Dopis z lásky

by - 2/19/2015

Tak jo, jde o milostný dopis, prazvláštní, ale zajímavý domácí úkol od naší úžasné češtinářky. Přesto se mi nějak příčilo nazvat to přímo milostným dopisem, dopis z lásky mi přijde lepší varianta pro nadpis. Jak už jsem psala, šlo o domácí úkol, a tak jsem si řekla, že se toho zhostím se ctí a hrdostí. Měli jsme napsat dopis jakoby sami sobě. Prostě jsem napsala takový milostný dopis, jaký bych já ocenila, z jakého bych nedostala mrtvici, jaký bych i někdy možná chtěla. 


Nakonec mé dílo bylo kupodivu doceněno, učitelce se líbilo, třídě také, tak proč ho tady nezveřejnit?


Ahoj,
Doufám, že Tě neruším, což bych strašně nerad. Pokud ovšem ano, moc se omlouvám, ale vlastně k tomu mám důvod
Takže… Pořádně se nadechni a čti, prosím, dál. Až do konce. Možná Ti to pak přijde směšné, ale aspoň si to přečti. Zkus mě pochopit. Dej mi šanci.
Vůbec nevím kde začít. Zkusím to odsud. Vídáme se už poměrně dlouho. Občas prohodíme pár slov i vět. Příležitostně máme stejnou cestu. Vlastně… Dovolil bych si tvrdit, že jsme kamarádi. Tobě, předpokládám, takový vztah stačí. Mně asi úplně ne.
Proč to tady vlastně okecávám? Měl bych se asi konečně dostat k tomu důležitému.
Rád bych, aby se mezi námi vyvinul nějaký vztah. Tedy jako… Však víš, jak to myslím. Proč? Jednoduše se mi moc líbíš (nekruť očima, myslím to vážně). Nebudu tady rozvádět důvody. Prostě to ber jako fakt.
Můžeš to brát třeba jako vyznání lásky. Jen chci, aby to věděla.
Mohli bychom se někdy, prosím, setkat a nějak si všechno vyjasnit? Prosím o jakoukoliv zpětnou vazbu, ať vím, že sis toto přečetla. Děkuji

S přáním pěkného dne
Tvůj… však - ty – víš – kdo
(a ne, nejsem Voldemort)

You May Also Like

12 komentářů

  1. Uuuu,to je tak rozstimilé :) je ti napsaný tskovým zvláštním stylem,ale mě se moc líbí.
    My s kámoškou jsme si dělali legraci a složili jsme nějaké blbosti xD

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, to je sladký ♥ :D Mně se to líbí. Přijde mi to, že jsi to vzala z dobrého úhlu. Takového originálního :D Navíc je to celé takové přirozené, žádné ohrané slaďárny, ale takové pěkné :) Myslím, že se ti to strašně povedlo, není divu, že i učitelce se to líbilo. Super práce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si na slaďárnu moc nepotrpím, takže bych asi ničeho takového schopná nebyla :D Prostě jsem to napsala tak, jak bych to asi chtěla dostat. Někdy, možná, pokud vůbec :D Díky moc :)

      Vymazat
  3. Páči sa mi, že je to milé a nie presladené, ako obvykle podobné vyznania bývajú a potom vyznievajú ako klišé. Zdá sa mi, že ta máš jednu chybičku alebo skôr preklep - Jen chci, aby to věděla. - tuším, tam má byť abys to věděla, ale nie som expert na češtinu iba podotýkam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ou, děkuju velmi za tvoje upozornění! Toho jsem si vůbec nevšimla. :( Hned to jdu opravit, vážně moc díky, že ses ozvala :)

      Vymazat
  4. Pěkné, stručné a bez zbytečných okecávek, za které by si mě např. chlapec nezískal :D možná to bude tím, že nejsem zrovna romantička, ale mně by toto úplně stačilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky nejsem zrovna romatický typ, což se v tom dopise dost projevuje :)

      Vymazat
  5. Wau, je to krásný :) Taky bych chtěla takový úkoly z češtiny :D
    - Eliza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naše učitelka má vždycky nějaký trochu šílený nápad, nad kterým si lámu hlavu celou věčnost, ale nakonec je to super :D

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)