Unboxing #1

by - 2/28/2015





Ahoj,
je to tak. I já přicházím se svým prvním rozbalovacím článkem Unboxingem. Vždycky mě strašně bavilo číst a prohlížet si rozbalovačky ostatní blogerů, a když mi teď došla moje první recenzní kniha, řekla jsem si, že vás přece nemohu o rozbalování ošidit. Jednalo se totiž o velmi zajímavou činnost už jenom z důvodu, že jsme na to byly s kamarádkou dvě :D Víc její roli v celém rozbalování balíčku se dozvíte později. ;)






Takže to je on, balíček obsahují recenzní výtisk. A na něm leží smrtonosný nástroj, jímž hodlám balík vykuchat.


Už jsme pronikly první vrstvou.
Aneb obálka vzdala urputný boj se zuřivými nůžkami.


Začíná někdo tušit, o jakou knížku se jedná? Mě osobně v tuhle chvíli překvapila velikost formátu. Nečekala jsem, že knížka bude takhle velká. Ale nevadí.


A v tu ránu bylo na chvíli na knihu zapomenuto, protože naši pozornost přilákala bublinková fólie. Taky zbožňujete praskání těch mrňavých potvůrek? :D


Tak už vás nebudu napínat. Jedná se o knížku Legendy Alfů: Spravedlivý hněv, recenzní výtisk od dobre-knihy.cz Tímto chci zároveň vyjádřit poděkování za zaslanou knihu. Jsem na knížku upřímně zvědavá.

 

A takhle kniha vypadá uvnitř a bez přebalu. :)

Takže chcete vědět, jakou roli v tom všem sehrála moje kamarádka warca? Chtěla bych jí totiž poděkovat za pomoc při rozbalování, která nebyla tak úplně nezištná, neboť jsem přišla o nejméně půlku bublinkové fólie. (Ta další půlka putovala do rukou mých mladších bráchů). Asi si příště napíšu o vrstvu fólie navíc, abych z toho taky něco měla.
Kdyby to někoho zajímalo, tak po rozbalování na podlaze zůstal slušný nepořádek. Fotku raději přidávat nebudu... :D


Jinak bych se ještě chtěla pochlubit s recenzní e-knihou, která mi nedávno zaslali z knihcentrum.cz

A co říkáte na knihu a e-knihu vy? Četli jste?

You May Also Like

19 komentářů

  1. Pěkný unboxing! Ani jednu z knih jsem nečetla, ale na Soumrak civilizace mám zálusk už dlouho... Přemýšlím, že si o ní Knihcentru taky napíšu... Ale uvidíme ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Soumrak civilizace si určitě napiš! Už jsem ho dočetla a jsem vážně nadšená a šokovaná. Prostě je to dobrá kniha :)

      Vymazat
  2. Knihu síce nepoznám, má však zaujímavú obálku a dúfam, že sa ti bude páčiť :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty knihy vypadají zajímavě :)
    aasjjj,já tak miluju tu fólii :D

    OdpovědětVymazat
  4. Spravedlivý hněv se chystám přečíst =)
    http://ggeek.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem o něm netušila do té doby, než jsem si ho vybrala jako recenzní výtisk. A zatím se čte dobře :)

      Vymazat
  5. Tu knížku si pak půjčím, ju? :D Bylo to bezva, těším se na další várku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevím, jestli se ti bude knížka zrovna líbit, ale půjčit ti ji můžu :D To bysme mohly natočit třeba video, co? :D

      Vymazat
    2. Jako při předávání, nebo příště při trhání? :D

      Vymazat
    3. No, můžem zkusit oboje, ale myslela jsem spíš při rozbalování :D

      Vymazat
    4. Dobře, dobře :D Nemůžu se dočkat dalších kuličééék :D

      Vymazat
  6. Na knihu Soumrak civilizace se chystám, ale knih je tolik, že ani nevím na jakou se vrhnout dřív.
    Taky jsem si říkala, že unboxing by nebyl špatněj typ článků, ale tuhle sobotu jsem si byla vyzvednou knihy a ani ne pár kroků od zásilkovny jsem všechno musela prošmejdit a nevydržela jsem to až domů. No, neva... třeba přístě :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já prožívala hotová muka, protože jsem musela vydržet cca 20 hodin od vyzvednutí balíčku nerozbalit ho, protože kamarádka chtěla být u toho. Ještě, se je to v podstatě sousedka :D a určitě se na tvé unboxingy těším :)

      Vymazat
  7. Máš stejnou čtečku! :D Jinak, kniha vypadá skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, to je neuvěřitelný! Zrovna nedávo jsem taky zjistila, že někdo má tu samou čtečku jako já :D To už jsme tři :D

      Vymazat
  8. Příjdu na blog po dlouhé době (za což se omlouvám) a co tu nevidím:D Je přehlednější a líp se v něm orientuje:)
    Taky ráda koukám nebo čtu unboxingy:DD Tenhle článek se ti moc povedl:) A o knížkách jsem nic neslyšela, tak snad se ti budou líbit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju, jsem ráda, že se ti tu líp orientuje :)
      Unboxingy jsou prostě super :D Zatím jsem s knížkami spokojená :)

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)