ty :D A moc děkuju, vážím si toho, že se ti můj blog tak líbí :)

      Vymazat
  12. Urcite chci zustat.nja teda na svemblogu zadne kontroly neprovadim,pokud vidim,ze neni aktivni napisu jednou na blog a pote uz mazu.
    Dendy
    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Nemesis Moriko
    http://mylittlebookinfinity.blogspot.cz
    moc ráda bych zůstala.. vím, že nějak nekomentuju, ale pokusím se to napravit :) Já třeba na blogu nechala "oblíbené stránky" ale affs jsem si zrušila, jelikož jsem nebyla schopná pravidelně obíhat.. ostatní blogy projíždím většinou v mobilu a tam se mi komenty píšou blbě a na notebooku pak na to zapomenu... O.O :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že chceš zůstat :) Neboj, to já taky často zapomínám na všelijaké věci :D

      Vymazat
  14. Julča
    http://fantasy-maniak.blog.cz/
    Chci zůstat :) Promiň, nějak jsem tu kontrolu přehlédla, ale zůstat chci.. Určitě chci nadále zůstat v affs :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě máš šest dní rezervu do konce kontroly, takže naprosto v pohodě :D

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)